
Sajper
Pasjonat-
Postów
54 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Sajper

-
jak przechodzi z lewo do prawoskretu to pośrodku cos stuka.
-
wiadomo ze zawsze minimalny luz jest i cos stuka jak z luzu przechodzi do skretu czy to w prawo czy w lewo jakies pomysły ? Końcówki drążków ?
-
1. Turbina zawsze Jest Włączona , 2. przy tych obrotach jest juz cisnienie w układzie wieksze od atmosferycznego 3. Stawiam na wisko skoro mówisz ze metaliczny odgłos
-
[B5 AFN] Koszta naprawy po pęknieciu paska rozrzadu podczas jazdy
Sajper odpowiedział(a) na maciekzyje90 temat w 1.9TDI
Zdejmij głowice i będzie wiadomo, kumplowi tez padł ale na wysprzęglonym to tylko jeden zawór pokrzywiło. Moim zdaniem jak dużo do wymiany to lepiej szukaj dawcy. -
hmm chyba że kierunki pomyliłem na sztandze...żeby zwiekszyć doładowanie trzeba sztange skrócić tak ? bo tak zrobiłem
-
na sztandze nie pomaga chyba ze wiecej ja wkręcić niż 1 pełny obrót ?? http://pp.allegro.pl/item1007726708_manual_boost_control_properfekt_mbc_turbo_tuning.html wystarczy to wstawić jak na schemacie ??
-
Próbuje doprowadzić 1Z do porządku... na wysokich brakuje ciśnienia w doładowaniu porównując do MAP, przy stałej predkości i 3100-3400 obrotów doładowuje 0,733 bar no a powinno byc jakies 0,866 bar... przekreciłem sztange najpierw o pół obrotu potem o cały i dalej podobne wyniki nic sie nie poprawiło. Układ szczelny. Jakieś pomysły na podniesienie doładowania o 0,1 bar ? .
-
dobra mam G80 wrysk sterujacy padniety(podwyższone spalanie=true) reszta wtrysków pewnie tez G78 padnieta płytka sterujaca- allegro:p G71 problem z ABS po wykasowaniu odpadł całkiem zczytałem znajomemu te błedy i wołałem sie upewnić chyba ze ktos wniesie jakies poprawki lub co do tego wtrysku co nalezy jeszcze sprawdzić...
-
1 Fault Found: 00542 - Needle lift Sensor (G80) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 1 Fault Found: 00776 - Level Control System Sensor: Left Front (G78) 31-00 - Open or Short to Ground 1 Fault Found: 01314 - Engine Control Module 49-10 - No Communications - Intermittent Co z tymi fantami zrobić?? Tylko wykasować?
-
Jaka jest średnica dolotu w 1Z ? fi 51? prosiłbym o odpowiedź bo w tej chwli nie mam dostepu do tego samochod... a musze wymienic łaczniki na silikony, bo gumy zrzesiały i 1 juz pekła i nie wiem jaki rozmiar zamówić...
-
wczoraj lepiej robiłem wziołem kleszcze stanołem na silniku i z całej siły ciągnołem krecąc... lipa...nawet nie drgneła prócz tego ze obraca sie w koło nic zobacze dzisiaj po trasie co sie dziej, zeby tylko uszczelki nie spluło zanim znajde szpilke jak bede miał juz nowa to franzuc i wykrece cała z korpusu razem z nakretką( tak jak koledzy opisywali ze można cała wykrecić) klucz dynamometryczny mam..wiec z zmiana jeżeli uszczelka nie pójdzie luz może obejdzie sie bez zdejmowania głowicy
-
zrobiłbym tak jak tam pisze ale nie moge tej ch*lernej nakretki ruszyć ani dokrecić ani wykrecić(wiec licze sie z ucięciem nakretki lub/i sruby podczas wymiany) jak zaczeło dociskac głowicy dociągnołem obie nakretki o 3/4 obrotu zeby nie przesadzić teraz moge przynajmniej czesci załatwić dzieki za linka
-
sprzedaje ktos czesci na tym forum ?? to pm'ne bo nie mam czasu bardzo latać a i niuńka potrzebna HELP [br]Dopisany: 23 Wrzesień 2009, 18:54_________________________________________________ nie no spocenie jest małe ok 2mm ale widze go jakby nie było rzecz z szpilką stała sie w przedziale 2 kkm bo ostatnio 3 tygodnie temu zaglądałem[br]Dopisany: 23 Wrzesień 2009, 19:26_________________________________________________komu w droge temu trampki z musu wykminiłem cos takiego tzn dociagnołem stara nakretkę stalowym naciągaczem z gwintem w środku(przegwintował szpilkę i nakretka doszła razem z nim) jutro 300 km zrobie to sie zobaczy...
-
poszła środkowa szpilka od głowicy:( znaczy jest nakretka ale ona ani sie nie chce wykrecić ani wkręcić... boje sie żeby uszczelki nie spluło :/ bo widać juz minimalne wycieki oleju tzn spocny w srodkowej czesci głowicy co robić ?
-
Wydaje mi sie ze mam zablokowany OBD II, interface wykrywa na 2 kompach(xp, seven) ale mi sie kurcze nie łaczy próbowałem vag com 311-2(crack) i 409 i polskim vag 4.9 i nawet jednym z tych nowszych 908... i na żadnym nie mogę uzyskać połaczenia tzn. wychodzę z założenia że albo kabel(dioda swieci po włożeniu w złacze) jest zepsuty albo mam zblokowane połczenie w samochodzie... serdecznie proszę o pomoc