Skocz do zawartości

badman18

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O badman18

Osiągnięcia badman18

0

Reputacja

  1. Witam mam pytanie. Mam problem z ubywajacym olejem spod pokrywy zaworow. Nawet po wklejeniu uszczelki na silikon i skreceniu pokrywy wydmuc**je olej. Od wymiany oleju na 6tys dolany juz 1litr to troche duzo.... To juz zawory puszczaja??? Czy do kazdego AWX tyle dolewacie? Dodam ze turbo po regeneracji.
  2. W ramach gwarancji w dwoch pompkach wymienili korpusy..tak napisali... efekt-sporadyczne drgania na postoju, przyspiesza bez szarpan. Auto odzyskalo moc. Jest OK
  3. U JJ IDCZAK tak stwierdzono. Pompki 1 i 2 ok. +0,45 3 ok. +1 do sprawdzenia 4 ok. -2,99 A kompresja rowniez stwierdzona do sprawdzenia. Ale pierwsza propozycja podmiany pompek. A kompresja zmierzona przez mechanika przed wymiana walka rozrzadu: 1-26 2-27 3-28 4-30 To wg kompresji dlaczego 1pompka nie plusuje bardziej?
  4. Hmm... czyli kolejna nietrafiona diagnoza?? Zamienic miejscami moge nie mam i tak nic do stracenia juz.
  5. Po wizycie w aso wstepna diagnoza 4 pompka do wymiany pod obciazeniem wskakuje korekta -2,99mg. Do sprawdzenia 3pompka. Dla upewnienia sie stwierdzili zeby zamienic pompki miejscami. Wiec podmianka i reklamacja.
  6. Nie ma nikt sprzetu by sprawdzic pompy jedyny warsztat zrezygnowal z zakupu przejsciowki bo niby za dlugo by trwalo.. Najlepsza propozycja mechanika to:wyjmiemy i zawieziemy do pompiarza. Drgania byly na zimnym i cieplym. Na postoju, po wymianie walka zaobserwowalem ze tylko na zimnym na postoju pozostaly. Ale te drgania nie byly ciagle... byly, niebylo iza jakis czas znow, czasem wylaczanie radia i panelu klimy powodowalo zanik drgan A co drgan podczas jazdy zakres 1800-3000obr Sa wyczuwalne najbardziej na 3i4 biegu Na 1nic 2znikome 5bardziej mrowienie Na postoju luz 1800-3000 brak drgan. Na wtorek umowiony jestem w ASO ciekawe co wynajda...
  7. Regeneracja byla spowodowana bipami na dwoch po 127 i blad pojawial sie. Pozostale dwie bipy mialy ok. 80-100 i tez poszly do regeneracji... sam vagiem je sprawdzalem. Ale skoro roznice sa w kompresji to dlaczego przy pelnym przyspieszeniu drzy auto a powyzej 3000tys juz nie... We wtorek niby bedzie sprawdzana pompka tandem. Mechanior ma zakupic przejsciowke odpowiednia. Wspomnieli rowniez o walkach balansujacych..avf ma takowe? Czyli powoli zblizam sie do remontu silnika?? Oplacalne to? Dlugo wytrzymuje wal i korbowody? Czy tez do wymiany? Robil ktos?
  8. Dodawalem gazu specjalnie by bylo porownanie na biegu jalowym i po dodaniu gazu... gdzies czytalem ze bipy najlepiej sprawdzac na 3tys obr??? No wlasnie 4pompka w jednym logu jest ona na minusie a na innych na plusie... tak plywa zreszta jak pozostale korekty. To mnie bardzo dziwi. Podczas jazdy dobila do gornej granicy zakresu. Mam je jeszcze na gwarancji.. A jak sprawdzic ten napinacz? Bo nie jestem mechanikiem. Pasek napiety sztywny nie ugina sie pod naciskiem. We wtorek jade sprawdzic pompe tandem(oby mech mial odpowiednia przejsciowke). Po jezdzie zauwazylem parowanie z tylu silnika i bylo wilgotno na skrzyni. Ps przy delikatnym bardzo przyspieszaniu praktycznie nie czuc drzenia samochodu
  9. Witam zrobilem logi i mam prośbę o sprawdzenie ich. Dwa lata temu kupilem audiczke i walcze z sporadycznymi drganiami na postoju. NIestety błędy zmusiły do regeneracji pompek (w Tarnowskich Górach) wszystkie cztery. Drgania na postoju nie zniknęły. Ostatnio wystąpiły drgania podczas przyśpieszania, diagnoza wałek. Wytarta krzywka cyl 1, druga podtarta cyl 3. Wymieniony kompletny (wałek, popychacze, panewki). Przy okazji zrobione turbo(wszystko w oleju). I drgania podczas przyspieszania ~1800-3000tys.obr są nadal, znacznie mniejsze ale są. Powyżej 3000tys obr znikają Najbardziej czuć 3 i 4 bieg. Na 5 nie miałem okazji sprawdzić. Więc: -pompki regenerowane przebieg ~5000tys (nowe oringi) -rozrzad nowy komplet -wałek rozrządu nowy komplet ~400km -regenerowane turbo ~400km Kompresja na ciepłym: 1-26 2-27 3-28 4-30 Na zimnym: 1-23 2-26 3-26 4-27 Logi: BASIC SETTINGS: Grupa 000: <a href="http://vaglog.pl/log_202714.html">http://vaglog.pl/log_202714.html</a><br/> STATYCZNE: Grupa 001: <a href="http://vaglog.pl/log_202725.html">http://vaglog.pl/log_202725.html</a><br/> Grupa 004: <a href="http://vaglog.pl/log_202724.html">http://vaglog.pl/log_202724.html</a><br/> Grupa 013, 001: <a href="http://vaglog.pl/log_202723.html">http://vaglog.pl/log_202723.html</a><br/> Grupa 015, 001: <a href="http://vaglog.pl/log_202719.html">http://vaglog.pl/log_202719.html</a><br/> Grupa 018, 001: <a href="http://vaglog.pl/log_202718.html">http://vaglog.pl/log_202718.html</a><br/> Grupa 023, 001: <a href="http://vaglog.pl/log_202716.html">http://vaglog.pl/log_202716.html</a><br/> Grupa 023: <a href="http://vaglog.pl/log_202721.html">http://vaglog.pl/log_202721.html</a><br/> STATYCZNE/BASIC SETTINGS/DYNAMICZNE(w jednym): Grupa 003: <a href="http://vaglog.pl/log_202717.html">http://vaglog.pl/log_202717.html</a><br/> Grupa 011: <a href="http://vaglog.pl/log_202715.html">http://vaglog.pl/log_202715.html</a><br/ Oraz pomieszane statyczne z dynamicznymi....(sam nie wiem co do czego) Grupa 013: <a href="http://vaglog.pl/log_202720.html">http://vaglog.pl/log_202720.html</a><br/> Grupa 013, 023: <a href="http://vaglog.pl/log_202722.html">http://vaglog.pl/log_202722.html</a><br/> Mam nadzieje że mi ktoś pomoże, niestety w mojej okolicy nie ma żadnego mechanika wartego zaufania(BIP'y to czarna magia). Ostatni po wymianie wałka rozrządu rozłożył ręce na drgawki przy przyśpieszaniu.... Dziwią mnie bipy na minusie oraz wysokie korekty ujemne pompek zmieniające sie na plus...
  10. badman18

