Skocz do zawartości

chrapusta

Pasjonat
  • Postów

    152
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O chrapusta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia chrapusta

1

Reputacja

  1. sobie pomalujesz są teraz niezłe farby
  2. bezpiecznik? to w pierwszej kolejności potem VAG i sprawdzenie na kanałach po numerkach - test jak po montażu własnym - zero-jedynkowy
  3. nie - odepniesz wtyczke w 1 wozie i ją zostawisz nieaktywną w kolunie kierownicy - najlepiej też w VAGU odpiąć tempomat żeby błedów nie zgłąszało - do czarnej furki niestety nowe kabelki i wtyczki wtedy - chyba najrozsądniejsze wyjście - chyba że oddasz kolesiowi z bryki nr 1 lekko modyfikowane flaczki.
  4. AJAJAJAJ - RACJA - JUŻ POPRAWIAM - DAŁEM CIAŁĄ
  5. no i w końcu zamontowałęm, wielkei dzieki dla PAWELORA - stary twoj mail zrobił robote! silnik AFN 1,9 97 rok - sierpień - potrzebna była tylko manetka,ale po kolei: - manetka - kostka oryg. kupilem ale moge odstapic komus - nie mialem do niej samicze, zamowilem w aso, jedna mi sprzedali po 10 (kabel zarobiony z dwu stron - ale pozostale 2 kable kut..... chcialy jużpo 50 zł za kabel bo niby inna dostawa - wiec robilem na samiczkach z elektronicznego. - kilka metrow kabla i tyle opis jaki jest na początku forum nijak się ma do silnika AFN, nie musialem demontowac poduszki, niestety jest też inny komputer, ale tu pawelor zaskoczyl pięknym mailen, dolutowujemy siędo kostek które sąwidoczne po wyjęciu kompa. kodowanie vagiem, testy- testy na obwodnicy - wszystko super dziala, szukalem gdzies opisu co z czym sie je, nie znalazłem, ale drogądedukcji i prób chyba doszedłem o co idzie, węc opisze, moze sie komuś przyda: dla ułatwienia nazwijmy przyciski tak: - mamy dwaprzyciski - (1) z lewej ten który jest oznaczony jako minus i (2) jako plus - (2) włącza i wyłącza temp. oraz reguluje prędkość in PLUS - (1) zapamiętuje aktualną prędkość jako PODSTAWĘ i służy do regulacji in MINUS w silniku AFN działato tak: - gaz w podłoge - mamy 90 km/h - wciskamy przy włączonymoczywiście tempomacie SET (1) mamy ustawionąpodstawę na 90km/h - sprzęgło definitywnie kasuje PODSTAWĘ - dociśnięcie gazunp. do 100 km/h i puszczenie pedału spowoduje powrótdo PODSTAWY - dociśnięcie hamulca spowoduje usunięcie PODSTAWY, ale z możliwościąpowrotu do niej po nasiśnięciu (2) jeden raz krótko w lewo, auto powróci do 90 km/h - przy PODSTAWIE 90km/h wciskanie ponownie (1) SET i przytrzymanie spowoduje obniżanie PODSTAWY i jej zapamiętaniejako nowej wartości, wciskanie (2) i przytrzymanie spowoduje przyspieszenie auta i korektęPODSTAWY in plus. reasumując w silniku AFN mamy już możliwośćpowrotu do podstawy po wciśnięciu hamulca. mam nadzieję że ten opis komuś pomże, długo szukałem instrukcji i nie mogłem namierzyć. oczywiście posrało mi się wpisywanie kodu radia, za chwilke ide walczyć z radiem. na tempomacie jeździłem jużkiedyś, ale nic tak niecieszy jakzamontowany w swoim aucie! miały być fotki, ale dałęm ciała, nie wziałem aparatu. PS. przy testach vaga jedna wartość miałamieć postac samych zer i jednej jedynki na samym końcu, bardzo trudna do uchwycenia, nie przejmowałbym się tym zbytnio, uzyskałem to za pierwszym razem potemjakoś dziwnie nie chciałą się pojawić, albo już myślami byłem na drodze, albo ki pieron, ale działąw trasi wszystko, więc spokojnie. najważniejszeto sprzęgło i hamulec.
  6. hmmm - no zobaczymy - kupiłem tą z allegro powyżej wg etki są 2 rodzaje - A i C w symbolach na końcu - ta jest C jak sie okaże że wtopa to pozostanie kupienie w ASO pewnieka za 500 brutto pewnie w weekend uda się zmontować coś to dam znać i zrobie fotki dzieku
  7. ale jestem trąba - jak ja szukałem ze nie znalazłem powiedz mi prosze wtakim razie co ja jeszcze potrzebuje? kable - ok - 10 zł z wsuwkami w salonie kostka - 16 w salonei coś jeszcze mi potrzebne?
  8. no w salonie 526 zł za komplecik - i chyba wezme w salonie - walić niemca
  9. pomocy: http://cgi.ebay.de/Tempomat-GRA-kompl-Einbausatz-AUDI-A4-8D-/360289876873?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item53e2f33b89#ht_4436wt_716 czy to własnie to czego szukam - przypomne: AFN silnik 97 rok 1,9 TDI 110 koni AVANT
  10. ok, a podobno to tego rocznika jakieś węże, membrany srututu majtki zdrutu? że w tym silniku to pokomplikowany montaż, czy ktoś się jednak mylił i namieszał mi w głowie, silnik AFN rocznik 97 lipiec albo sierpień - 1,9 TDI 110 koni. dzieki za pomoc
  11. panowie ktoś pomoże?: A4 AFN po lifcie już - hcce założyć tempomat- ktoś zna numer części jakie trzeba kupić? pls pls
  12. witam, w audi wciskam odpowiednie klawisze w klimatroniku i wchodze w kody (wszyscy wiedzą o co chodzi) a może ktoś wie jaka kombinacja służy do tgo samego ale w passacie B5 98 rok. prosze o pomoc - pls pls
  13. nie trzeba bedzie ludziom drzwi otwierać - masz przycisk na drzwiach kierowcy centralnego otwierania lub zamykania i tyle albo sobie ludziki będą klamką dwa razy ruszały i też wysiądą
  14. oh znalazłem coś takiego: chyab jestem w domu: http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj24/studio24/kable/iso.htm prosze kukać na pierwszy opis z zaznaczonymi kolorowymi kostkami (AUDI) dzieki za zainteresowanie pawelc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...