-
Postów
15 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O badman18

Informacje
-
Imię
Krzysztof
-
Miasto
Ozw
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Kod silnika
AWX
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
On uważa że zrobił wszystko jak należy. Nie raz na moich oczach juz wymienial i to było zgodnie ze sztuką. Nalatane 310tys wg licznika?
-
Witam. Mam pytanko o rozbieżności w regulacji pompowtryskow. Auto pojechało na wymianę 2 pompowtrysku. Otóż po wymianie drugiego pompowtrysku, mechanik odpalił auto chwilę silnik popracował nierówno.. Po chwili coś puknęło a potem nastąpiło bum i dźwigienka wyszła pokrywą zaworów... Akurat dźwigienka pompowtrysku który był wymieniany.... Nie raz już tam pompki były wymieniane....silnik robiony itd i było ok. Pytanie czy mechanik nie zapomniał cofnąć śrubę regulacyjną pompki ponieważ w porównaniu z innymi wystaje najwięcej... Czy jest ktoś w stanie zweryfikować te śruby czy w rzeczywistości istnieją takie rozbieżności w regulacji pompowtryskow?? Mechanik twierdzi że tak musi być wynika to z regulacji pompowtrysku... Po tej sytuacji silnik leży teraz w częściach w bagażniku.
-
Witam mam pytanie. Mam problem z ubywajacym olejem spod pokrywy zaworow. Nawet po wklejeniu uszczelki na silikon i skreceniu pokrywy wydmuc**je olej. Od wymiany oleju na 6tys dolany juz 1litr to troche duzo.... To juz zawory puszczaja??? Czy do kazdego AWX tyle dolewacie? Dodam ze turbo po regeneracji.
-
W ramach gwarancji w dwoch pompkach wymienili korpusy..tak napisali... efekt-sporadyczne drgania na postoju, przyspiesza bez szarpan. Auto odzyskalo moc. Jest OK
-
U JJ IDCZAK tak stwierdzono. Pompki 1 i 2 ok. +0,45 3 ok. +1 do sprawdzenia 4 ok. -2,99 A kompresja rowniez stwierdzona do sprawdzenia. Ale pierwsza propozycja podmiany pompek. A kompresja zmierzona przez mechanika przed wymiana walka rozrzadu: 1-26 2-27 3-28 4-30 To wg kompresji dlaczego 1pompka nie plusuje bardziej?
-
Hmm... czyli kolejna nietrafiona diagnoza?? Zamienic miejscami moge nie mam i tak nic do stracenia juz.
-
Dlaczego tak uwazasz?
-
Po wizycie w aso wstepna diagnoza 4 pompka do wymiany pod obciazeniem wskakuje korekta -2,99mg. Do sprawdzenia 3pompka. Dla upewnienia sie stwierdzili zeby zamienic pompki miejscami. Wiec podmianka i reklamacja.
-
Nie ma nikt sprzetu by sprawdzic pompy jedyny warsztat zrezygnowal z zakupu przejsciowki bo niby za dlugo by trwalo.. Najlepsza propozycja mechanika to:wyjmiemy i zawieziemy do pompiarza. Drgania byly na zimnym i cieplym. Na postoju, po wymianie walka zaobserwowalem ze tylko na zimnym na postoju pozostaly. Ale te drgania nie byly ciagle... byly, niebylo iza jakis czas znow, czasem wylaczanie radia i panelu klimy powodowalo zanik drgan A co drgan podczas jazdy zakres 1800-3000obr Sa wyczuwalne najbardziej na 3i4 biegu Na 1nic 2znikome 5bardziej mrowienie Na postoju luz 1800-3000 brak drgan. Na wtorek umowiony jestem w ASO ciekawe co wynajda...
-
Regeneracja byla spowodowana bipami na dwoch po 127 i blad pojawial sie. Pozostale dwie bipy mialy ok. 80-100 i tez poszly do regeneracji... sam vagiem je sprawdzalem. Ale skoro roznice sa w kompresji to dlaczego przy pelnym przyspieszeniu drzy auto a powyzej 3000tys juz nie... We wtorek niby bedzie sprawdzana pompka tandem. Mechanior ma zakupic przejsciowke odpowiednia. Wspomnieli rowniez o walkach balansujacych..avf ma takowe? Czyli powoli zblizam sie do remontu silnika?? Oplacalne to? Dlugo wytrzymuje wal i korbowody? Czy tez do wymiany? Robil ktos?
