Skocz do zawartości

oley86

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O oley86

  1. SPRAWA SIĘ ROZWIĄZAŁA. Dla zainteresowanych: Śruby od koła były tak zapieczone że koniec świata, nie dało się go zdjąć. Zrobili to dopiero na warsztacie - pneumatykiem i zrywakiem. Problem stanowiły klocki od wewnętrznej strony (więc nie było ich widać) a w zasadzie ich brak. Skończyły się i przemieściły pod kątem blokując się o tarcze. Zaciski zdrowiutkie. Tarcze, łożyska i klocki wymienione - szafa gra. dzięki wszystkim którzy starali się pomóc. POZDRO
  2. A jest możliwość uruchomienia auta - żeby tylko dojechać do warsztatu? Nie chce ruszyć ABSu - bo wiem że łatwo uszkodzić demontując co kolwiek.
  3. Witam, korzystałem z opcji szukaj ale nie znalazłem nic w podobie. W czym problem. Po zakupie auta tylnie hamulce szumiały... a po zaledwie 100km tylnie koło zablokowało się (prawe). Po postoju (dłuższym) nie byłem w stanie jechać. Przyczyn podejrzewam jest kilka... 1) pęknięty klocek... 2) rozwarstwiony przewód hamulcowy - został płyn pod ciśnieniem i nie puszcza 3) zblokowana linka od ręcznego i najgorszy 4) zacisk skończył żywot... dodam że wcześniej ręczny łapał na 10ząbków telar - 5! i chodzi dużo ciężej. Miał ktoś podobne perypetie? Będę zajedwabiście wdzięczny za pomoc.
  4. Witam wszystkich, od wczoraj jestem szczęśliwym posaidaczem Audi A4 B5, mam nadzieje że będę w stanie niektórym pomóc i sam uzyskam pomocne rady. Pozdrawiam wszystkich.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...