Skocz do zawartości

eve6

Pasjonat
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O eve6

Osiągnięcia eve6

0

Reputacja

  1. eve6

    Swap 2.0 na 1.8 T

    To chyba jeszcze mało słyszałeś A nagar i tworząca się maź w silniku? i po tym zatykający się smok pompy oleju i brak smarowania??? Taki urok: Second Opinion: Oil Sludge: an expensive but preventable disaster i przez to producenci olejów zalecają wymianę oleju co 7,5tyś km Second Opinion: Oil Sludge: an expensive but preventable disaster - na samym dole. I jeszcze taka wypowiedź na temat 1.8T znaleziona na innym forum: "Ten silnik ma wadę fabryczną która nazywa się SLUDGE. W Polsce temat sie pomija . W tym silniku obowiązuje inny interwiał miedzy wymianowy ! W USA temat jest powszechny i kazdy wie jakie jednostki są obarczone problemem." Potwierdzam..
  2. eve6

    Nowe turbo tylko jakie???

    qr** nie mam kasy ale mogę dać za nią dwa bilety na RHCP w Warszawie równowartość 700 zeta miejsca siedzące, stara turbinę i 200 pln
  3. [/color] Wałki jak i cała głowica OK! Turbo też OK! Dziś wróciłem od miejscowego szamana jeżeli chodzi o turbiny. Jedynie uszkodzeniom uległ blok, korbowód oraz wał korbowy. Podejrzewam że panewka nie dostała na czas oleju poprzez zapchany kanał i korbowód wywaliło bokiem, gładź na cylindrze w którym pracował tłok nie ruszona, tłok został w pozycji górnej. Nie mam czasu chwilowo, postaram się umieścić fotki, jak już ogarnę całą tą sytuację.
  4. Ze wstępnych ustaleń góra jest Ok!! w sensie pod pokrywą górną ani śladu jakiegokolwiek braku oleju. Jutro ściągam głowicę zobaczę jak tam wyglądają graty. Juto postaram się wrzucić trochę fotek. Zamówiłem już silnik od Anglika. P.S. Będę sprzedawać graty z silnika AVJ 1.8T 125 tyś. przebiegu, plus osprzęt pomijając turbinę. Jeżeli ktoś chętny w dziale sprzedaży pojawią się aukcje.
  5. Chłopaki silnik dostał tak w d*pę że przetopiło korbowód. Raczej nie będę się bawić w jego naprawę. Następne pytanie jakie do Was kieruje to na co zamienić 1.8T AVJ. Na allegro dosłownie kilka sztuk, jest jakaś alternatywa żeby bez rezania wsadzić coś podobnego??
  6. Dobra chłopaki robię tak jak piszecie. Krok 1. sprawdzam misę, smok, pompę. Dzięki za wskazówki, jak tylko się z tym uporam, będę rozwijać wątek.
  7. Witam, może na wstępie opiszę całą sytuację. Podczas dzisiejszej trasy wyskoczył mi komunikat "oil", nie tak dawno go wymieniałem więc sprawa wydała mi się dziwną. Po sprawdzeniu poziomu oleju, okazało się że poziom jest w połowie podziałki. Uznałem to za jakąś anomalię i kontynuowałem jazdę. Po chwili wjeżdżając do najbliższej miejscowości usłyszałem dziwny dźwięk z okolic silnika dźwięk !Z racji tego że do domu zostało mi 30 km kontynuowałem jazdę. Porucz dźwięku samochód, zaczął mulić jakby turbo przestało działać. Po 25km jazdy nagle z rur poszedł niebieski dym, poczułem szarpnięcie z pod maski także ulatniał się dym. Auto zaczęło chodzić jak ja 1 garze. Zgasiłem silnik, po chwili go odpaliłem, zaczął chodzić jak ciągnik rolniczy mało nie wyskoczył ze swojego miejsca. Boję się go uruchamiać ponownie.... Może ktoś z forumowiczów przerabiał tego typu problem??
  8. sorki od wczoraj B6, zaraz to naprawie
  9. Cześć Filip dokładnie we wcześniejszej A4 B5 łatwo było zlokalizować, a tutaj zero informacji
  10. Witam, pilnie potrzebuję namiary na kabelek którym odcinam zasilanie ECU, proszę wytłumaczyć który to dokładnie jak "dla blondynki" . Z góry dziękuję. Może jakieś zdjęcie, kolor cokolwiek co pomogłoby mi w znalezieniu tego przewodu.[br]Dopisany: 14 Czerwiec 2011, 09:52_________________________________________________Podbijam temat nie ukrywam że potrzebuje tej informacji pilnie :gwizdanie:
  11. Witam, prz..balem w dzika i na gwałt muszę zrobić auto. Pod ręką mam tylko a4 b5 ale wersję angielską, stad też pytanie czy klamoty pasa przedniego się nadadzą?? na przekładkę?
  12. Witam, po odstawieniu auta na noc z rana nie mogłem go ponownie odpalić. Kolega mi podpiął VAg'a nie było żadnych błędów, bezpieczniki sprawdziłem, sprawdziłem czy paliwo dostaje na wtryski. Po odkręceniu przewodu widać lejący się ON, więc pompa raczej jest w porządku. A ja dalej kręcę i kręcę... kluczykiem i nic. Zastanawiam się czy to może być przesunięty rozrząd. Ma może ktoś pomysł jak to sprawdzić w miarę szybko i bez używania kanału. A może to coś zupełnie innego, już sam nie wiem ręce mi powoli opadają . Z góry dzięki.
  13. witam mam taki problem, siadł mi przerywacz i chce kupic z allegro na obudowie widnieje napis 8D0 941 509 C WBS ??? czy przekaznik z inny numerami badz końcówka D bedzie pasował??
  14. Witam, jak w temacie może wie ktoś gdzie to dostać i jaka jest cena takiego łożyska?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...