Skocz do zawartości

lotus28

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lotus28

Osiągnięcia lotus28

0

Reputacja

  1. Witam, czy jest jakiś sposób na sterowanie z kierownicy radiem KENWOOD DNX bo cena 250zł za kostke i kilka kabli jest dosyć drogawa ? Pozdrawiam
  2. Dzięki panowie za odpowiedzi, Maestro, powiem Ci że to może być dobry trop, w życiu bym nie pomyślał że to może być docisk, czyli proponujesz zmienić tarcze sprzęgła a co z tym wyciekiem robiłeś z tym coś ?
  3. Witam, przeszukałem mnóstwo tematów na ten temat ale niestety nie znalazłem rozwiązania. Nie wiem dlaczego tak się dzieje zawsze po nocy na zimnym silniku podczas ruszania strasznie szarpie samochodem, coś tak jakby koła traciły przyczepność, po przejechaniu ok 2 km i kilku ruszeniach pojazdem, wszystko wraca do normy, tzn może nie w 100% ale już można ruszać bez szarpania. Sprzęgło mam sprawne, filtry olej wymienione, poduszki silnika również, egr w porządku, katalizator usunięty.
  4. Właśnie też tak pomyślalem zalałem jeszcze za 100 i odwiesił się pływak:) Dzięki za odpowiedź w każdym razie. Pozdrawiam
  5. Witam, mam pytanie odnosnie mojej a4 b6 1.9 ti 130km manual. Pare godzin temu niestety ugrzązłem w błocie, próbowałem może z 10 wyjechać gazując po ok 15 sekund. Nie udało się z pomocą przyszedł kierowca który delikatnie pociągnął mnie linka i samochód gładko wyjechał z tego błota. Wracam do domu patrze a tam wskazówka poziomu paliwa spadła drastycznie a komputer pokazał że mam o przejechanie jeszcze 90km, dodam że przed tą niemiłą niespodzianka licznik pokazywał 220km czy to w ogóle jest możliwe? Przejechałem potem spokojnie ok 15km i wzrosło z 90 na 100km, zostawiłem auto na chodzi na biegu jałowym przez 15 min i ciągle wskazuje te 100 , to przeciez niemozliwe żeby spalił z 6 litrów ropy za 10 minut. Macie może pomysł dlaczego tak sie stało ?
  6. Całą budą może nie ale takie jest uczucie jakby koła boksowały po asfalcie, ale to raczej silnik, dzisiaj spróbue go odpalić a ktoś inny zobaczy czy to silnik skacze czy coś innego, aha no wtedy i lewarkiem szarpie bardzo mocno. Po minucie jazdy wszystko wraca do normy, ruszam płynnie nic nie szarpie i nie trzęsie.
  7. Witam, czy ktoś się może z Was spotkał z takim zjawiskiem? Mianowicie podczas PIERWSZEGO ruszania do przodu po nocy, strasznie szarpie jakby silnikiem, lewarek zmiany biegów trzęsie się jakby miał wyskoczyć ze skrzyni biegów? po minucie jazdy każde nast. ruszenie już jest płynne, co może być tego przyczyną? Może dwumas?
  8. A konkretniej coś jeśli mógłbys , byłbym wdzięczny bardzo.
  9. Witam, czy ktoś może ma pomysł gdzie leży problem , po zakupie radia 2din kenwood 5260bt oraz zakupieniu adaptera aktywnego tyłu po podłączeniu wszystkiego radio w ogóle nie włącza się po odpięciu adaptera uruchamia się, czy ktoś wie jak sobie z tym poradzić ?
  10. Bardzo dziękuję wszystkim za odpowiedzi, rns-e odpada, fakt ładnie wygląda i komponuje się ale niestety jest daleko jesli chodzi o funkcjonalność. Adapter już kupiłem, separator też, racje odpuszczam sterowanie z kierownicy, gra nie jest warta świeczki w tym przypadku. No tro zabieram się do roboty, jak skończę to dam znać. Ewentualnie w razie problemów poproszę o pomoc:) ---------- Post dopisany at 16:36 ---------- Poprzedni post napisany at 16:36 ---------- Bardzo dziękuję wszystkim za odpowiedzi, rns-e odpada, fakt ładnie wygląda i komponuje się ale niestety jest daleko jesli chodzi o funkcjonalność. Adapter już kupiłem, separator też, racje odpuszczam sterowanie z kierownicy, gra nie jest warta świeczki w tym przypadku. No tro zabieram się do roboty, jak skończę to dam znać. Ewentualnie w razie problemów poproszę o pomoc:)
  11. Witam, jestem już po zakupie kosza pod nawigację 2din gdż posiadam obecnie radio audi concert II. Mam pytanie, gdyż słyszałem że po zamontowaniu radia innego niż fabryczne nie będę miał komunikatów wyświetlanych na FIS'ie (kolorowy między zegarami) czy jest możliwość naprawienia tej niedoróbki? oraz czy jest możliwość dokupienia instalacji w celu sterowania z kierownicy tym radiem które chcę zamontować(http://www.pioneer.eu/eur/products/25/109/281/AVH-2400BT/index.html)? . Oraz czy będę potrzebował jeszcze jakieś inne instalacje by wszystko hulało jak trzeba, i czy będzie potrzebne kodowanie VAGiem jak w przypadku montażu rns-e ?
  12. Witam, czy posiada ktoś z Was może jakiś opis najlepiej ze zdjęciami ukazujący kolejne etapy przejścia z 1DIN na 2DIN ? czytałem wiele wątków pojedynczych, o docinaniu klimatronika itp ale nie mogłem znaleźć kompletnej instrukcji jak wykonać taką konwersje. Dzięki z góry za odpowiedzi. Pozdrawiam
  13. Masz tzw. mala NAVI W bagazniku po lewej stronie powinienes miec naped . Sprawdz czy tam masz plytke Płytki nie mam w napędzie w bagażniku ale czy Ona jest niezbędna do poruszania się po MENU samochodu ? Dzięki wszystkim za odpowiedź, mam nadzieje że uda się jakoś rozwiązać ten problem.
  14. Witam, czy może miał ktoś podobny problem, mianowicie nie działa mi menu między zegarami sterowane jest z poziomu tego stetrownika umieszczonego obok hamulca ręcznego. Takie 4 przyciski MENU INFO RETURN i jeszcze jeden z ikona samochodów. Gdy wciskam klawisz MENU nie dzieje sie zupełnie nic ma ktoś może pomysł co z tym zrobić ?
  15. Tak sprawdzałem, działają idealnie. Nie wiem właśnie jak sobie z tym poradzić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...