
gtados
Pasjonat-
Postów
89 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O gtados

Informacje
-
Imię
Adam
-
Miasto
Głogów
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1995
-
Silnik
1.9 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Skusiłem się i przyznał,że jakość wykonania jest zadowalająca. Jedynie regulacji odchylenia jest ograniczona, tylko poziom i pochylenie. Brak możliwości ustawienia wyżej, tylko pion pozostaje ---------- Post dopisany 05-07-2014 at 13:24 ---------- Poprzedni post napisany 02-07-2014 at 18:27 ---------- Tak to wygląda.
-
A nie jest węższy od ori ?
-
W końcu konkretna odpowiedź, dzięki PitekA4. Domyślałem się że za taką cenę cudów nie będzie
-
Czytałem gdzieś, że tunel bez wlotu na podłokietnik posiada od wewnętrznej strony zaznaczenie gdzie powinno być wycięcie na podłokietnik i tym sposobem można zaadoptować tunel
-
A ja tylko chciałem opinii nt. pokrowców ;-). Dzięki Panowie za info Wysłane z mojego GT-I9070 przy użyciu Tapatalka
-
Koledzy co myślicie o takim podłokietniku [emoji780] PODŁOKIETNIK AUDI A4 PASSAT B5 PROMOCJA (4347340353) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Sprzedający twierdzi,że podejdzie do tunelu bez fabrycznego podłokietnika. Ciężko znaleźć oryginał w dobrym stanie. Wysłane z mojego GT-I9070 przy użyciu Tapatalka
-
Hmm, jest zagwostka Wysłane z mojego GT-I9070 przy użyciu Tapatalka
-
hehe, mój wujek w Honekerze miał
-
Witam, czy miał ktoś styczność z pokrowcami szytymi na miarę jak w linku poniżej lub podobne ? http://erjot.pl/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=103&category_id=12&option=com_virtuemart&Itemid=1 Mam przetarty boczek kierowcy, a zakład tapicerski w moim rejonie zaoferował się go zregenrować za 100 - 150 zł, co równa się z całym zestawem pokrowców.
-
Zimne luty, ja i mój brat też tak mieliśmy. Wystarczyło przejechać luty na kostce wyświetlacza do której wpinana jest taśma zasilająca wyświetlacz.
-
Witam. Od samego początku przygody z moim zeciorem borykałem się z wadliwą pracą układu klimatyzacji, gdzie przyczyną była sprężarka klimatyzacji. Po załączeniu głośna praca o tym świadczyła, jak i liczne zanieczyszczenia na dyszy dławiącej. Sprężarka w ubiegłym tygodniu odmówiła współpracy, znaczy zatarła się. Efektem tego było głośne piszczenia po załączeniu klimatyzacji, koło napędowe kręciło paskiem klinowym a koło pasowe sprężarki stało. W związku z powyższym wymuszone na mnie zostało jej wymiana, co by mojej rodzinie i mi komfort podróżowania nie spadł. Sposób wymiany sprężarki oraz osuszacza postaram się opisać niżej. Wszystkie czynności opisane poniżej wykonywałem na podstawie cząstkowych informacji znalezionych w internecie w warunkach domowych, bez kanału.. Nie osądzajcie mnie. Miało być tanio, a wyszło jak zwykle. Ze względu, że zatarciu uległa sprężarka klimatyzacji, w układzie na pewno pojawiło się wiele opiłek metalu. W celu uniknięcie ponownego zatarcia nowej sprężarki warto dodatkowo wymienić: - dyszę dławiącą 4B0 820 177 (około 7 zł-sklep auto); - osuszacz 8A0 820 193 AB (130 zł - allegro); - sprężarka klimatyzacji 8D0 260 805 D (500 zł allegro, regenerowana). Pracę rozpocząłem od demontażu zderzaka - dwa torxy 8 i zatrzaski po zewnętrznych stronach zderzaka. Efekt demontażu poniżej. Na pierwszy strzał poszedł osuszacz, który ukazał mi się po zdemontowaniu zderzaka. Tutaj miałem lekki problem z rozkręceniem śrubunków łączących węże z osuszaczem, rozmiar klucza na zdjęciu. U mnie osuszacz miał 15 lat, ale nie było problemu z parowaniem szyb w aucie. Żeby mieć lepsze dojście do niego, zdemontowałem prawą lampę oraz filtr wraz z obudową. Obudowa na śrubie 14, a lampa na czterech torxach 8. Po zwolnieniu osuszacza, wyciągnąłem go wraz z obudową, którą trzymały dwie śruby 10. W kolejnym etapie wymieniłem dławik, który znajduje się w podszybiu. Dostęp do niego jest po rozkręceniu śrubunku kluczami 23 (brak zdjęć). Na koniec zostawiłem wisienkę na torcie, a mianowicie element zamieszania-sprężarkę. Po uniesieniu jednej strony auta do góry, miałem znakomity dostęp do niej. Sprężarka trzymała się tylko na trzech śrubach 13, które poszły bez największego oporu. Opuściłem ją na dół i odkręciłem dwa śrubunki z tyłu - 32 i 30. Poniższe zdjęcie po demontażu sprężarki. Nie demontowałem napinacza, tylko manewrowałem sprężarką żeby zdemontować i zamontować później pasek klinowy. Po zamontowaniu nowych elementów nie skręcałem śrubunków, teraz czeka mnie płukanie węży i chłodnicy (skraplacza) klimatyzacji. To akurat, dla pewności, wykona serwis. Pierwotna cena usługi 400 zł, po negocjacjach 300 zł. Płukanie czynnikiem chemicznym. Mam nadzieję, że komuś to pomoże. Powodzenia i pozdrawiam.
-
A wymieniłeś filtr/dławik ? Moja sprężarka też załącza się na kilka sekund i wyłącza cyklicznie. Gdzieś wyczytałem, że ciśnienie w układzie za wysokie. Nacisnąłem zawór upustowy przy chłodnicy,syk poszedł a klima zaskoczyła. Wiem, że pomału czeka mnie wymiana sprężarki, dlatego przy każdej wymianie czynnika, wymieniam filtr/dławik, bo to on i opiłki ze sprężarki są powodem wzrostu ciśnienia i nieprawidłowej pracy. ---------- Post dopisany at 10:44 ---------- Poprzedni post napisany at 10:30 ---------- Zdjęcie mojego dławika po roku użytkowania.
-
Witam Co może być problemem trzęsienie budy przy prędkości 50-60 km, nie zależnie na jakim biegu. Na luzie nic nie trzęsie. Zaczęło się to przy wyprzedzaniu traktora, gdzie 2'gi bieg 3500 obr., 3'i bieg 3000 obr. i już trzęsło. Teraz zarówno poniżej 50 km, jak i powyżej 60 km trzęsie autem z przodu, jakby koła były zwichorwane. Miał ktoś taką przypadłość ? Napisałem w dziale Układ napędowy, bo nie wiem co może być.
-
Witam Jak kolego Ci poszło z wymianą sprzęgiełka alternatora, bo mam ten sam problem. Da radę samemu wymienić ?
-
Witam Nie mam poprzednich logów i nie mogę porównać ,ale czy poniższe doładowanie jest w normie dla 1z ?