-
Dodawalem gazu specjalnie by bylo porownanie na biegu jalowym i po dodaniu gazu... gdzies czytalem ze bipy najlepiej sprawdzac na 3tys obr??? No wlasnie 4pompka w jednym logu jest ona na minusie a na innych na plusie... tak plywa zreszta jak pozostale korekty. To mnie bardzo dziwi. Podczas jazdy dobila do gornej granicy zakresu. Mam je jeszcze na gwarancji.. A jak sprawdzic ten napinacz? Bo nie jestem mechanikiem. Pasek napiety sztywny nie ugina sie pod naciskiem. We wtorek jade sprawdzic pompe tandem(oby mech mial odpowiednia przejsciowke). Po jezdzie zauwazylem parowanie z tylu silnika i bylo wilgotno na skrzyni. Ps przy delikatnym bardzo przyspieszaniu praktycznie nie czuc drzenia samochodu
-
Witam zrobilem logi i mam prośbę o sprawdzenie ich. Dwa lata temu kupilem audiczke i walcze z sporadycznymi drganiami na postoju. NIestety błędy zmusiły do regeneracji pompek (w Tarnowskich Górach) wszystkie cztery. Drgania na postoju nie zniknęły. Ostatnio wystąpiły drgania podczas przyśpieszania, diagnoza wałek. Wytarta krzywka cyl 1, druga podtarta cyl 3. Wymieniony kompletny (wałek, popychacze, panewki). Przy okazji zrobione turbo(wszystko w oleju). I drgania podczas przyspieszania ~1800-3000tys.obr są nadal, znacznie mniejsze ale są. Powyżej 3000tys obr znikają Najbardziej czuć 3 i 4 bieg. Na 5 nie miałem okazji sprawdzić. Więc: -pompki regenerowane przebieg ~5000tys (nowe oringi) -rozrzad nowy komplet -wałek rozrządu nowy komplet ~400km -regenerowane turbo ~400km Kompresja na ciepłym: 1-26 2-27 3-28 4-30 Na zimnym: 1-23 2-26 3-26 4-27 Logi: BASIC SETTINGS: Grupa 000: <a href="http://vaglog.pl/log_202714.html">http://vaglog.pl/log_202714.html</a><br/> STATYCZNE: Grupa 001: <a href="http://vaglog.pl/log_202725.html">http://vaglog.pl/log_202725.html</a><br/> Grupa 004: <a href="http://vaglog.pl/log_202724.html">http://vaglog.pl/log_202724.html</a><br/> Grupa 013, 001: <a href="http://vaglog.pl/log_202723.html">http://vaglog.pl/log_202723.html</a><br/> Grupa 015, 001: <a href="http://vaglog.pl/log_202719.html">http://vaglog.pl/log_202719.html</a><br/> Grupa 018, 001: <a href="http://vaglog.pl/log_202718.html">http://vaglog.pl/log_202718.html</a><br/> Grupa 023, 001: <a href="http://vaglog.pl/log_202716.html">http://vaglog.pl/log_202716.html</a><br/> Grupa 023: <a href="http://vaglog.pl/log_202721.html">http://vaglog.pl/log_202721.html</a><br/> STATYCZNE/BASIC SETTINGS/DYNAMICZNE(w jednym): Grupa 003: <a href="http://vaglog.pl/log_202717.html">http://vaglog.pl/log_202717.html</a><br/> Grupa 011: <a href="http://vaglog.pl/log_202715.html">http://vaglog.pl/log_202715.html</a><br/ Oraz pomieszane statyczne z dynamicznymi....(sam nie wiem co do czego) Grupa 013: <a href="http://vaglog.pl/log_202720.html">http://vaglog.pl/log_202720.html</a><br/> Grupa 013, 023: <a href="http://vaglog.pl/log_202722.html">http://vaglog.pl/log_202722.html</a><br/> Mam nadzieje że mi ktoś pomoże, niestety w mojej okolicy nie ma żadnego mechanika wartego zaufania(BIP'y to czarna magia). Ostatni po wymianie wałka rozrządu rozłożył ręce na drgawki przy przyśpieszaniu.... Dziwią mnie bipy na minusie oraz wysokie korekty ujemne pompek zmieniające sie na plus...