Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] Dziwne szarpanie przy 2000 obrotów


siemian

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Szukałem na forum ale nic nie znalazłem.Od pewnego czasu moje auto leciutko szarpie przy ok. 2000 obr.Nie dzieje się to za każdym razem tylko do czasu do czasu.Jak się mocno przyśpiesza to objaw ten nie występuje.Jak bardzo powoli przyspieszam głownie na 2 i 3 biegu to to występuje.To samo dzieje się jak jade na 2000 obrotów i nie przyśpieszam. Auto szarpnie 2-3 razy. Po podłączeniu na komputer nie występują zadne błędy.

W ASO mi powiedzieli że tak ma być... Może jakieś sugestie co to moze być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety tylko LOGI kolego... i pewnie przydałyby się też z tego momentu właśnie... no ale niech się lepiej wypowiedzą mądrzejsi...

a odpowiedź ASO jak zwykle boska...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie dzieje się dokładnie to samo zaczynam się bać, jest takie wrażenie jak by nie chciał przyśpieszać w pewnym momencie jakby przerywał......!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to kolego tak samo bylo u mnie na poczatku raz na jakis czas tak sie dzialo z biegiem kilometrow coraz gorzej... no i akurat samochod jest w naprawie wstepnie 6 tys za same wtryski a czy na tym sie skonczy to nie wiem

Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a no właśnie dzieje się to raz na jakiś czas czasem kilka dni w ogóle, pojade sprawdzić jednak dla świętego spokoju, a Tobie Smite życze oby wyszło jak najmniej....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie dokładnie ten sam objaw!

Przy dokładnie 2100 obr/min.

Najczęściej przy 1 rzadziej na 2-gim biegu.

Mam ten objaw od ponad pół roku i raz na jakiś czas.

Czasami przejadę 500 km i nic a czasami odpalę go po kilku dniach i szaleje.

Proszę dajcie znać co udało się zrobić i czy pomogło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znajomy z serwisu powiedzial mi że to może być wina naszego złego paliwa- ropki jak pracował w serwisie w niemczech nie było takich zgłoszeń prawie w ogóle a w polsce co chwile, smite ma racje to wtyski....uważać co i gdzie się tankuje!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie w B5 jest podobnie :confused4: przy dokładnie 2tys obrotów słychać takie buczenie, trzęsie nawet trochę budą, nie dzieje się tak przy wolnym przyśpieszaniu. A słychać to na wszystkich biegach chociaż na 1 i 2 słabo. Może to byś przegub?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

U mnie jest podobnie, od samego zakupu – 4miesiące. Raz na jakiś czas pojawia się szarpanie (przerywnie) podczas przyspieszania na 2 i 3 biegu.

Mam też wrażenie, że silnik – na zimno – czasami pracuje znacznie głośniej (nie znam się na samochodach, nie wiem, czy może mieć to jakiś związek z tymi ”przerywaniami”). Dodam, że paliwo tankuję na stacjach Statoilu i BP – i nie było jeszcze tankowania bez powyższych problemów.

Zostawiłem na 2 dni samochód w warsztacie (niestety autoryzowanego w Przemyślu nie ma), ale podczas kilku przejażdżek nic im kurde nie „szarpało”, a o takich problemach nigdy nie słyszeli.

Znajomy mechanik wlał mi do zbiornika ropy 25ml specjalnego oleju do silników (nazwy nie pamiętam) - przez tydzień był spokój i już myślałem, że problem rozwiązany, aż dzisiaj znowu się zaczeło.

Popatrzcie proszę na ten link, nie wiem, czy może mieć to jakiś związek:

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1091816.html

Pozdrawiam, mikulag.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może faktycznie jest to wina paliwa?

Zatankowałem na Statoil zawsze tankuje na ORLENIE i na razie przejechałem 500 km bez kłopotu (odpukać).

