Skocz do zawartości

dandi

Pasjonat
  • Postów

    46
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dandi

Osiągnięcia dandi

0

Reputacja

  1. a czujniczki nie wystarcza? dobre pi pi pi pi pi pi pi pi pi piiiiiiii jest jak dla mnie wystarczajace gapiac sie w monitor mozna wychaczyc cos przodem albo bokiem ... moze sie nie znam, ale do mnie jakos nie przemawia taka pomoc przy cofaniu
  2. mi w a3 2.0 170km przy 240 sie skrzynia konczyla, czyli tak naprawde bylo to ok 220km/h , bo jak wiadomo licznik przeklamuje, w a4 3.0 jest znacznie ciekawiej bo szafa sie zamyka a pozniej wyskakuje ograniczenie ne FIS`ie
  3. a jezeli chodzi o xenony , to kup sobie org. lampy i bedziesz mial bi a nie jakies niebiesko-swiecace niewiadomo co :]
  4. w b5 zamek jest pneumatyczny czy mechaniczny? a jezeli chodzi o domykanie szyb to musisz kazde okno podlaczyc osobno. Jezeli masz pompe w bagazniku to poprostu podlaczasz sterownik do przewodow w pompie, jezeli masz silowniki w drzwiach to rowniez kazde z drzwi podlaczasz osobno do centralki.
  5. jezdzij poprostu, jezeli nie zaswieci ci sie kontrolka zeby dolac, to nie dolewaj. Oczywiscia spogladaj czy plyn jest, bo mozesz miec rozwalony czujnik, ale jezeli nie zaswieci ci sie alert braku blynu, to narazie pozostaw to w spokoju. A co do tego co to moze byc to przyczyn jest wiele, jakis przewod, pompa wody, dziurka w chlodnicy. Gdyby nieszczelnosc byla tak duza, ze plyn kapalby na ulice , to by ci ze zbiorniczka znikal w ciagu 20 min a nie kilku dni, wiec albo sie gdzies saczy, albo za duzo wlewasz. Mozesz ew. sprawdzic szczelnosc ukladu pompka , pompujac powietrze do zbiorniczka i patrzac jednoczesniej czy cisnienie jest stabilne czy spada, oczywiscie musisz jakos uszczelnic miejsce gdzie wprowadzisz pompke
  6. no ale pompe wody to raczej z kazdym rozrzadem. to tak jakbys napinaczy rozrzadu i rolek nie powymienial
  7. widocznie poprzednik opracowal swietna metode zabezpieczenia radia ciekawe czy pin do karty tez mial napisany na karcie?
  8. pradopodobnie przelacznik, zepsulo mi sie w 2 passatach b5 fl i za kazdym razem byla to manetka kierunku - ale jezeli nie masz tempomatu to mozesz skozystac z daru losu i kupic manetke z tempomatem, chwila zabawy, dokodowanie na kompie i masz cruise control jak w amerykanskim filmie
  9. dziwny kraj ta polska, caly swiat moze sobie latac z samym przodem, a u nas oczywscie musi byc inaczej nawet z koministycznym rezimem chin mozna sie dogadac [br]Dopisany: 19 Wrzesień 2008, 19:45_________________________________________________a swoja droga, widzial ktos moze jakies fajne zarowki do DRL, np. na diodach, albo cos fajnego, zeby swiecili cos w kolorach xenonu? bo ta zoltosc jakos mi nie do konca pasuje
  10. wysokosc i twadosc - sprezyna, bo im krotsza tym musi byc sztywniejsza + twardosc - amortyzator - czyli albo gestosc oleju, albo przepustowosc tlumikow w przypadku gazowek [br]Dopisany: 19 Wrzesień 2008, 19:39_________________________________________________oczywscie amortyzator musi pasowac do sprezyny, ale samym amorem raczej niepowinno sie ustawiac wysokosci auta, bo sie szybko zniszczy
  11. jest taki sam jak ten zwykly, widocznie masz jakies inne elementy pakietu S
  12. ad 1. opornosci nie znam ,zawsze robilem to tak jak napisalem powyzej ad 2. nie mam pojecia, ale jak kupisz jakis shit to nawet zimy nie przezyja ad 3. slaba bateria moze ich niedogrzewac, bo wlaczaja sie napewno. Mozesz to prosto sprawdzic - kiedy swiece sa zalaczone zacznik krecic rozrusznikiem, jezeli po wylaczeniu swiec rozrusznik bedzie krecic szybciej , tzn. ze ta bateria jest za slaba albo juz nie ma 100% sprawnosci
×
×
  • Dodaj nową pozycję...