Skocz do zawartości

Andrzejccc

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Andrzejccc

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Wielkie dzięki koledzy.Sprawdzę STP. Pozdro dla wszystkich!!!.....no oprócz piotrsob1...widzę że lekko starszy kolega trochę jest zadufany w sobie sądząc po jego wypowiedzi wyżej
  2. wlewam tylko i wyłącznie mocne paliwa.nie ma sensu wlewać słabego zwykłego on.
  3. Witam. do lekkiego przeczyszczenia wtryskiwaczy i całego układu jaki środek polecacie.Auto dobrze chodzi i nic nie kopci oraz spalanie jest w normie ale mechanik doradził mi że raz na jakiś czas należy użyć jakiś środek.Mam przejechane 190 tyś i ani razu nic nie było wlewane.co mi polecicie? Pozdrawiam!
  4. Koszt wymiany lewej półosi to w serwisie ok 1300 a nawet ok 1800 zł za samą półoś wraz z przegubem.U mnie półoś była dobra jedynie przegub wewnętrzny był uszkodzony ale mam dobrego mechanika,stwierdził że nie trzeba wymieniać przegubu, zregeneruje go.Wyczyścił, nasmarował bardzo dobrym smarem jedynie co to kupił gumową osłonę bo była uszkodzona.Zrobił tak że jest dobrze, nic nie buja.Jeżeli byłoby coś nie tak to by wymienił oczywiście na nową po odliczeniu kosztów za robociznę.Mnie to kosztowało ciężko powiedzieć bo robiłem jeszcze wymianę paska klinowego i jednej rolki po piszczała a jest przy tym troche grzebania bo cały przód trzeba wyciągać by się dostać ale tak mnie ten przegub kosztował myślę że nie więcej niż 300 - 400 zł.może mniej.[br]Dopisany: 21 Maj 2009, 23:56_________________________________________________Na allegro są półosie za ok 490 zł ale nie mamy pewności jak długo pochodzą...[br]Dopisany: 21 Maj 2009, 23:57_________________________________________________acha ty kolego masz jeszcze Quttro widzę to nie jestem pewien czy cena nie będzie lekko wyższa tej półosi???
  5. Polecam mechanika w Jabłonnej Auto Serwis JACK ul.Modlińska 183.Naprawdę polecam są bardzo solidni i służą pomocą.W ASO dali mi zła diagnozę co do auta i koszt byłby ok 8 tyś...chcieli mnie tam naciągnąć na koszty w sprawie naprawy!!!W warsztacie polecanym zapłaciłem za naprawę 700zł., a to co mi mówili w ASO było jawnym cięciem ....!!!Naprawiają bardzo solidnie i wszystko dokładnie tłumaczą co było przyczyną awarii.Naprawdę jestem zadowolony!!!Polecam.Niestety nie robią tylko rozrządu ponieważ nie mają aparatury do tego specjalnej ale wszystko inne jak najbardziej.Jeżeli nie są w stanie zrobić czegoś w aucie mówią wprost, podają przyczynę awarii i dzięki temu możemy podjechać do innego mechanika i mamy pewność że nikt nam nie będzie wmawiał jakieś niestworzone rzeczy.A przy naprawie jeżeli jakaś część jest do zrobienia to ją zrobią, zregenerują a nie ściemniają żę koniecznie trzeba kupić nową.Naprawdę polecam!!
  6. Wg. mnie jeżeli auto było serwisowane w Niemczech to z pewnością przy wymianie rozrządu wymienili również pompę wody.To jest standard i nikt by się nie bawił w wymienianie na raty.Ale jest też druga strona medalu, tak do końca nie masz pewności czy przebieg jaki masz jest nie przekręcony.Jeżeli wymieniasz rozrząd to wymień komplet cały.Możesz podjechać do dobrego mechanika który Ci oceni w jakim stanie jest rozrząd i pompa wody, będzie widać czy jest nowa , czy nie.Ja wymieniłem komplet i ostatnio po przejchaniu dopiero 30 tyś mechanik stwierdził że pompa wody wydaje dziwne odgłosy.Mimo że jest nowa i nic nie cieknie jest szczelna, łożysko też jest dobre a odgłosy właśnie są od pompy.Podjadę do mechanika który mi robił rozrząd i niech ją sprawdzą i i wymienią na nową. To nie jest duży koszt a warto ją wymienić by nie było katastrofy.
  7. Byłem dziś u mechanika.Diagnoza z lewej strony zasyfiony smarem przegub, padł przegub wewnętrzny.Po rozmowie z mechanikiem wytłumaczył mi że to właśnie jest powodem że autem trzęsie w tym właśnie przedziale prędkości.Juz nie będę się zagłębiał w szczegóły jak to wszystko się przeności na lewą stronę później na całe auto(tłumaczył mi to prawie pół godziny:) ) ale właśnie powodem jest ten nieszczęsny przegub.Miał taki sam przypadek własnie ten mechanik u swojego znajomego kilka tygodni temu.niestety muszę poczekać do czwartku na przyjęcie auta bo taki ma ruch w interesie.Jak już wyjadę po naprawie dam znać jak to wygląda i podam koszty jakie trzeba włożyć.Dzięki za pomoc.Pozdrawiam.[br]Dopisany: 15 Maj 2009, 22:19_________________________________________________Auto zrobione i nie ma już żadnego bujania.To był przegub wewnętrzny.
  8. Witam. Mam pytanie...czy uszkodzony przegub wewnętrzny może uszkodzić przednią półoś?Mam do wymiany właśni ten przegub i zastanawiam się czy można wymienić tylko sam przegub?Pozdrawiam
  9. najpierw sprawdź poduszki pod skrzynią i silnikiem i koniecznie przeguby
  10. sprawdź przegub wewnętrzny
  11. Przeczytałem kilka wypowiedzi....i to może być przegub wewnętrzny.Od czasu do czasu słyszę pukani w tylnym prawym kole i jeszcze doszło mi pukanie z przodu ale po dłuższej jeździe no i to nieszczęsne kołysanie.Jutro jadę do mechanika i sprawdzę.
  12. a ja mam pytanie.U mnie w kierze nie działa zmiana biegów.Wiecie co się mogło stać?
  13. u mnie drgania powstają w przedziale prędkości 40 km/h do 120km/h później tak jakby zmniejszają się a przy większych prędkościach nie ma wcale...nie wiem co jest grane...
  14. ok. sprawdzę i dam znać jak to wygląda.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...