Skocz do zawartości

fortamaciek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O fortamaciek

Osiągnięcia fortamaciek

0

Reputacja

  1. jak autko było na podnośniku mechanior zaczął szukać i nie spodobała mu się odległość tłumika od wahacz, wiec zaczął szukać dlaczego i tak po kolei doszedł do poduszek silnika gdzie zauważył ze jedna jest sina i opuściła motor co mogło spowodować przybliżenie do wahacza, dla potwierdzenia wsadził miedzy tłumik i wahacz dużą gumę i nagle przestało walić, więc teraz będę po świętach wymieniał poduchy i po kłopocie
  2. no właśnie już mi się pomysły kończą dopatrzyłem się ostatni że w wspomaganiu kierownicy jest olej syntetyczny żółty zamiast mineralnego wymienię go może to coś pomoże a łożyska mam ok i przeguby oraz inne elementy zawieszenia wahacze gumy itd po wymianach [br]Dopisany: 10 Grudzień 2009, 13:29_________________________________________________nareszcie się udało znaleźć winowajce :> jest to tłumik, który jest za blisko tylnego wahacza od strony kierowcy i jak auto jest w skręcie napręża się układ i obijał się o wahacz, prawdopodobnie przyczyną była jednak padnięta poduszka silnika, więc teraz czeka mnie wymiana poduch i po kłopocie ufffffffff już myślałem, że coś gorszego będzie wszystkim z góry dziękuję za podpowiedzi
  3. Panowie na allegro w zakończonych aukcjach znalazłem coś takiego http://moto.allegro.pl/item849293023_naprawa_licznika_wyswietlacza_fis_audi_a3_a4_a6_t.html
  4. pompa dział bez kłopotów siła wspomagania i inne rzeczy z tym związane ok, płynu w zbiorniczku według stanu w połowie między min a max i znowu pomysły się kończą wymieniam teraz chłodnice bo mi strzeliła mi razem z płynem to przy okazji wumienie olej i filtr w skrzyni jest tiptronic może to coś pomoże [br]Dopisany: 01 Grudzień 2009, 09:49_________________________________________________filtr i olej w skrzyni wymieniony był podobno mocno zurzyty i wyglądał jak olej wylany z silnika diesel, po wymianie fakt zauważyłem biegi szybciej się zmieniają i jakby płynnie pracuje ale to normalka to już mój 3 automat i zawsze jak wymieniałem olej to tak było ale najistotniejsze nadal mi hałasuje autko przy skręcie w lewo jakieś pomysły panowie a pompa wspomagania i płyn jest też ok
  5. Witam. no niestety puszka była czysta dodatkowo ją jeszcze wysuszyłem i uszczelniłem ale nadal lampa wstecznego się świeci ciągle, ktoś może ma jeszcze jakiś pomysł ?????????
  6. od tego rozpocząłem szukanie i całe zawieszenie oraz inne plastiki itd. i wszystko gra ostatnio tez gdzieś przeczytałem że może to coś ze wspomaganiem dzisiaj oddałem autko na wymianę chłodnicy to zadzwonię aby sprawdzili mechanik domyśla się, że to może być sprzęgło hydrokinetyczne ale z opisów na forum nie do końca pokrywaja się objawy a nie chciał bym się pakować w naprawianie na chybił trafił
  7. no i Panowie nadal mi turkocze przy skręcie w prawo ostatni u mechanika padła propozycja ze to może coś przy skrzyni a dokładnie sprzęgle już sam nie wiem czy coś robić czy czekać aż sie rozleci jak jede na wprost lub w lewo wszystko jest ok ostatnio zauważyłem, że tez zaczyna turkotać jak mocno wystartuje może to coś wam podpowie co to może byc[br]Dopisany: 23 Listopad 2009, 23:36_________________________________________________Panowie nikt nie ma innych pomysłów aby podpowiedzieć co to może być? może chociaż dacie jakiś namiar na mechanika z w-wy który pomoże
