Skocz do zawartości

gtados

Pasjonat
  • Postów

    89
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gtados

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Głogów

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia gtados

0

Reputacja

  1. Witam, nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi gdzie ten wyłącznik jest w moim zeciorze. Proszę o informacje gdzie go szukać, bo coś Klima przy +30 wyłącza się i mam błędy 22.3 i czasami 22.5 a w zeszłym roku sprężarkę wymieniałem ---------- Post dopisany at 12:16 ---------- Poprzedni post napisany at 09:20 ---------- Już znalazłem [emoji6]
  2. gtados

    Nie fabryczny podłokietnik

    Skusiłem się i przyznał,że jakość wykonania jest zadowalająca. Jedynie regulacji odchylenia jest ograniczona, tylko poziom i pochylenie. Brak możliwości ustawienia wyżej, tylko pion pozostaje ---------- Post dopisany 05-07-2014 at 13:24 ---------- Poprzedni post napisany 02-07-2014 at 18:27 ---------- Tak to wygląda.
  3. gtados

    Nie fabryczny podłokietnik

    A nie jest węższy od ori ?
  4. gtados

    Nie fabryczny podłokietnik

    W końcu konkretna odpowiedź, dzięki PitekA4. Domyślałem się że za taką cenę cudów nie będzie
  5. gtados

    Nie fabryczny podłokietnik

    Czytałem gdzieś, że tunel bez wlotu na podłokietnik posiada od wewnętrznej strony zaznaczenie gdzie powinno być wycięcie na podłokietnik i tym sposobem można zaadoptować tunel
  6. A ja tylko chciałem opinii nt. pokrowców ;-). Dzięki Panowie za info Wysłane z mojego GT-I9070 przy użyciu Tapatalka
  7. gtados

