Skocz do zawartości

ACE

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ACE

Osiągnięcia ACE

0

Reputacja

  1. Hej i co udało Ci się rozwiązać problem - bu u mnie tak samo napięcie dochodzi do kostki w zależności od połozenia przełącznika ale na silniczku cię już nie pojawia. Po rozkręcenu pojawiają się trzy stuki ślizgowe 2 całe a 3 zewnętrzny z przerwą no i te styki nie przekazują napięcia do silnika. Gdzie tkwi problem ?
  2. Kiedy lista się zamyka bo dopiero na początku czerwca będę miał extra środki na chipa.
  3. Witam Na słupku B mam naklejkę informacyjną z datą ważności poduszek powietrznych na 07.2011 niby daleko ale co wtedy czy tylko sprawdzić je, nie wiem VAGiem czy wymienić, jak wymienić ile taki zabieg kosztuje. Dzięki
  4. Tak jak pisałem jazda jest darmowa w zamian za poświęcenie czasu na wypicie kawy, podzielenie się wrażeniami oraz najtrudniejsze - wypełnienie jednej strony ankiety. Z kosztów dodatkowych na to oczywiście prom lub samolot (ok 1200zł), w zasadzie cena porównywalna w zależności od terminu no i jak wcześnie się zarezerwuje podróż, Are leży 715km od Sztokholmu, Można się też tu dostać samolotem do miejscowości Ostersund i taksówką 100km za jakieś 400zł. No i nocleg w hotelu ceny powalają w sezonie doba min 1200zł na szczęście jest sporo pensjonatów za znacznie niższą cenę. Are to takie szwedzkie Zakopane. Jeśli ktoś jeździ na nartach przy okazji może przetestować Quattrówkę. A po za tym nie sądzę aby było to jedyne miejsce gdzie można przejechać się A4.
  5. Witam! Pozwólcie na krótkie wprowadzenie. Posiadane Audi traktuję jako środek do przemieszczania się z miejsca na miejsce szybko, komfortowo i bezpiecznie. Auto które darzę szczególną troską to OPEL REKORD C z 1970r. Obecnie jestem w Szwecji i tu Audi pokazuje swoją przewagę. Drogi, bezdroża i temperatura nie przeszkadzają w codziennej służbie. Powyższe wprowadzenie miało na celu pokazanie że dobrze traktowana B5 daje radę w najtrudniejszych warunkach nawet po 14 latach od opuszczenia fabryki. (Ale o tym to pewnie wiecie) Wczoraj miałem okazje uczestniczyć w jeździe testowej AUDI QUATTRO TEST DRIVE Zapisy standardowe prawo jazdy i balonik (Proszę zwrócić uwagę na wykładzinę). Następnie omówienie programu i zasad bezpieczeństwa, zajęcie właściwej pozycji, technika jazdy) Oto przedmiot testu (i pożądania): Omówienie poszczególnych zadań do wykonania już na zamarzniętym jeziorze I wykonanie: Pochwała albo wytłumaczenie co robisz nie tak Jeśli wylecisz poza trasę lub nie jesteś wystarczająco szybki. A jak już wszystko się pojmie to pozostaje niewiele czasu na zabawę Następnie zjazd do Hotelu na kawę i wypełnienie ankiety oraz Dyplom Jazdy są darmowe i odbywają się w miejscowości ARE nie wiem jak długo ale jezioro na pewno do kwietnia jest zamarznięte. Auta użyte w teście to A4 z 3.0 silnikiem diesla wyposażone w opony z kolcami. Nie interesowałem się specjalnie nowościami bo jednak przede wszystkim oldtimery. Ale systemy w tym aucie naprawdę robią wrażenie. W Szwecji miałem okazje testować SUBARU LEGACY OUTBACK, Mazde 6, BMW x530, Mitsubishi Outlandera, L200, Toyotę Hilux, Skodę Fabię, Passata 4 moution no i Volva V70 i V40 niestety przednio napędowe. Ale żadne żadne z nich nie zrobiło na mnie takiego wrażenia ja testowane A4. Wspaniałe właściwości jezdne, w środku zdecydowanie za cicho czułem się zupełnie odizolowany, elektromagnetyczny ręczny zwalniany automatycznie zwalniany podczas ruszania, jak zdusiłem silnik nie usłyszałem tego włączyłem jedynkę i pojechałem dalej auto samo wiedziało, że należy uruchomić silnik, ale hitem było wyposażenie wspaniałe materiały wnętrza no i uchwyt na napoje w który był jak stworzony do trzymania mojego aparatu.
  6. Witam! Jeżdżę za każdym razem do tego samego mechanika co 10tys. I za każdym razem wymienia mi filtr powietrza, przeciwpyłkowy no i olej wraz z filtrem oleju. Szukałem to tu to tam ale nigdzie nie znalazłem takiej poukładanej tabelki w której znajdują się dane kiedy i co wymieniać w zależności od przebiegu. Jeśli gdieś jest proszę o link jeśli nie to może sie uda coś zrobić: Co 10 tys.: Olej - 10W/40;Filtr oleju; Filtr przeciwpyłkowy, Filtr Powietrza Co 50 tys.: Filtr paliwa Co 90 tys: Rozrząd, płyn w chłodnicy Nie wiem czy to się zgadza No i pewnie jeszcze są inne rzeczy do wymiany o których nie wspomniałem Zależy mi na porządnym przegłądzie i wymianie gdyż czeka mnie spora trasa i niechcę niespodzianek. Dzięki pozdrawiam
  7. Dzięki Jutro spróbuję w ten sposób Pzdr
  8. Witam! Przestała świecić mi dioda (bądź żarówka) podświetlająca napis SRS na tablicy wskaźników - jak ją wymienić czy potrzebne są jakieś specjalne narzędzia ? Dzięki Pozdrwawiam
  9. Witam! Szukałem i zabrakło mi cierpliwości (połączenie dial up ) w jaki sposób podłączyć urządzonko VAG z firmy VIAKEN jeśli mam w gnieździe 3 przewody a do podłączenia interfejsu są 4 przewody? Dzięki
  10. A ja awaryjnie wałem BOXOL z Orlenu bo nic innego nie znalazlem w sobotni wieczor na stacji a do domu bylo daleko. Czy moge go zostawic czy zdecydowanie wymienic bo specjalnie nie widze roznicy chyba ze na efekt musze poczekac powiedzmy tydzien. BO w watku albo ori abo FEBI Dzieki
  11. ACE

