Skocz do zawartości

szampoon

Pasjonat
  • Postów

    94
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O szampoon

Informacje

  • Imię
    szampoon
  • Miasto
    Łódź

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    2.0
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia szampoon

1

Reputacja

  1. Panowie a gdzie taki zestaw otrzymam do SEDANA? Szukam w odmętach interentu i nic. Ewentualnie gdzie znajde poradnik na temat zrobienia klapy automatycznej w SEDANIE poniewaz link https://a4-klub.pl/index.php?/topic/378913-zawiasy-klapy-automatycznie-otwieranej-a4-b6b7-sedan/ nie funkcjonuje? ?
  2. wielkie dzieki wszystkim za pomoc, problem częściowo choc nie do konca chyba rozwiązany po sprawdzeniu wielu elementow okazalo sie, ze caly problem z rozladowujacym sie akumulatorem tkwi w module swiatel dziennych (daylight w swiatlach przeciwmgielnych) zakupionym jakis czas temu na Alledrogo. Niby sprawowal sie do tej pory ok, porządna konstrukcja, choc moze akumulator byl tez nowy i nie bylo mozna odczuc duzego poboru. Po wypieciu z obwodu na razie jest ok choc jeszcze do sprawdzenia jest fakt czy jest to problem samego modulu czy tez przetwornic do zarowek ledowych w swiatlach przeciwmgielnych. Szperam dalej bo zima nadchodzi.
  3. Aku sprawdzony i wynika ze jest ok: Aku 12.17 Rozruch 10.38 Ladowanie 14.38 Chyba cos pobiera na uśpieniu :/ Tylko co do tego maja żarówki? Jeszcze patrzę na wyniki badania EBT Wartość znamionowa aku to 600A tymczasem moj ma zmierzona 350A a był ładowany w nocy do pełna (wg prostownika na full). To chyba oznacza ze aku nie mozna dalej naładować i jest zasiarczony? Nie ogarniam juz tego... :/
  4. slyszalem ze Bosch nie bardzo ale to samo mowia o Varcie, Centrze... na Molla mnie nie stac...uwazasz ze to wina aku? a dlaczego przy zmianie zarowki pada akumulator? to troche dziwne.
  5. cenna uwaga. Sam postaram sie to zrobic.
  6. pod prostownik akumulatot byl podpinany kilka razy; u mechanika jak mu padl bo stal nieodpalany np dwa dni. Sam go ladowalem przez cala noc i wg wskazan prostownika zostal naladowany do konca. Po tym odpalil ale bez szalu. Mam wymienic aku czy wymienic swiece, ktore byly zmieniane w marcu?
  7. mam problem z rozładowującym sie akumulatorem i zaden elektryk nie potrafi pomoc. Auto A4 b6 2.0 ALT 131km, alternator 120A, bateria BOSCH SILVER 77Ah 780A. Po dwoch latach od zakupu akumulator słabo przedzie i praktycznie jest chyba do wymiany. Jezeli kila razy pod rzad sprobuje uruchomic auto to po trzeciej probie aku pada. Ladowanie podobno w granicach. Swiece wymieniane co roku. Najciekawsze zjawisko to ze w momecie zmiany jakiejkolwiek żarówki w aucie (nie ma znaczenia czy spalonej czy nie) akumulator takze od razu pada. Zarowki nie powinny miec chyba na to wplywu ale jest jak jest. Nie usmiecha mi sie ponowna wymiana akumulatora ale nadchodzi zima. Wiadomo ze go nie zwroce bo gwarancje aku tak napisane ze nie ma szans. Kilka razy odpalany juz z kabla od innych ale idzie zima i problem musze rozwiazac. Z gory dziekuje za pomoc
