Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6/B7] Zawieszenie sportowe/s-line - jak to z nim jest?


Flyer

Rekomendowane odpowiedzi

- zawieszenie obnizone -20 mm lub -30 mm

Nie ma -30mm, jest tylko -20mm.

1BE/1BV roznia sie amorami poprostu.

S-line, ktory wyjechal z fabryki ma bardzo czesto sportowe amory (1BV).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1BE/1BV roznia sie amorami poprostu.

S-line, ktory wyjechal z fabryki ma bardzo czesto sportowe amory (1BV).

nie bede sie sprzeczał odnosnie wysokosci jakie są ale zadam pytanie w takim razie od kiedy amortyzatory sa odpowiedzialne za wysokosc auta ? :mysli: no chyba że czegoś nie wiem :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie bede sie sprzeczał odnosnie wysokosci jakie są ale zadam pytanie w takim razie od kiedy amortyzatory sa odpowiedzialne za wysokosc auta ? :mysli: no chyba że czegoś nie wiem :gwizdanie:

cuber, przeczytaj mojego posta jeszcze raz... napisalem wyraznie, ze 1BE i 1BV stoja tak samo jesli chodzi o wysokosc.

(i najprawdopodobniej jest to -20mm, bo nieseryjne -35 jest wyraznie nizsze)

Technicznie roznia sie amorami - BE komfort, BV sport.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cuber, przeczytaj mojego posta jeszcze raz... napisalem wyraznie, ze 1BE i 1BV stoja tak samo jesli chodzi o wysokosc.

Flyer-ku ale przeciez nie stoją tak samo , przykladem sa autka Waski-ego i Trzeńka co do Mojego poprzedniego B6 mierzylismy i moje stalo wyzej o

1 cm w porównaniu do ich autek :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zapytam, czy mierzyliscie te auta na dokladnie takich samych kolach (rozmiar feli, rozmiar opon) ?

Jak moglo Twoje ex B6 stac wyzej od Trzenia skoro on tez ma 1BE? :)

Skoro ich stoja tak samo (waski BV, trzeniu BE) to potwierdza to moja teorie :).

Moze Twoj zawias w B6 byl jakos "grzebniety"...

Ja mierzylem swoje i Lukasza - takie same kola - on ma BE, ja mam BV - auta stoja tak samo.

Kiedys mierzylem swoje i Trzenia, roznica byla prawie niezauwazalna, ale opony mielismy niestety inne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mierzylem swoje i Lukasza - takie same kola - on ma BE, ja mam BV - auta stoja tak samo.

Kiedys mierzylem swoje i Trzenia, roznica byla prawie niezauwazalna, ale opony mielismy niestety inne...

no to skoro Trzeniek miał takie samo zawieszenie jak Ja to dlaczego jego autko stało na takim samym felunku 17-stki niżej od mojego ? cięzsze czy co ?

Waski zakładał felunek 18-stke i mierzylismy jego do mojego i co ? i jego stało o 1 cm nizej niż moje ( Ja już wtedy tez miałem 18-stki ) a autko Kepasy na seryjnym zawieszeniu stało o 2 cm wyzej od mojego.... wiec w takim razie juz nie mam pojecia o co chodzi :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak napisalem - opony.

Ty jezdziles na 245/40/18 przeciez, a waski ma 225/40/18 > opona nizsza, auto stoi nizej.

no to skoro Trzeniek miał takie samo zawieszenie jak Ja to dlaczego jego autko stało na takim samym felunku 17-stki niżej od mojego ? cięzsze czy co?

Cholera wie. Moze w sedanach seryjnie siedza troche inne sprezyny, a avanty z racji innego przeznaczenia i wiekszej ladownosci stoja ciut wyzej :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak napisalem - opony.