    [B5 AVG] Jak zapalać TDI

    A czy cos sie zmienia jesli auto nie bylo palone powiedzmy 2-3 dni W podanym linku jest opis silnika 6cyl czy mozna to odniesc do 1.9 i czy złąacze OBD to to w popielniczce z tylu? Jeśli tak to w moim przypadku widzę że bedzie miał sens zakupienia takiego zestawu (Interfejs + download soft + no i jakis laptop) Pzdr
  12. ACE

    [B5 AVG] Jak zapalać TDI

    Co do sprzęgła to jestem pewien na 100% że dobrze je wcisnąć wtegy rozrusznik kręci tylko silnikiem w przeciwnym razie kręci również zambatkami skrzyni biegów które napotykają na duży opór zimnego oleju. Dokładnie to co mówi Musashi Pzdr
  13. ACE

    [B5 AVG] Jak zapalać TDI

    Szukałem w poprzednich postach ale nie znalazłem odpowiedzi na pytanie w jaki sposób zapalać silnik na mrozie. Bo wiadomo że jest zawsze kilka szkól tylko która jest najefektywniejsza. Zapalać z wciśniętym gazem czy może podrzewać świecami 2-3 razy a następnie uruchamiać rozrusznik czy może nic nie robić ponad to co zawsze niezależnie od pory roku. Pozdr Poprawiono nazwę tematu. Baskecior.
  14. Po przeczytaniu postow z tego tematu rozumien ze sprawa zasiegu zalezy od wielu czynnikow w rzadnym wypadku nie sugerowac sie wskaznikiem a najlepiej to sobie samemu potestowac. I wszystko pieknie gdy poruszamy sie w kraju a ja duzo jezdze po szwecji i tu diesel jest o ok 80gr drozszy niz w polsce wiec staram sie tak tankowac by dojechac na przyslowiowych oparach do bp w gdansku (opary to zapalenie sie rezerwy). Kolejna sprawa jest jak wybieram sie gdzies na wycieczke na polnoc tu czasem nie znajdzie sie stacji na odcinku 100-150km a wiec zasieg dobrze by bylo znac. Ja szacuje ze przy jezdzie do 130km/h bez miasta i przyspieszen powinienem zrobic z 1200km przyczym zalewam max do baku tj po szyjke nastepnie odpowietrzam zbiornik i wciskam kolejne litry az naciskanie odpowietrznika nic nie daje a paliwo widac. Pozdr
  15. Siema Ludzie Jestem posiadaczem A4 od miesiaca wyglada na to ze juz nie dlugo bo zona chce mi je zabrac. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...