  8. podepnę sie do tematu: mam problem z rozładowującym sie akumulatorem i zaden elektryk nie potrafi pomoc. Auto A4 b6 2.0 ALT 131km, alternator 120A, bateria BOSCH SILVER 77Ah 780A. Po dwoch latach od zakupu akumulator słabo przedzie i praktycznie jest chyba do wymiany. Jezeli kila razy pod rzad sprobuje uruchomic auto to po trzeciej probie aku pada. Ladowanie podobno w granicach. Swiece wymieniane co roku. Najciekawsze zjawisko to ze w momecie zmiany jakiejkolwiek żarówki w aucie (nie ma znaczenia czy spalonej czy nie) akumulator takze od razu pada. Zarowki nie powinny miec chyba na to wplywu ale jest jak jest. Nie usmiecha mi sie ponowna wymiana akumulatora ale nadchodzi zima. Wiadomo ze go nie zwroce bo gwarancje aku tak napisane ze nie ma szans. Kilka razy odpalany juz z kabla od innych ale idzie zima i problem musze rozwiazac. Z gory dziekuje za pomoc
  9. z odpalaniem silnika raczej nie ale z bledami tak to peknięte polaczenie to powszechna usterka bo przewod dolotowy (10) zostal wykonany z kiepskiego plastiku a w tym miejscu sa duze naprężenia i material nie wytrzymuje drgan. Pomyśl aby naprawic to polaczenie czyms bardziej eleastycznym bo wymiana przewodu na nowy niewiele pomoze (pomoże na krótko) a tez nie fajnie jak olej leje sie po silniku wiec nie mozna tego zostawic samopas
  10. Vcds, vagcom...oczywiście wersje niepełne z tego co widz Panowie, dziekuje za pomoc! Z modulem komfortu dalem sobie rade, wszystko znowu smiga, zaprogramowalem dodatkowego pilota ale... 1. Czy jest mozliwe, ze PIN odczytany przy pomocy Commandera jest zly? Niestety programowanie IMMO nie powiodlo sie wiec nie wiem czy to wina PINu czy Commandera, ktorym to robilem (staralem sie programowac tym samym programem, ktorym ten pin wyciagnalem chociaz wiem ze uzywanie tego programu odradzacie). 2. Czy ponizsza procedura programowania IMMO VAGiem obowiazuje w przypadku A4B6? (tekst zapozyczony z forum.vw-passat.pl) PROCEDURA ADAPTACJI KLUCZYKÓW Każdy nowy kluczyk służący do zapalania samochodu posiadającego immobilizer musi przejść procedurę adaptacji, czyli zarejestrowania w sterowniku immobilizera. Również w przypadku wymiany sterownika immobilizera niezbędnym jest przeprowadzenie tej procedury dla wszystkich kluczyków. Procedura adaptacji kluczyków: wkładamy prawidłowy kluczyk do stacyjki (taki, którym można uruchomić silnik) i włączamy zapłon, w programie wybieramy opcję [immobilizer], jeśli nie nastąpiło połączenie, oznacza to że immobilizer obsługiwany jest przez sterownik liczników, więc należy wybrać opcję [Liczniki (inspekcje)], następnie z opcji wybieramy [Logowanie], jako kod wpisujemy numer zaczynający się od 0 i następnych 4 cyfr, które znajdują się na blaszce dołączonej do kluczyków. Jeśli te 4 cyfry nie są dostępne można posłużyć się numerem identyfikacyjnym sterownika (u dołu ekranu programu DeltaScan) i za jego pomocą wpisać brakujące 4 cyfry potrzebne do procedury logowania. po przyjęciu kodu w procedurze logowania, wybieramy opcję [Adaptacje], podajemy 21 jako numer kanału adaptacji i wciskamy przycisk {Przejdź do kanału}, w polu Aktualna wartość adaptacji pojawi się cyfra określająca ilość kluczyków obecnie obsługiwanych przez sterownik, chcąc zmienić tą wartość, w polu Nowa wartość adaptacji wpisujemy cyfrę oznaczającą ilość wszystkich kluczyków (ale nie więcej niż 8), którymi będziemy mogli uruchomić samochód, sprawdzamy poprawność wpisanej wartości przez wciśnięcie przycisku {Test wartości}, jeśli po przeprowadzeniu testu, w polu Aktualna wartość adaptacji pojawi się nowa wartość, oznacza to, że wartość jest poprawna i można ją na stałe zapisać w pamięci sterownika - przycisk {Zapis wartości}, po zapisaniu nowej wartości w pamięci sterownika, kluczyk który znajduje się w stacyjce został już zarejestrowany w sterowniku, następnie należy wyłączyć zapłon i zmienić kluczyk na następny, który ma być zarejestrowany w sterowniku, kluczyk można wymienić na następny dopiero wtedy gdy lampka kontrolna immobilizera zgaśnie, należy umieścić po kolei wszystkie kluczyki, które mają być zarejestrowane w sterowniku. Jest na to przewidziany czas 30 s. liczony tylko wtedy gdy jest włączony zapłon. Przyciskiem {Wyjdź} kończymy komunikację ze sterownikiem. Uwagi. procedura adaptacji kluczyków może być automatycznie przerwana gdy: przekroczony zostanie czas 30 s. zostanie osiągnięta ilość kluczyków wprowadzona w kanale 21 adaptacji, do stacyjki zostanie włożony ten sam kluczyk dwukrotnie, na zakończenie procedury adaptacji kluczyków należy sprawdzić, czy w pamięci sterownika nie zostały zarejestrowane kody błędów - opcja [Odczyt kodów błędów].
  11. ok, dzieki, widzialem to...opisy poszczegolnych modyfikacji czaje tylko pytanie; jak w moim przypadku przywrocic stan pierwotny i dlaczego po wpisaniu w Software Coding liczby 00032 ktora odpowiada za ryglowanie drzwi przestaly migac kierunki przy otwieraniu zamka? Moze wpisuje to nie w tym miejscu? Dlaczego tez zmienil sie Workshop Code? Za kazdym razem musze aktywowac wszystkie funkcje ktore chce czy tylko wybrana? ...pogubilem sie czy w vcds pomocnik kodowania jest tylko aktywny w pelnej wersji? a o Comanderze bede pamietal...planowalem jeszcze przy jego pomocy kodowanie kluczykow do immo ale w takim zwiazku odpuszcze
  12. Witam, musze sie pochwalic; po wielu probach z dwoma kabelkami K i KKL, wieloma programami jak Vagcom, Polskivag, vcds, VAG eeprom programmer, Commander...udalo mi sie (o dziwo tym ostatnim pomimi ze kabelek nie jest K+Can) odczytac PIN. Niestety przebieg pozostal tejemnica a zapisany do pliku jest nie do otwarcia. najwazniejsze ze PIN sie ukazal za co wszystkim wielkie dzieki ale w ostatnim porywie postanowilem zmienic jeszcze kodowanie Modulu Komfortu w zakresie (ktory zapewne juz wszyscy posiadaja) automatycznego ryglowania drzwi... i tu prosilbym o pomoc bo nie wiem czy zrobilem cos zle czy program dziala nie taka jak powinien... po wejsciu do zakladki Kodowanie pojawiaja sie trzy linijki: Software Coding: 00000 Workshop Code: 07777 Importer Number: ------ do Software Coding: wprowadzilem 00032 po czym Workshop Code zmienil sie na 07777 oraz przestala dzialac sygnalizacja kierunkowskazami zamykania i otwierania drzwi 1. Jak przywrocic stan pierwotny? 2. Jak ustawic automatycznie ryglowanie drzwi? 3. gdzie moge odczytac pelne kodowanie, skozystac z pomocnika kodowania albo kodowania dlugiego bo nigdzie nie moge tego znalezc? z gory dziekuje za pomoc
  13. ad.ad.1 boje sie zapytac co to "szafa non crypto" i gdzie tego szukac ad.ad.2 dedykowany kabelek VDC od Viakena nie zadziala? Czy znacie kogos w Lodzi lub okolicach, kto ewentualnie moze wydobyc PIN?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...