
fantom89
Pasjonat-
Postów
95 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O fantom89

-
Jeszcze tylko dla upewnienia się czy aby na pewno sonda to jest to można ją w VAG'u sprawdzić? ---------- Post dopisany 07-08-2013 at 22:13 ---------- Poprzedni post napisany 04-08-2013 at 14:54 ---------- Odświeżam. Wypowie się ktoś w sprawie tego Airbag'u?
-
Ok, dzięki za info Boscha może być? Czy to naprawdę musi być tylko z ASO? To że poduchy były wywalone to też wyczytałem ale nie mogę coś tych błędów skasować. Może być tak, że są po prostu wlutowane opornik zamiast poduszek?
-
Witam, dzisiaj koledze sprawdzałem błędy ponieważ skaczą mu obroty na jałowym i jak klimę włączy to już w ogóle, ale niestety nie pokazało błędów prócz coś z sondą lambdą ale to skasowałem i zobaczę po czasie czy znowu wyskoczy. Zastanawiam się czy problem z obrotami nie będzie przez przepływomierz i nie bardzo wiem jak zmierzyć dla silnika 1.6 wartości czy podaje odpowiednie. No chyba, że ta nieszczęsna sonda lambda bo podczas jazdy też potrafi nagle przytykać. Tutaj logi z airbag'a, których nie idzie wykasować: Wnioskuje, że był bity i przy kupnie nie było żadnej informacji Pozdro~~
-
Elektrozawór zaciął się. Oczywiście mechanik wykrzykiwał, że on sprawdził Podziękowania dla ciahciah za podpowiedź i instrukcje co mam zrobić
-
Mechanik podobno odkręcił wtrysk i niby nie leciało paliwo z wężyków. Błędy z VAG'a pokasowałem i nie pojawiały się później. A co do rozrządu uważa, że jest co do milimetra ustawiony, a ja niestety nie znam się na tych znakach :/
-
Znaczy się był błąd związany zablokowanym imobilaizerem. Dlatego też pytam się czy mimo skasowania błędu trzeba go jakoś odblokować?
-
Mechanik upiera się, że rozrząd nie ma nic do tego że pompa wtryskowa nie podaje paliwa. Ogólnie jest wojna z mechanikiem dlatego czy rozrząd wpływa też na pompę wtryskową? Bo znajomy mechanik mi mówił, że niby też ustawia się pompę. Mechanik również upiera się, że sterownik zablokował pompę...
-
Witam, mam taki problem, mianowicie ojciec miał wypadek przodem w wyniku czego uszkodziła się rolka od napinacza rozrządu (pękła). Ale sam pasek nie uległ uszkodzeniu, mechanik sprawdził ogólnie silnik i stwierdził ze nic nie uszkodziło się bo kręci się wał. Ale teraz nie chce w ogóle odpalić. Po prostu kręci się i tyle. Według mechanika nie dochodzi paliwo z pompy wtryskowej. Czy winą może być że zablokował się immobilizer? Bo w dislach chyba w pompie wtryskowej jest o ile się nie mylę. Pozdro~~
-
Czy 7x17 ET45 z oponami 225/50R17 będą pasować do A4 B5 Avant? Nie będzie nic tarło?
-
A no dziś właśnie wyskoczył błąd 00542 Nawet na konsoli mrugała już ikona świec żarowych. Także raczej już wtrysk? Czy mimo to jednak próbować podmiany? Tą dawkę już kilkakrotnie zmieniałem :/
-
Rozumiem, że nic więcej w logach nie ma? I pozostaje mi sprawdzić czy nie ma pękniętych wężyków oraz wtrysk sterujący ---------- Post dopisany 19-04-2012 at 19:34 ---------- Poprzedni post napisany 06-03-2012 at 11:49 ---------- Problem się nasilił, a na dodatek czasem falują obroty na jałowym. Nowe logi dynamiczne: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_81587.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_81586.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_81589.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_81584.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_81588.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_81590.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_81585.html
-
Właśnie mechanik nie potrafił powiedzieć. Ale coś jest, że jak kręci się kołem pasowym/zamachowym to w pewnym momencie się blokuje.
-
A oprócz dymienia jak wspomniałem, wydaje mi się że stracił moc. Tak się zastanawiam czy coś nie będzie z wtryskiem sterującym bo przy przekładce musiałem podmienić bo stary za mało barów podawał.
-
Po wymianie filtra nadal dymi.
-
Wiem, że jest słaby ten program ale po wymianie bloku nie dymił w ogóle. Filtr powietrza i paliwa jak dobrze pamiętam były wymieniane w październiku tamtego roku. Ale najwyżej wymienię filtr powietrza dziś dla sprawdzenia:)