Skocz do zawartości

VicVega

Pasjonat
  • Postów

    418
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3

O VicVega

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Łódź

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. W piątek zmieniam olej, to spytam mechanika ile by wziął za taką robotę. Ale tak czy tak, chyba wypróbuję te uszczelki - wizja suchego silnika jest taka piękna Dzięki za podzielenie się doświadczeniami.
  2. Trochę mi się nie chce ściągać przewodów wysokiego ciśnienia, potem odpowietrzać, ale chyba się skuszę.. A uszczelki pod pokrywami zaworów wymieniałeś czy zostawiłeś stare?
  3. A długo już na tym jeździsz? I montaż faktycznie taki prosty - zdjąć stare, oczyścić, założyć nowe i tyle?
  4. Hej! Chyba wszyscy użytkownicy samochodów z silnikiem 2,5TDI kojarzą temat upoconych od wtrysków pokryw zaworów. Uszczelki nie występują jako części zamienne, nowa pokrywa to kupa forsy - wiadomo. Ale zobaczcie - pojawiło się na allegro coś takiego http://allegro.pl/2-5-tdi-v6-uszczelka-wtrysku-audi-vw-i6281336314.html Próbował ktoś może? Cena nie taka duża, a wizja wreszcie suchych pokryw zaworów kusząca..
  5. VicVega

    wtrysk sterujący BAU

    Są serwisy, które regenerują wtryski i przyjmują stare, padnięte w rozliczeniu. może coś takiego poszukaj. Kiedyś kupiłem tak wtryski do Sorento, do tej pory jeździ. Poszukam może gdzieś mam jeszcze namiar na gościa.
  6. Nigdy nie mierzyłem, ale z ciekawości sprawdzę. Wydaje mi się, że mniej jak 10 sekund, z tym że mam podniesioną moc przez ABT do 204KM (ile ich tam zostało ciekawe) i bardzo ładnie się zbiera od początku, nie ma tego muła do 2000 obrotów, jak fabryczne. Jak mierzycie czas? Stoper? Nagranie? Jakieś apki?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...