Skocz do zawartości

VicVega

Pasjonat
  • Postów

    418
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O VicVega

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Łódź

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia VicVega

3

Reputacja

  1. W piątek zmieniam olej, to spytam mechanika ile by wziął za taką robotę. Ale tak czy tak, chyba wypróbuję te uszczelki - wizja suchego silnika jest taka piękna Dzięki za podzielenie się doświadczeniami.
  2. Trochę mi się nie chce ściągać przewodów wysokiego ciśnienia, potem odpowietrzać, ale chyba się skuszę.. A uszczelki pod pokrywami zaworów wymieniałeś czy zostawiłeś stare?
  3. A długo już na tym jeździsz? I montaż faktycznie taki prosty - zdjąć stare, oczyścić, założyć nowe i tyle?
  4. Hej! Chyba wszyscy użytkownicy samochodów z silnikiem 2,5TDI kojarzą temat upoconych od wtrysków pokryw zaworów. Uszczelki nie występują jako części zamienne, nowa pokrywa to kupa forsy - wiadomo. Ale zobaczcie - pojawiło się na allegro coś takiego http://allegro.pl/2-5-tdi-v6-uszczelka-wtrysku-audi-vw-i6281336314.html Próbował ktoś może? Cena nie taka duża, a wizja wreszcie suchych pokryw zaworów kusząca..
  5. VicVega

    wtrysk sterujący BAU

    Są serwisy, które regenerują wtryski i przyjmują stare, padnięte w rozliczeniu. może coś takiego poszukaj. Kiedyś kupiłem tak wtryski do Sorento, do tej pory jeździ. Poszukam może gdzieś mam jeszcze namiar na gościa.
  6. Nigdy nie mierzyłem, ale z ciekawości sprawdzę. Wydaje mi się, że mniej jak 10 sekund, z tym że mam podniesioną moc przez ABT do 204KM (ile ich tam zostało ciekawe) i bardzo ładnie się zbiera od początku, nie ma tego muła do 2000 obrotów, jak fabryczne. Jak mierzycie czas? Stoper? Nagranie? Jakieś apki?
  7. Koledzy, pojawiło mi się niedawno bardzo wyraźne stukanie, prawie jakby kamień uderzył w karoserię, słyszane z przodu od strony kierowcy. Pojawia się w bardzo różnych okolicznościach i nieregularnie podczas: odpalania silnika, przy skręconych kołach podczas jazdy, przy prostych kołach podczas przyspieszania i hamowania, rzadziej na wybojach. Zazwyczaj pojedynczy, wyraźny stuk. Zawsze brzmi tak samo, mimo różnych okoliczności występowania. Myślałem, że to przegub wewnętrzny, bo był już w opłakanym stanie, ale wymieniłem, a stuk nadal jest. Przegub zewnętrzny w dobrym stanie. Zawieszenie sprawdzone, wszystko ok. Ktoś ma pomysły, co to może być?
  8. Koledzy, przy rutynowej kontroli VAGiem skrzynia wypluła błąd czujnika temperatury oleju, dokładnie taki: 17095 - transmission fluid temp sensor (g93): implausible signal P0711 - 35-10 - - - Intermittent i teraz pytania: 1. czy niedomagający czujnik może wpływać nagatywnie na pracę skrzyni? (że ciężko będzie sprawdzić poziom oleju jak już padnie, to wiem) 2. gdzie mieści się ten czujnik i jak wygląda sprawa z jego wymianą? Z góry dziękuję i pozdrawiam!
  9. Koledzy, posypały mi się prawie wszystkie przeguby i planuję zakup używanych półosi w komplecie. Moje auto to A4 B6 w quattro, silnik 2,5tdi AKE w tipie. Teraz pytanie czy podejdą półosie od A6 C5 w tej samej wersji silnikowo-napędowej?
  10. a orientujesz się może czy ograniczają w jakiś sposób "mobilność" fotela? mam ponad 190 wzrostu i fotel mam w tej chwili opuszczony na sam dół, a słyszałem, że przy niektórych schowkach nie da się już opuścić tak fotela.
  11. Ok, rozumiem. to przydatne info, dzięki. a jak w ogóle z przydatnością tego moda? tam się mieści cokolwiek poza długopisem? chciałbym zobaczyć coś takiego na żywo, bo ze zdjęć ciężko wywnioskować jakie to jest pojemne. A które lepsze? Szufladki czy uchylne? Jarek - dzięki, czarnych szukam.
  12. Koledzy, zaczyna brakować mi miejsca na płyty w aucie (pewnie trzeba będzie pomyśleć o wymianie fabrycznej zmieniarki na coś innego) i chciałbym dołożyć sobie schowki pod przednie fotele. Problem polega na tym, że widzę dwa rodzaje tych schowków. Pierwszy, taki głębszy/dłuższy, w formie szufladki; drugi wyraźnie mniejszy - otwierany uchylnie. Pytanie czy obydwa modele pasują P'n'P do każdego rodzaju fotela? Ja mam fotele skórzane na bokach (s-line chyba), manualne, z grzaniem tyłka i jakoś specjalnie dużo miejsca pod nimi nie widzę.
  13. Mam to samo. Tzn. tak myślę. Wygląda to tak, że po nocy odpala na zimnie od razu. Jak postoi trochę i ostygnie dość mocno, ale nie tak, jak przez całą noc, to nie załączają się świece i w rezultacie troszkę dłużej kręci przy odpalaniu. Powodów takiego zachowania może być kilka, z umierającą pompą VP44 włącznie, ale u mnie pompa jest po regeneracji w serwisie Boscha, czujnik temperatury zew./płynu chłodzącego nowy, nowy wtrysk sterujący, kąt wtrysku poprawny i problem nadal występuje.. Myślę, że dobrym sposobem byłoby przeprogramowanie ECU tak, by przy wyższej temperaturze niż fabrycznie ustawiono, wysyłał sygnał do załączenia świec. Gdy świece się załączą nawet na krótką chwilę, pali od strzała. Oczywiście mówimy o zimie. latem czy przy takich temperaturach, jak teraz nie ma żadnych problemów.
  14. Dodam swoje doświadczenia. Petex gumowy. Nie śmierdzi, dobrze wygląda i pasuje idealnie w mocowania. Problem jest jedynie taki, że te po stronie kierowcy szybko się przecierają (przynajmniej w moim przypadku). Konkretnie "na pięcie" pod pedałem gazu. Tzn. szybko - trochę ponad dwa lata mi wytrzymał, ale może ja mam jakieś koślawe nogi albo za duże wymagania co do trwałości. Dodatkowym mankamentem, wg mnie, jest brak gumy na oparcie lewej stopy, po stronie kierowcy. Zimą jednak ścieka po nim woda pod dywanik. Poza tym jestem zadowolony. Aha, oryginały welurowe są Petexa, przed chwilą zerknąłem w garażu. Chyba je oddam gdzieś do wyprania i będę je zakładał na bezśnieżne miesiące.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...