Skocz do zawartości

Sajper

Pasjonat
  • Postów

    54
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Sajper

Osiągnięcia Sajper

0

Reputacja

  1. jak przechodzi z lewo do prawoskretu to pośrodku cos stuka.
  2. wiadomo ze zawsze minimalny luz jest i cos stuka jak z luzu przechodzi do skretu czy to w prawo czy w lewo jakies pomysły ? Końcówki drążków ?
  3. 1. Turbina zawsze Jest Włączona , 2. przy tych obrotach jest juz cisnienie w układzie wieksze od atmosferycznego 3. Stawiam na wisko skoro mówisz ze metaliczny odgłos
  4. Zdejmij głowice i będzie wiadomo, kumplowi tez padł ale na wysprzęglonym to tylko jeden zawór pokrzywiło. Moim zdaniem jak dużo do wymiany to lepiej szukaj dawcy.
  5. hmm chyba że kierunki pomyliłem na sztandze...żeby zwiekszyć doładowanie trzeba sztange skrócić tak ? bo tak zrobiłem
  6. na sztandze nie pomaga chyba ze wiecej ja wkręcić niż 1 pełny obrót ?? http://pp.allegro.pl/item1007726708_manual_boost_control_properfekt_mbc_turbo_tuning.html wystarczy to wstawić jak na schemacie ??
  7. Próbuje doprowadzić 1Z do porządku... na wysokich brakuje ciśnienia w doładowaniu porównując do MAP, przy stałej predkości i 3100-3400 obrotów doładowuje 0,733 bar no a powinno byc jakies 0,866 bar... przekreciłem sztange najpierw o pół obrotu potem o cały i dalej podobne wyniki nic sie nie poprawiło. Układ szczelny. Jakieś pomysły na podniesienie doładowania o 0,1 bar ? .
  8. Sajper

    [B7 ASB] Błedy??

    dobra mam G80 wrysk sterujacy padniety(podwyższone spalanie=true) reszta wtrysków pewnie tez G78 padnieta płytka sterujaca- allegro:p G71 problem z ABS po wykasowaniu odpadł całkiem zczytałem znajomemu te błedy i wołałem sie upewnić chyba ze ktos wniesie jakies poprawki lub co do tego wtrysku co nalezy jeszcze sprawdzić...
  9. Sajper

    [B7 ASB] Błedy??

    1 Fault Found: 00542 - Needle lift Sensor (G80) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 1 Fault Found: 00776 - Level Control System Sensor: Left Front (G78) 31-00 - Open or Short to Ground 1 Fault Found: 01314 - Engine Control Module 49-10 - No Communications - Intermittent Co z tymi fantami zrobić?? Tylko wykasować?
  10. Sajper

    [B5 1Z] Śrdnica dolotu

    Jaka jest średnica dolotu w 1Z ? fi 51? prosiłbym o odpowiedź bo w tej chwli nie mam dostepu do tego samochod... a musze wymienic łaczniki na silikony, bo gumy zrzesiały i 1 juz pekła i nie wiem jaki rozmiar zamówić...
  11. wczoraj lepiej robiłem wziołem kleszcze stanołem na silniku i z całej siły ciągnołem krecąc... lipa...nawet nie drgneła prócz tego ze obraca sie w koło nic zobacze dzisiaj po trasie co sie dziej, zeby tylko uszczelki nie spluło zanim znajde szpilke jak bede miał juz nowa to franzuc i wykrece cała z korpusu razem z nakretką( tak jak koledzy opisywali ze można cała wykrecić) klucz dynamometryczny mam..wiec z zmiana jeżeli uszczelka nie pójdzie luz może obejdzie sie bez zdejmowania głowicy
  12. zrobiłbym tak jak tam pisze ale nie moge tej ch*lernej nakretki ruszyć ani dokrecić ani wykrecić(wiec licze sie z ucięciem nakretki lub/i sruby podczas wymiany) jak zaczeło dociskac głowicy dociągnołem obie nakretki o 3/4 obrotu zeby nie przesadzić teraz moge przynajmniej czesci załatwić dzieki za linka
  13. sprzedaje ktos czesci na tym forum ?? to pm'ne bo nie mam czasu bardzo latać a i niuńka potrzebna HELP [br]Dopisany: 23 Wrzesień 2009, 18:54_________________________________________________ nie no spocenie jest małe ok 2mm ale widze go jakby nie było rzecz z szpilką stała sie w przedziale 2 kkm bo ostatnio 3 tygodnie temu zaglądałem[br]Dopisany: 23 Wrzesień 2009, 19:26_________________________________________________komu w droge temu trampki z musu wykminiłem cos takiego tzn dociagnołem stara nakretkę stalowym naciągaczem z gwintem w środku(przegwintował szpilkę i nakretka doszła razem z nim) jutro 300 km zrobie to sie zobaczy...
  14. poszła środkowa szpilka od głowicy:( znaczy jest nakretka ale ona ani sie nie chce wykrecić ani wkręcić... boje sie żeby uszczelki nie spluło :/ bo widać juz minimalne wycieki oleju tzn spocny w srodkowej czesci głowicy co robić ?
  15. Sajper

    [B5 1Z] OBD II

    Wydaje mi sie ze mam zablokowany OBD II, interface wykrywa na 2 kompach(xp, seven) ale mi sie kurcze nie łaczy próbowałem vag com 311-2(crack) i 409 i polskim vag 4.9 i nawet jednym z tych nowszych 908... i na żadnym nie mogę uzyskać połaczenia tzn. wychodzę z założenia że albo kabel(dioda swieci po włożeniu w złacze) jest zepsuty albo mam zblokowane połczenie w samochodzie... serdecznie proszę o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...