Skocz do zawartości

Robozz

Pasjonat
  • Postów

    60
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Robozz

Informacje

  • Imię
    Robert
  • Miasto
    Białystok

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Robozz

0

Reputacja

  1. Dzisiaj sprawdziłem kanał 020 na zimnym i wszędzie były 0. Dopiero jak się silnik nagrzał stuki zaczęły się pojawiać. Z tym, że np. raz były większe na 4 cylindrze a raz na 2 itd. Świece jak na 20k kilometrów źle nie wyglądały (pfr6q)
  2. Witam pany Wymieniłem przepływkę Bosch 0 280 218 063. Sprawdziłem jeszcze raz szczelność kompresorem. Znalazłem jeszcze nieszczelność na oringu czujnika temperatury w kolektorze. Wymieniłem. Korekcje długoterminowe po przejechaniu 150 km Statyczny: Grupa 032: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Zrobiłem jeszcze inne logi Statyczny: Grupy 091, 093: http://vaglogi.pl/log-091_093_D5r09R.html Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_QfULE.html Grupy 001, 003: http://vaglogi.pl/log-001_003_weh1b.html Dynamiczny: Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_FIgQNg.html Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_fJdyGJ.html Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_90Ho1C4.html Martwią mnie te stuki w 020. Około 1,5 miesiąca logowałem 020 to wyglądało tak Dynamiczny: Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_163J3.html Paliwo 95 schell, świece wymienione 20k temu. Cewki nowe, kata brak
  3. Kasowałem chociaż i tak nic nie było. Trudne sprawy ?. Chyba poszukam jakiejś używanej przeplywki na testy.
  4. Tak jest u mnie. Może trochę nie jasno napisałem wyżej.
  5. Sprawdzałem. Wydaje się że jest ok. Membrana podtrzymywała spreżynę. Dmuchając w nią nie przepuszczała.
  6. Sprawdzałem kompresorem. Pompowałem ok.1bar Nie słyszałem nic poza bulgotaniem oleju w misie.
  7. Waha się od -7.8% do -8.6%. Próbować przepływomierz podmieniać? Ogólnie to kupiłem wtryski od Bex i dp ponieważ chciałbym podnieść moc. Narazie nie montuje bo ta korekta trochę lipna.
  8. Zrobiłem te logi podczas normalnej jazdy Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_zAzifsm.html (miasto) Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_1wwDwCe.html (trasa)
  9. Gaziutku nie ma. W weekend postaram się zrobić ten log.
  10. Witam koledzy. Mam pytanie odnośnie korekt paliwowych długoterminowych. W bloku 032 posiadam takie wartości. Statyczny: Grupa 032: http://vaglogi.pl/log-032_0WaaD9F.html Czy ta korekta pod obciążeniem nie jest za bardzo na bogato? Wymieniłem filtr paliwa ASO, sprawdziłem szczelność kompresorem. Wrzucam jeszcze pozostałe logi, może ktoś coś doradzi. Dzięki i pozdrawiam. Statyczny: Grupy 091, 093: http://vaglogi.pl/log-091_093_ek9AW8.html Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_s0nWEf.html Grupy 001, 003: http://vaglogi.pl/log-001_003_67nRY.html Dynamiczny: Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_10qpS.html Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_163J3.html Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_P5v9Y.html
  11. Tak błędy kasowałem przed każdym logiem
  12. Sprawdziłem tą grupę przed logami. Było -4CF
  13. Te cofanie zapłonów mogą powodować cewki? Świece wymieniane 15k temu ngk pfr6q
  14. Witam koledzy Czy mógłby ktoś rzucić swoim fachowym okiem na logi i powiedzieć czy są ok? Z góry dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam Dynamiczny: Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_10qpS.html Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_163J3.html Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_P5v9Y.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...