-
Postów
30 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Butless

Informacje
-
Imię
Patrick
-
Miasto
Mława
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2008
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CAGA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Cześć Audi Maniacy. Mam pytanie odnośnie świateł stopu. Sprawa ma się następująco. Zauważyłem, że podczas wciskania pedału hamulca podświetlają się zewnętrzne światła stopu + dodatkowy u góry. Chodzi mi do kodowanie aby zapalały się również żarówki w klapie bagażnika. Poniżej panowie znaleziony filmik o co chodzi i jak to zrobić w VW. Moje pytanie czy taka sama droga będzie w Audi? Dzięki pozdro.
-
Właśnie dobre pytanie. Bo takiego bitu nie zaznaczałem. W module 42 i 52 nie znalazłem. Masz może wiedzę gdzie on jest ?
-
3 tygodnie temu kupowałem 2 nowe wkłady l+p. Da się sprawdzić kiedy maty przepalone ?
-
Dzięki za zestawienie bezpieczników. Z tego co widzę niema bezpiecznika odpowiedzialnego za ogrzewanie lusterek, jeśli to jest połączone razem z ogrzewaniem tylnej szyby to u mnie bezpiecznik odpada. Ponieważ tylna szyba grzeje jak zła. Problemem jest ginące napięcie po podłączeniu wkładu lusterek. Sprawdzę , czy na pewno zaktualizowało się kodowanie i zapisał się bit 0. Chyba , że jest jeszcze jakiś inny pomysł aby sprawdzić co jest nie tak ?
-
Witam, Tak wkładki z matami grzewczymi. Sprawdzę bezpieczniki , czy posiadasz może rozpiskę który bezpiecznik za co odpowiedzialny? Rozumiem , że bezpieczniki widoczne będą po otwarciu pokrywy koło kierownicy i od strony schowka pasażera. Mam problem z tym bitem odpowiedzialnym za podgrzewanie bo nie widziałem go. Tak wiem moduł 42 i 52. Drzwi lewe i prawe.
-
Powinienem ten bit odznaczyć ? Tak właśnie zrobiłem i dalej prąd ginie... Może pytanie głupie, ale ktoś mi powie czy bezpieczniki znajdują się tylko na podszybiu ?
-
Cześć Audimaniacy Problem z grzeniem lusterek. Najpierw jakiś ancymon włożył wkładki bez maty grzewczej. Więc kupiłem podgrzewane przewód podłaczyłem lecz dalej nie grzeją. Na przełączniku ustawione grzanie i włączony przyciśk ogrzewania tylnej szyby. Postanowiłem sprawdzić napięcie w przewodzie od lusterek. - Gdy lusterko wypięte daje 8-12V - podpinam lusterko i znika jest 0v. Macie pomysł wtf? Czyżby bezpiecznik był nadpalony i jak wyczuwa opór to nie daję prądu? Help! Dzięki! Ps. Zdjęcie ukazujące long codding kanału 42
-
Właśnie nie można nawiązać komunikacji ze skrzynia. Ale to jest dziwne bo gdy manetkami zmieniam biegi to nic takiego nie ma. A gdy się to wszystko zaczęło dziać podpiąłem pod kompa to wywaliło problem z cewka na pierwszym garze. Więc wymieniłem cewkę na NGK błędu nie ma lecz to nie ustało.
-
Może i masz racje. Lecz ja proszę o diagnoze problemu btw. polubiłem automaty
-
Auto sprowadzone ze Szwajcarii w grudniu 2014 roku. Oznaczenia silnika BEX 140kw / 190 PS. Skrzynie na pewno mam tiptronic bo jest S i jak wezmę na manualne przełączanie biegów to jest 6 a multi podobno były aby 5 biegów. Własnie do skrzyni jeszcze nie zaglądałem jak z poziomem itd.
-
Witam, mam pewien problem ze skrzynią biegów Multitronic. Skrzynia siedzi w Audi A4 B6 1.8 T BEX bez Q. Objawy pojawiły sie jakis tydzień temu. A mianowicie: Przy delikatnym przyspieszaniu obroty faluja i jest do wyczuwalne tylko do 2 tysięcy, następny objaw to szarpanie ( ślizganie ) tak samo objaw widoczny tylko do 2 tysiecy, dodam ze przy dynamicznym dodaniu gazu w ogóle nie występuje tak samo jak zacznę zmieniać biegi manetkami lub ręcznie wybierakiem, oraz pojawiło się delikatne wycie prawdopodobnie skrzyni od 80km/h - 100km/h potem ustaje. Dodam ze przy wrzucaniu i zrzucaniu biegów są one praktycznie nie wyczuwalne chodzi płynnie. Przebieg prawie 280 tysi. Pomoże ktoś z diagnozą , nie lubie gdy w Audi występują mi jakieś usterki. Pozdrawiam
-
Dzieki wielkie:) o cos takiego mi chodziło. Gdy sie tylko troche pogoda poprawi zabieram sie do roboty. U mnie napewno sie ostro zabrudzil bo jak sie wcisnal i nie chce wyjsc to pewnie sporo piachu czy czegos sie dostało. Bo zamek z centralnego działa
-
Dzieki. Tylko moje pytanie brzmiało jak Pozdrawiam
-
Witam odswieze troche temat. Bo mialem identyczny problem ten tzw. dzyndzel od zamka bagaznika nie chcial mi sie wcisnac a ja bardzo prognałem sie dostac do srodka i tak mi sie wsicnał do srodka ze teraz nie chce wyjsc ? Jak moge teraz otworzyc bagaznik? da sie jakos od srodka? czy ten wierzch jest jakos rozbieralny. Dziekuje za wszelka pomoc. Pozdrawiam
-
Siemka ja wraz z kolega wymienilem obie tuleje:) a nic z mechanika nie mamy zwiazanego. wystarczy kanal klusz 19 do odkrecenia duzy młot:D nam sie złamały 2. No albo isc na łatwizne i kupic sciagac ktory jest drogi i na raz nie bardzo sie opłaca ale samemu 4h i po kłopocie