    Nie fabryczny podłokietnik

    Koledzy co myślicie o takim podłokietniku [emoji780] PODŁOKIETNIK AUDI A4 PASSAT B5 PROMOCJA (4347340353) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Sprzedający twierdzi,że podejdzie do tunelu bez fabrycznego podłokietnika. Ciężko znaleźć oryginał w dobrym stanie. Wysłane z mojego GT-I9070 przy użyciu Tapatalka
  8. Hmm, jest zagwostka Wysłane z mojego GT-I9070 przy użyciu Tapatalka
  9. hehe, mój wujek w Honekerze miał
  10. Witam, czy miał ktoś styczność z pokrowcami szytymi na miarę jak w linku poniżej lub podobne ? http://erjot.pl/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=103&category_id=12&option=com_virtuemart&Itemid=1 Mam przetarty boczek kierowcy, a zakład tapicerski w moim rejonie zaoferował się go zregenrować za 100 - 150 zł, co równa się z całym zestawem pokrowców.
  11. Zimne luty, ja i mój brat też tak mieliśmy. Wystarczyło przejechać luty na kostce wyświetlacza do której wpinana jest taśma zasilająca wyświetlacz.
  12. Witam. Od samego początku przygody z moim zeciorem borykałem się z wadliwą pracą układu klimatyzacji, gdzie przyczyną była sprężarka klimatyzacji. Po załączeniu głośna praca o tym świadczyła, jak i liczne zanieczyszczenia na dyszy dławiącej. Sprężarka w ubiegłym tygodniu odmówiła współpracy, znaczy zatarła się. Efektem tego było głośne piszczenia po załączeniu klimatyzacji, koło napędowe kręciło paskiem klinowym a koło pasowe sprężarki stało. W związku z powyższym wymuszone na mnie zostało jej wymiana, co by mojej rodzinie i mi komfort podróżowania nie spadł. Sposób wymiany sprężarki oraz osuszacza postaram się opisać niżej. Wszystkie czynności opisane poniżej wykonywałem na podstawie cząstkowych informacji znalezionych w internecie w warunkach domowych, bez kanału.. Nie osądzajcie mnie. Miało być tanio, a wyszło jak zwykle. Ze względu, że zatarciu uległa sprężarka klimatyzacji, w układzie na pewno pojawiło się wiele opiłek metalu. W celu uniknięcie ponownego zatarcia nowej sprężarki warto dodatkowo wymienić: - dyszę dławiącą 4B0 820 177 (około 7 zł-sklep auto); - osuszacz 8A0 820 193 AB (130 zł - allegro); - sprężarka klimatyzacji 8D0 260 805 D (500 zł allegro, regenerowana). Pracę rozpocząłem od demontażu zderzaka - dwa torxy 8 i zatrzaski po zewnętrznych stronach zderzaka. Efekt demontażu poniżej. Na pierwszy strzał poszedł osuszacz, który ukazał mi się po zdemontowaniu zderzaka. Tutaj miałem lekki problem z rozkręceniem śrubunków łączących węże z osuszaczem, rozmiar klucza na zdjęciu. U mnie osuszacz miał 15 lat, ale nie było problemu z parowaniem szyb w aucie. Żeby mieć lepsze dojście do niego, zdemontowałem prawą lampę oraz filtr wraz z obudową. Obudowa na śrubie 14, a lampa na czterech torxach 8. Po zwolnieniu osuszacza, wyciągnąłem go wraz z obudową, którą trzymały dwie śruby 10. W kolejnym etapie wymieniłem dławik, który znajduje się w podszybiu. Dostęp do niego jest po rozkręceniu śrubunku kluczami 23 (brak zdjęć). Na koniec zostawiłem wisienkę na torcie, a mianowicie element zamieszania-sprężarkę. Po uniesieniu jednej strony auta do góry, miałem znakomity dostęp do niej. Sprężarka trzymała się tylko na trzech śrubach 13, które poszły bez największego oporu. Opuściłem ją na dół i odkręciłem dwa śrubunki z tyłu - 32 i 30. Poniższe zdjęcie po demontażu sprężarki. Nie demontowałem napinacza, tylko manewrowałem sprężarką żeby zdemontować i zamontować później pasek klinowy. Po zamontowaniu nowych elementów nie skręcałem śrubunków, teraz czeka mnie płukanie węży i chłodnicy (skraplacza) klimatyzacji. To akurat, dla pewności, wykona serwis. Pierwotna cena usługi 400 zł, po negocjacjach 300 zł. Płukanie czynnikiem chemicznym. Mam nadzieję, że komuś to pomoże. Powodzenia i pozdrawiam.
  13. A wymieniłeś filtr/dławik ? Moja sprężarka też załącza się na kilka sekund i wyłącza cyklicznie. Gdzieś wyczytałem, że ciśnienie w układzie za wysokie. Nacisnąłem zawór upustowy przy chłodnicy,syk poszedł a klima zaskoczyła. Wiem, że pomału czeka mnie wymiana sprężarki, dlatego przy każdej wymianie czynnika, wymieniam filtr/dławik, bo to on i opiłki ze sprężarki są powodem wzrostu ciśnienia i nieprawidłowej pracy. ---------- Post dopisany at 10:44 ---------- Poprzedni post napisany at 10:30 ---------- Zdjęcie mojego dławika po roku użytkowania.
  14. Witam Co może być problemem trzęsienie budy przy prędkości 50-60 km, nie zależnie na jakim biegu. Na luzie nic nie trzęsie. Zaczęło się to przy wyprzedzaniu traktora, gdzie 2'gi bieg 3500 obr., 3'i bieg 3000 obr. i już trzęsło. Teraz zarówno poniżej 50 km, jak i powyżej 60 km trzęsie autem z przodu, jakby koła były zwichorwane. Miał ktoś taką przypadłość ? Napisałem w dziale Układ napędowy, bo nie wiem co może być.
  15. gtados

    Padające łożysko

    Witam Jak kolego Ci poszło z wymianą sprzęgiełka alternatora, bo mam ten sam problem. Da radę samemu wymienić ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...