Skocz do zawartości

marcelc

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O marcelc

Informacje

  • Imię
    Marcel
  • Miasto
    Rusiec

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia marcelc

0

Reputacja

  1. Interfejsu do gazu nie posiadam ale chyba sobie zakupię. Instalacja 11 rok użytkowana i tylko filterki wymieniane więc parownik też miał prawo się zasyfić. Ważne że na Pb autko dobrze pracuje. Chciałbym Ci Przemo podziękować za pomoc i naukę oceny parametrów. --------------------------------------- Dziś zwiekszyłem ciśnienie na reduktorze. Nieznacznie odkrecając śrubę regulacyjną i auto przestało przełączać się samoczynnie na benzynę. Jak narazie nie strzela i ma moc.
  2. Dorzucam log na innej sondzie lambda Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Trzeci dzień kiedy auto nie strzela rano. Nie wiem czy to przez dość wysoką temperaturę o poranku albo coś drgnęło w kierunku poprawy. Próbowałem zrobić log na gazie ale przy 3,5 tyś odcina gaz i wrzuca na benzynę. Chyba filterki do wymiany bo samo dmuchanie i mycie nie pomogło. Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
  3. Tylko taką przepływkę miałem nową i darmową. Poszukam jeszcze sondy na podmianę. Dorzucę też log statyczny jak auto zachowuje się rano.
  4. Tak też myślałem. A która przeplywka lepiej wypadła oryginalnq czy skv?
  5. A jak powinny wyglądać te korekty? O sondzie tu mowa? Nieszczelności sprawdzałem.
  6. Filtr paliwa wymieniony i dwa nowe logi do oceny. Pierwszy na innej oryginalnej używanej przepływce Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Drugi na nowej SKV Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Rano jeszcze sprawdzę czy strzela. Bo na gorącym na tej oryginalnej przepływce nawet nieźle się zbierał, dużo lepiej niż na mojej.
  7. Postaram się wymienić filtr paliwa i załatwić jeszcze inną przepływkę i zrobię nowy log. Czy inną przepływkę trzeba jakoś adaptować? Czy wystarczy ją tylko podłączyć?
  8. Proszę o sprawdzenie logów. Moje podejrzenia co do sondy lambdy są właściwe? Log wykonany na benzynie dla grup 2 i 7. Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
  9. Witam. Do mojej Audiczki którą mam już 12 lat zawitał problem strzelania w dolot. Dzieje się to na benzynie rano przy odpalaniu ale także gdy jest ciepły choć rzadziej. Na LPG strzały nie występują ale do 3 tyś obrotów czuć że silnik jest zamulony. Nie mogę rano odpalić auta z gazu więc nie wiem czy na zimnym na gazie strzelanie występuje. Wymienione świece, palec, kopułka i przewody na BERU. Sprawdziłem ustawienie rozrządu i aparatu zapłonowego. Błędy jakie pokazuje VAG to: Czujnik antystukowy cylindra 1-4 i dopasowanie(ustalenie)składu mieszanki nie osiągnięta wartość adaptacji - mnożenie. Wykres sondy lambda przebiega od 0,01V do 0.9V dość równomiernie choć są momenty kiedy na biegu jałowym napięcie zatrzyma się na 0.7 i do o 0,9 rośnie przez około 3 sek a następnie opada i wraca do normalnej oscylacji - czy to może świadczyć o tym że sonda też będzie do wymiany? Przepływomierz podmieniałem z innego auta i zmian nie było. Zastanawiam się czy cewka również może być niesprawna? Jeśli znajdzie się ktoś kto może coś doradzić będę bardzo wdzięczny. Pozdrawiam. Opiszę jeszcze to strzelanie. Samochód odpala normalnie z benzyny. Na wolnych obrotach chodzi wzorowo ale po dodaniu gazu strzela, a obroty nie rosną. Odpowiednio modulując pedałem gazu można wejść na wyższe obroty. Gdy tylko autko się zagrzeje załącza się gaz i strzelanie zanika. Gdy silnik osiągnie wyższą temperaturę mogę przełączyć na benzynę i normalnie jechać lecz nie zawsze.
  10. Oby dwie ale na tyle? Bo tak planuje. Przód chce zostawić.
  11. Witam. Posiadam zestaw sprężyn marki Weitec -30mm z czego jedna tylna mi pękła. Na allegro znalazłem nowy komplet dwóch sprężyn na tył ale Eibach -30. Czy mogę założyć sprężyny różnych producentów czy lepiej wymienić cały komplet? Niechcialbym aby tył mi bardziej siedział jak przód. Dzięki za pomoc. Pozdrawiam.
  12. Dzięki za podpowiedź. Ale chyba muszę szukać przyczyny w innym miejscu bo dziś licznik działał bez problemu. A troche km zrobiłem.
  13. Możesz spytać. Czy może jest dojście od boku skrzyni. Dokoła przegubu widać jakiś dekiel przykręcony chyba na imbusy.
  14. Witam. Problem zaczął pojawiać się około pół roku temu. Początkowo prędkościomierz podczas jazdy opadał do 0 na 5-10 sekund po czym podnosił się do odpowiedniej prędkości. Działo się to raz może dwa razy w tygodniu. Ostatnio przestał funkcjonować prawie całkowicie. Co jakiś czas pokaże prędkość ale momentalnie opada. Wszystko poza prędkościomierzem i licznikiem kilometrów działa. Dodam że panel klimatronika także nie pokazuje prawidłowej prędkości, gdy licznik podniesie się klimatronik też pokaże wyszą prędkość. A tak jest przeważnie 1, 2 lub 3. Gdy przekręce zapłon prędkościomierz podryguje, a klimatronik pokazuje te wartości do jakich podkoczy wskazówka. Podmieniłem impulsator z Audi 80 B4 i problemy te same, mój w 80-tce działał bez problemu to wyklucza ten czujnik. Vag nie pokazał żadnych błędów, a test wyjść przebiega poprawnie tzn. wskazówka porusza się płynnie i bez problemów. Wnioskując po tym, że nie ma błędów i test wyjśc jest ok, a klimatronik pokazuje to samo uważam że licznik jest sprawny. I tu pojawia się mój problem. Co dalej? Czy może być winna koronka w skrzyni biegów i jak się do niej dostać aby ją sprawdzić? Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam!
  15. Witam! Chciałbym odświeżyć wątek. W mojej A4 zegarek spóźnia się około 30 minut tygodniowo. Ktoś może pomóc?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...