-
Postów
44 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O 7ka

Informacje
-
Imię
Krzysztof
-
Miasto
Niemcy
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
1997
-
Silnik
1.6
-
Kod silnika
AHL
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Zająłem koła dzisiaj. I prawe koło ma lekkie opory toczenia . Lewe to już konkretnie...po 1 felga ma czerwony pył a tarcze fioletowe. Co do pytania... temat choroby zaciskow w grupie vw jest znany od wieków . U mnie już poprzedni właściciel z tyłu wymienił kpl zaciskow tarcz i klocków. Przód widać że tarcze i klocki nie są stare ale zaciski niestety tak.
-
Panowie Przednie koła są jakby to powiedzieć lekko zablokowane. Podejrzewam, że zaciski są do wymiany. Po 1 to jakie kupić? Czy takie (tanie) to dobry pomysł? http://www.ebay.de/itm/2x-BREMSSATTEL-VORNE-L-R-AUDI-A4-B5-AVANT-1-6-1-8-BIS-FGST-NR-8D-V-054061-/152337916094?hash=item23780c20be:g:PEgAAOSwB09YPoQK Po 2 co potrzebuje do wymiany? Czy muszę mieć specjalny klucz do tłoczka? Jak zablokować przewód hamulcowy bo raczej ściskanie nie wchodzi w grę.
-
Raczej jest to fabryczna skrzynia bo widnieje jako wyposażenie.... Co do dwumasy.. puki co działa nie hałasuje... Pierwsze 300km za nami... Co mogę powiedzieć o aucie które ma prawie 20 lat i prawie 300.000km przebiegu... Zawsze się coś znajdzie ale całokształt jest zadowalający. Nowe mankamenty : Dzrzwi kierowcy nie zamykają się za każdym razem..czasami trzeba lekko i się zamkną. Wskaźnik paliwa wariuje... paliwo jest..wskaźnik pokazuje realny stan w baku i nagle bach.. wskazówka na zero i lampka i sygnał rezerwy.. Jakieś podpowiedzi?
-
Problem rozwiązany następnego dnia... Poprzedni właściciel podlaczajac radio namieszał coś z kablami. Wszystko ogarnięte.
-
To bdb silnik a samo auto... większość samochodów z Francji to dzisiaj bardzo dobre auta. Są mało kłopotliwe,tanie i funkcjonalne. Wygląd to kwestia gustu . Dla mnie auta niemieckie to nr1 ale jeśli chodzi o bezawaryjnosc to nr 1 jest Japonia i nie wiem czy zaraz po nich nie jest Francja.. Niemcy potrafią zbudować przepiękne auta ale są mega drogie a co do bezawaryjnosci to dziwne ,że często po gwarancji potrafią się nagle psuć.
-
Nie wiem czy to jest u ciebie akurat to....ba ja nie wiem czy u mnie przyczyną był czujnik. Mam nadzieję, że to był strzał w dziesiątkę czas pokaże. Faktycznie odpala bez problemu i to każdego dnia. Wcześniej zdarzało mu się kręcić jak na innych filmach. Co do samego czujnika to u mnie jest gwarancja ,jeśli coś nie halo to odsyłam. A i taki szczegół...ja dostałem czujnik b3z uszczelki i tak go włożyłem.. Trzymam kciuki!
-
Opakowanie jaki i sam czujnik jest z symbolami audi i vw do tego nr oryginalny części... czy to zamiennik? Chyba w Niemczech zamiennik nie może mieć tego samego nr Części ani znaczków wtedy byłoby to niezgodne z prawem czyli podróbka itp..zamiennik to zamiennik. Obiecany film.
-
W ASO chcieli 40€ .. kupiłem przez ebay 15€ oryginalny . Więcej info https://a4-klub.pl/index.php?/topic/381004-czujnik-temperatury-cieczy/
-
Oryginalny czujnik. A film ... spróbuję coś ogarnąć
-
Szczerze.... najlepiej jak wymienisz na nowy i zobaczymy różnice. Po zamontowaniu wyłącz akumulator na kilkanaście minut. W moim przypadku jest dokładnie tak samo jak tutaj Po wymianie czujnika temperatury cieczy silnik kolejny dzień odpala bardzo ładnie tak jak powinien. Na logikę możliwe, że czujnik był nie od tego modelu lub był zepsuty.. czujnik podawał błędną temperaturę i silnik odpalił bez ssania... tak to sobie tłumaczę..
-
Przyszedł czujnik...na zdjęciach kiepsko to widać ale kolor jest ciemnozielony. Za chwilę montaż.
-
Facet w aso był zmieszany ...pytał czy zmieniałem silnik ..powiedział że są 3 opcje do tego silnika. Zielony 4 pionowy Zielony owalny chyba 4 pionowy Niebieski 2 pionowy Na forum niemieckim piszą, że fabrycznie może występować też czarny o nr 058919501 ale one nie wytrzymują temperatury i z czasem właśnie się psują..polecany nr to 059919501 który jest nowszy.. i teraz uwaga występuje w tez kolorze niebieskim ...masakra .. Wiem jedno ja mam jakiś zamiennik bez oznaczenia.. Na ebay.de jest taki czujnik 059919501za 14,99€ z wysyłką http://www.ebay.de/itm/Kuhlmitteltemperatursensor-original-VW-059-919-501-/141998005003?hash=item210fbd9b0b:g:xYwAAOSw65FXqc1B Zamawiam!
-
O to ładnie...zobaczę co u mnie chcą Zielona?W aso powiedzieli 40€ ....W innym sklepie z częściami plus moje zniżki 31€... Ale okazuje się, że mój czujnik jest niebieski 4 pionowy i takie są od v6 .. tak powiedział pan z aso.. do mnie musi być zielony...
-
Jaki powinien być czujnik do silnika AHL? Czasami ciężko odpala po nocy...możliwości jest wiele ale sporo czytam o czujniku cieczy..zajrzałem pod maskę i wydałem ten czujnik.. 4 pionowy niebieski... a nie powinien być zielony? Na czujniku żadnych znaków informacji itp.. podejrzewam że to nie jest oryginalna cześć.. Temperatura na zegarach idealna.
-
Regulator ciśnienia jest na listwie wtryskowej na jej początku . Cena ok 130/150pln Wymiana bardzo prosta.