Skocz do zawartości

MrTea

Pasjonat
  • Postów

    672
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MrTea

Informacje

  • Imię
    Peter
  • Miasto
    SC

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia MrTea

0

Reputacja

  1. MrTea

    S4 b5

    Niestety nie udalo sie kupic tej .. ale kupiłem innego Sedana S4
  2. MrTea

    S4 b5

    Ma ktoś kontakt do właściciela? Jest wystawiona na olx ale totalnie nie ma z nim kontaktu .. https://www.otomoto.pl/oferta/audi-s4-s4-b5-2-7-biturbo-polift-lpg-sedan-ID6AjTt9.html
  3. MrTea

    Audi 80 B3 Coupe

    A to mój Leon FR z 2005r 1.8T ->
  4. MrTea

    Audi 80 B3 Coupe

    Po sprzedaży A4 B5 1.8T zrobionnej na 240ps kupiłem dziadkowoza Peugeota 407 hdi w automacie, pół roku jazdy i sprzedałem go ponieważ auto totalnie mi nie pasowało. Kupiłem więc Leona FR 1.8T którego jeszcze nie przedstawiłem na forum , ale po 3 miesiacach pojawiła się okazja kupna auta które zawsze mi sięmarzyło.. czylo Audi 80 Coupe z 1990r. Co sprawda zawsze chciałem mięc w takim 80 coś wiecej pod maską .. a tu trafiło się zwykłe 1.8 DZ 112ps znane również dobrze z Golfa II GTI. Auto po kompletnym lakierowaniu, wnętrzne w bdb stanie. Kilka zdjeć z lakierowania: Kilka pierdół do roboty.. Plany ... napewno na wiosne inne koło .. nie chce iśc w jakiś stance.. raczej wpadnie 195 / 50 / 16 co przy tym siliku bedzie optymalne. Do tego w kołej 16" wpadnie trochę niższy zawias, z racji braku sensownych alternatyw pewnie wpadnie MTS KIT - 35mm Kieorwnica 3ramienna to również pewnik. Co do silnika.. waham sie miedzy założeniem Elektronicznego wtrysku ( dojdzie z 10ps ) lub swapem na 1.8T .. ale w B3 to juz nie taka prosta sprawa.. Auto i tak będzie na weekendy więc moc 200+ nie jest koniecznościa chociaż korci.. Za wszelkie sugesite i podpowiedzi bardzo dziękuję
  5. Za cholere to nie będzie pasować bo to zestaw do A3, Kolega kupił i zamontował w AWX cooler z zestawem od Fmic.pl -> http://fmic.pl/audi-zestawy-dedykowane/46088-bmw-e46-diesel.html#/30-intercooler-standard/185-map_sensor-bez_gniazda_map_sensora Zamontował to u siebie i jest zadowolony.
  6. Widzę że masz fmic od Fmic.pl .. brałeś zestaw od nich? jak pasowało? Jakieś sugestię przy montażu?
  7. Jak kwestia przekladki wyglądała>? Rzeczywiscie bez problemu jak wszyscy piszą? Mylse o tym zeby kupic angola ze rozsadnym przebiegiem i dać do przelozenia kierownice.
  8. jesteś żalosny i szkoda klawiatury na polemikę z tobą...
  9. ok, tak sie składa że od dłuższego czasu siedze w tych tematach i to nie teoretycznie jak wielu geniuszy forumowych ( np. Ty) , ale z pewnymi "jednostkami" sie nie dyskutuje bo i tak wiedzą swoje. Adios.
  10. Większej głupoty nie słyszałem od dawna ....
  11. ok, każdy ma prawo do swojego zdania. Przy orurowaniu 51mm od turbo do coolera i 57mm od coolera do przepustnicy taka 140'tka spokojnie będzie na 240ps wydajna. Nie zawsze wielkość coolera ma znaczenie, np. jak dasz cooler z wejściem / wyjsciem 76mm i podepniesz go do orurowania gdzie średnica ma 51mm wiadomo że schłodzone powietrze się spręży ogrzewając się przy tym dość znacznie. Z kolei jak przy hybrydzie z k03s dasz orurowanie 63mm kolosalnie zwiekszych średnicę co teoretycznie zmniejszy przepływajacego boostu bo małe turbo nie będzie w stania defacto dać takiej masy potwietrza jak turbo np. GT28 (dmuchnij sobie przez rurkę o średnicy 2cm coś a a dmuchnij w rure 4cm)
  12. A czemu nie na IC 140? Wbrew pozorom cooler 550x140x65 nie jest mały a doość fajnie wydajny. Grunt zeby cooler był jak najbardzien na froncie i mało zasłonięty.
  13. O ledach tez myślałem kiedys.. Fajnie że dbasz o nią o tyle mniej mnie serce boli
  14. Co tam w temacie słuchać ?
  15. MrTea

    407 SW zamiast 1.8T :)

    Wałek se w tyłek wkręć , poprawi Ci się reakcja na gaz hehe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...