Na komputerze u Rogala nie wykazuje żadnych błędów i silnik pracuje normalnie chociaż podczas jazdy nie udało mi się spowodować tego objawu, ale kilka km przed seriwsem miałem takie szarpnięcie i później zdjagnozowałem komputerem bez wyłączania silnika - wynik 0 błedów i praca bez zarzutu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie sądzę, że to wina paliwa. A może mam taką nadzieję...

Dlatego właśnie zaznaczyłem wcześniej, że tankuję na „porządnych” stacjach benzynowych (Statoil i BP) a samochodem i tak mi szarpie (oczywiście od czasu do czasu).

Jeżeli jednak jest to kwestia paliwa, to po prostu masakra jakaś z tym silnikiem! Przecież na większości polskich stacji jest lane to samo paliwo, a inne samochody jakoś śmigają bez takich jaj...

Pozdrawiam, mikulag.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wcale nie śmigają .....nowe BMW po zatankowaniu złej jakości ropy odmawiają całkowicie posłuszeństwa takie są czułe....kolega w 5 2006r zalał rope na orlenie gdzieś w małej miścinie i stanął mu po 10km i stracił gwarancję bo zapomniał paragonu, jednak się sądzi i jest wszystko na dobrej drodze aby odzyskać ową gwarancję, ponieważ sprawdzono stacje i nie spełniało paliwo norm w ogóle;. więc ropa ma znaczenie tak uważam ale mogę się mylić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega w 5 2006r zalał rope na orlenie gdzieś w małej miścinie i stanął mu po 10km

Może do ropy dodali trochę Viagry :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega w 5 2006r zalał rope na orlenie gdzieś w małej miścinie i stanął mu po 10km

Może do ropy dodali trochę Viagry :polew:

Chyba tak... Albo marzyciel jakiś taki. :)

Ps. Późno już. Wobec tego zapodam tak:

W Hamburgu, na Reeperbahn zatrzymuje się autobus z wycieczką siwiutkich babć z Bawarii. Jedna z nich przygląda się bacznie licznie zgromadzonym na ulicy „panienkom”.

- Panie kierowco, co to są za kobiety? – pyta podejrzliwie.

- Szanowna pani, ależ to są te znane hamburskie prostytutki! – tłumaczy jej kierowca.

Babcia przygląda się im nieufnie i w końcu stwierdza:

- Możliwe, możliwe... ale coś mi się tak wydaje, że jest wśród nich też i parę ździr...

Pozdrawiam, mikulag.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy nie tankuje w małych miejscowościach na lipnych stacjach.

Zawsze duże koncerny w 90% ten sam ORLEN i tylko Verva (zbieram wszystkie paragony i gdyby coś się stało wale do nich i pokazuje kilkadziesiąt paragonów).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie... to ja może coś roświetlę...

Jedzie sobie Pan cysterną... posiada 6 przedziałów po ileś tam tysięcy litrów (po 3 ropka, 3 paliwko)... ma zamówienie na 200 litrów ropki więc sobie ściąga... ponieważ brakuje mu 200 litrów w tej jednej komorze dolewa tam 150 litrów benzynki z 3 komór...

Oto Polska właśnie...

PS: ten Pan pracuje w BP. :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem :))

sa 2 opcje , z czego jedna mozna wyeliminowac posiadajac tempomat :)

czyli . 1 - pedal gazu , zurzyty potencjometr - mialem tak w passacie

2 - pompowtryski

Pierwsza opcje mozna wyeliminowac wlaczajac temponat na 2-3 biegu przy obrotach 2000-2100 , jak nie szarpie, tzn. ze to wlasnie pedal gazu,

nr. 2 - jezeli to pompowtryski, ta silnikiem szarpie rowniez na postoju, w tedy szarpie tez cala buda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem dzisiaj na przeglądzie.

To niestety nie paliwo, mieli takie przypadki. Bardzo się spieszyłem i nie zanotowałem co trzeba wymienić.

Wiem tylko że koszt to ok 1500 zł.

Mogę podać nazwisko i nr telefonu do serwisu DANELCZYK w Lublinie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...