  8. może to głupie pytanie ale o którym kompie mówisz? tym gdzie jest moduł komfortu i pompka od centralnego? czy innym z góry dzięki za podpowiedź
  9. poduchy sprawdzone trzymają dobrze i nie ciekna podobno są olejowe, więc zostaje wydech lub jakies pierdoły w stylu plastik blach lub inne chyba że Panowie macie jeszcze jakieś pomysły
  10. mam problem przy skręcaniu w prawo słyszę jakby terkot, na początku diagnoza przegub lub wahacz pojechałem do mechanika okazały sie 2 wahacze do wymiany i drążek wiec wymieniłem reszta zawieszenia przód i tył ok, przeguby też, poduszki pod silnikiem skrzynia i belką też a dziadostwo dlaej terkocze o dziwo nie jest to tak jak przy przegubie, że standardowo skręcamy kołem i już tylko czasem głośniej czasem ciszej, a czasem potrafi turkać i przestać lub odwrotnie nie turka a w połowie zakretu zaczyna dodam ze zjawisko do usłyszenia raczej w mieście np. światła skręt w prawo 90 st. i wtedy jakaś podpowiedź co to moze być z góry dziękuję za każda uwagę na forum znalazłem tylko podpowiedź o przegubach i wahaczach ale one sa ok
  11. czyli analizując objawy i twoje podpowiedzi to raczej wybierak ale i tak bez kanału się nie obejdzie
  12. Panowie szukałem trochę ale nic konkretnego nie znalazłem, mam następujący problem szczególnie rano, a mianowicie świeci mi się wsteczny (lampy białe z tyłu) mam tiptronika, i na Dm 4,3 się świeci na 2 nie najdziwniejsze jest, że jak auto się nagrzeje to problem znika może jakaś podpowiedź jedynie co mi przychodzi do głowy to za mało oleju w skrzyni poza tym działanie skrzyni jest super jest to już mój 3 automat i nie widzę dziwnych zachowań poproszę o podpowiedzi
  13. zgadza się to też już testowałem i nic nie dało zgodnie z instrukcją 00?xx: Anzahl der passiven Lautsprecher 0 - keine passiven Lautsprecher (Bose-Soundsystem) 1 - 1 passiver Lautsprecher vorne links (Bose mit Telefon) 2 - 2 passive Lautspr. vorn und 2 aktive Lautspr. hinten 5 - 2 passive Lautspr. vorne, keine aktiven Lautspr. hinten wpisywałem kody od 0 nawet do 8 i nadal tył nie grał pytanie jest następujące czy to możliwe aby tył był pasywny nie aktywny dzisiaj spróbuje podłączyć tynie głośniki pod sygnał przednich jak się okaże, że grają to nie pozostaje mi nic innego jak kupic mały wzmacniacz 2x40 w i w ten sposób załatwić temat dobrze myślę czy ktoś ma inne rozwiązanie? [br]Dopisany: 06 Wrzesień 2009, 12:38_________________________________________________a wracając do opisu http://www.a4-klub.pl/smf/kodowanie_sterownikow_w_audi_a4_b5_19952001-t6358.0.html opisał to pre_pl rewelacja po prostu ekstraklasa dzięki niemu udało mi się włączyć funkcje zamykania auta po przekroczeni 15 km/h
  14. Jak w pytaniu w kodach mam 8AV i wersja była bez radia jak kupiłem auto był jakiś nie oryginał, założyłem oryginał (concert1) i co teraz aby grał tył trzeba wzmacniacz itd. pisałem juz jeden post ale nikt nawet mi słowa nie napisał a w opcji szukaj nie ma czegoś takiego, że ktoś nie miał ori wszystko jest o zamianie na radio nie ori
  15. czyli sumując wpierw podjechać na sprawdzenie szczelności i wymianę czynnika, a później obserwować czy przy dużym obciążeniu widoczne są zmiany prędkości oraz czy zawsze chodzi wiatrak.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...