Ty jezdziles na 245/40/18 przeciez, a waski ma 225/40/18 > opona nizsza, auto stoi nizej.

wszystko sie zgadza ale jak mielismy 17-stki wszyscy to było to samo , Waski miał niżej audika swojego niż Ja mojego :mysli:

Panowie jest ktos kto moze ogarnąć ten temat ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie pozostaje sprawdzenie, czy waski ma seryjny zawias 1BV :naughty: ... ale patrzac na zdjecia - raczej tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak mam seryjnie 1BV I na pewno seryjne i na pewno niżej stoi .Sprawdzałem i to nie tylko na spotach :)

[br]Dopisany: 19 Wrzesień 2008, 14:45_________________________________________________I tak ja Cuber mówi,a co Trzenia ma Q i motor 2,5 a waga motoru na pewno jest większa :) /całego samochodu /[br]Dopisany: 19 Wrzesień 2008, 14:47_________________________________________________Panowie a wczym naprawdę jest problem :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Amortyzator nie ustala wysokości samochodu TYLKO i wyłącznie sprężyna :)

Niekoniecznie :gwizdanie: Jak sam pewnie wiesz dlugość zestawu (amora i sprezyny) zalezy od dł. amora, gdyz oba te elementy skręca się ze sobą i w zależnosci od długości amora, zestaw osiąga taka a nie inna wysokość. Inna kwestią jest późniejsze zamocowanie tego zestawu w aucie i to jak bardzo auto dociśnie zestaw do podłoża.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Amortyzator nie ustala wysokości samochodu TYLKO i wyłącznie sprężyna :)

Niekoniecznie :gwizdanie: Jak sam pewnie wiesz dlugość zestawu (amora i sprezyny) zalezy od dł. amora, gdyz oba te elementy skręca się ze sobą i w zależnosci od długości amora, zestaw osiąga taka a nie inna wysokość. Inna kwestią jest późniejsze zamocowanie tego zestawu w aucie i to jak bardzo auto dociśnie zestaw do podłoża.

Nie zgadzam się .bo sprężyna może być luzna jak amor jest za długi ale jak samochód opuscisz to i tak siądzie na tyle na ile mu sprężyna pozwoli /w normalnym przypadku / a nie amortyzator :mysli:

Po za tym nikt tak nie składa zestawu.Amortyzator musi miec odpowiednią długość do sprężyny .Rozmawiamy co ustala wysokość w S-line

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wysokosc i twadosc - sprezyna, bo im krotsza tym musi byc sztywniejsza + twardosc - amortyzator - czyli albo gestosc oleju, albo przepustowosc tlumikow w przypadku gazowek :)[br]Dopisany: 19 Wrzesień 2008, 19:39_________________________________________________oczywscie amortyzator musi pasowac do sprezyny, ale samym amorem raczej niepowinno sie ustawiac wysokosci auta, bo sie szybko zniszczy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po za tym nikt tak nie składa zestawu.

Jak to nie. Większość zakłada krótsze sprężyny(-20mm, -30mm) do ORI amorów. I wiekszość dzieki temu ma "glebę" i super komfort.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...i fajne bujanie niepodobne do sportowej zawiechy + szybsze zuzycie amorow :decayed:

Ale nie o tym temat :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po za tym nikt tak nie składa zestawu.

Jak to nie. Większość zakłada krótsze sprężyny(-20mm, -30mm) do ORI amorów. I wiekszość dzieki temu ma "glebę" i super komfort.

...i fajne bujanie niepodobne do sportowej zawiechy + szybsze zuzycie amorow :decayed:

Ale nie o tym temat :tongue4:

Dokładnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...i fajne bujanie niepodobne do sportowej zawiechy + szybsze zuzycie amorow :decayed:

Ale nie o tym temat :tongue4:

No właśnie :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do -40 można sokojnie wkładać do ori amorków...

co do zawieszenia to już wiele razy było ze w sedanach były z zawieszenia s-line -20 i -30..dodatkowo dochodzi zmęczenie materiału..z biegiem czasu i km sprężyny tracą swoją oryginalną wysokość..więc samochód schodzi w dół..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...