    Prosba o analize logu

    Witam ponownie po dluzszej nieobecnosci porobilem komplet logow po korekcie synchronizacji walka. Ostatnio byla czyszczona geometria po notlauf'ie. Mam taki problem ze od strony turbo silnik z boku i spod jest w oleju. Po okolo 1500-2000tys z 3/4 miarki bagnetu spadl poziom do 1/2(niby miedzy min a max jest 1l??). Caly dolot rozebralem wyczyscilem z oleju. IC nie wyciagalem ani nie plukalem, co siegnalem to wytarlem w srodku. Odme odpieta, puszczona pod auto. Po ok. 120km przejechanych skroplony olej znowu przy IC oraz wydmuc**je go miedzy dolotem a EGR. Sam EGR czysty byc moze dlatego ze odpiety, wczesniej byl caly w oleju. Kupilem auto w sierpniu '13 od tego czasu slychac coraz glosniejszy swist turbo nawet z okolo 30 metrow od auta. Mialem trudnosci z odpalaniem po 8h na plusie, lapal za drugim razem i przerywal przez minute brak mocy, a czasem po 3-4 dniach palil od strzala- wymieniony zostal filtr paliwa i uszczelki na zaworku zwrotnym. Problem zniknal (brak mocy przerywanie)ale utrudnione odpalanie zostalo w porownaniu do wczesniejszego auta 1.9tdi 90KM 1Z B5, trzeba dluzej krecic. Zmienilem synchronizacje wczoraj (-2,2 skacze do 0 wczesniej do 4,4), dzis odpalil okej. Pytanie co z ta swiszczaca turbina i olejem?? Co zrobic? Kolejny problem to na biegu jalowym nawet na nagrzanym silniku 90*C czuc lekkie poszarpywanie jakby przerywal. Po przegazowaniu czuc bylo jeszcze bardziej. Zauwazylem ze na przegazowywaniu korekty na PD wzrastaja oraz Bip'y zwlaszcza na 2cyl na nagrzanym. Przy robieniu logow zainteresowala mnie grupa 015 tzn 2 i 4 kolumna? Jest bardzo mala dawka w porownaniu z zadana. Mam wrazenie ze jak na 130kucy to troche slaba niunia jest w porownaniu do mazdy 6 136KM(bo sie przesiadalem;p) Dodam ze na odpalonym korek wlewu oleju podskakuje az zrzuca. Turbo ogladalem w dolocie przed wirnikiem troszke oleju pare kropli. Luzu wzdluznego brak. Poprzeczny delikatny jest widac na filmiku. Statyczne Log (001) Log (003) Log (004) Log (005) Log (007,008,009) Log (013,018,020) Log (023,002) Dynamiczny Log (011,015) BS Log (003) Log (011) Mam zamiar po uporaniu sie tymi dolegliwosciami zawirusowac troche kompa:) Jezeli bedzie jeszcze co;p
  11. badman18

    Prosba o analize logu

    Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Co o tym sadzicie? trochę późno odpisuje z przyczyn technicznych;p
  12. badman18

    Prosba o analize logu

    Prosilbym o analize logu gdyz podczas odpalania po dluzszym postoju(nawet po nocy) auto odpala za drugim lub trzecim razem i sie telepie. a czasami nie ma takiego problemu. Z rana jak odpale to potem juz nie ma problemu caly dzien. Wstawiony log na zimnym silniku podczas odpalania i krotkiej 1km przejazdzce. Grupy: 013,018,023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  13. Witam. Kupilem nowe auto sobie, uzywane :> wiec zapewne bede coraz czesciej tu zagladal. Pozdrawiam wszystkich.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...