Skocz do zawartości

Andrez

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Andrez

Osiągnięcia Andrez

0

Reputacja

  1. Witam! U mnie gra cos takiego Jestem bardzo zadowolony, szczególnie jeżeli chodzi o możliwość rozbudowy o dodatkowe wyświetlacze TFT oraz złącze pod iPOD (obecnie jest 160gb ) Dorwałem jeszcze kilka gratów w dobrej cenie: piece Kenwood KAC-8104D + Blaupunkt THA475, bas Kenwood KFC-W3514DVC, kondensator BullAudio 1.0F, Pioneer TS-E130Ci + Pioneer TS-A6904i. Niestety koncepcja na auto sie zmieniła i wszystko jest na sprzedaż... Blaupunkt THA475, Pioneer TS-E130Ci, Pioneer TS-A6904i - zarezerwowane. Pozdro
  2. Narazie to wstyd z garazu wyjezdzac a co dopiero na kontynent Mam duzo roby przy aucie, pokaze dopiero jak bedzie gotowe wszystko gotowe Takze jak juz to latem i jak cos to spoty tylko w PL
  3. THX :> Autobusow miesci sie az osiem W nastepnym bedzie jeszcze lakiernia, wtedy bedzie mozna rezac!
  4. Niewidzialem nakladek do tdi... Szczerze mowiac nie siedzie w temacie jezeli chodzi o tdi Wyczyszczenie komina zajmie Ci max. 30min i pozniej ocenisz czy jest git Moim zdaniem warto! Powodzenia
  5. Ja bym wrzucil lampy przod i tyl po lifcie + biale kierunki, wypolerowal koncowki wydechu oraz obowiazkowo polerka tych nowych feli na lusto Chrom na lusterka, relingi i listwy dookola szyb tu by pasowal. Jednak wszystko zalezy od tego jaki masz koncept i smak jezeli chodzi o to auto. Jedno jest pewne, swietna baza do modow - gratki!
  6. THX! :> SWAG ponoc cenowo chodzi jak FEBI i ma taka sama jakosc. Jakby nie bylo to nie licze ze pojezdze na tym zestawie wiecej niz rok... To niestety fakt, ciezko bylo go ogarnac I tutaj wpadles na dobry trop, FMIC jest w planach i bedzie bardzo widoczny :>
  7. ] - Dziś zaczelem grzebać przy froncie z S4... Będzie rzeźba, ponieważ jak widzicie zderzak jest trochę niekompletny ] - Podlokietnik z uchwytem do iPhone'a zamontowany, foty wkrótce... ] - A to w drodze na chatę... Jakość niestety kiepska = iHoe C.D.N. [br]Dopisany: 08 Listopad 2009, 00:13_________________________________________________Ze względu na problemy techniczne i brak wolnego czasu długo sie tu nic nie działo... Dziś zostaly wymienione: - Tarcze ham ATE Power Disc + klocki ATE (przód) - Łożyska kola SKF (przód) - Przewody ham (przód) - Płyn ham Motul - Kpl.wahaczy SWAG Oto jak wyglądał jeden z wahaczy Na więcej zabrakło czasu... W przyszły piatek kolej na tylna os. Powoli kompletuje pakiet optyczny S4 ++ z jakaś niespodzianka ale o tym więcej dopiero na wiosnę Pozdro 4 ALL [br]Dopisany: 08 Listopad 2009, 00:15_________________________________________________Zapomnialem o jednej rzeczy... Dziś wymieniem również kola na zimowe... Felunek: S4 18" Oczywiście Ori Opony: Dunlop SP Winter Sport 3D 225/40/18 - profil jak na zimowki przystało Wszystko dorwałem bardzo tanio i w zestawie były również dystanse jednak ich jakość pozostawiala wiele do życzenia dlatego zostały w garażu na polce... Tak to wyglada: Musze przyznać ze zboczenie na punkcie felg zrobionych na czarny mat robi swoje i nie mogę sie przyzwyczaić do koloru srebrnego, nie pasi mi to Także po zimie fele od S4 wysyłam do odnowienia i beda na sprzedaż. Na przyszla zimę będę miał moje letnie fele od S8 (czarny mat ) a na lato wymyśli sie cos innego, minimum 19"... Co sadzicie o felach od S4? Pozdro 4 ALL
  8. Wlasnie jestem w drodze... Chcialem wyprzedzac, redukcja na 3bieg, gaz, 4k obr, 0.7bar cisnienie i nagle h*j! Szarpniecie, znow to samo. Mam akurat Launch X431 w bagazniku... Pokazal: "Max turbo pressure exceed" i ze cos nie halo z mieszanka paliwa?! Nowy jest DV, Atmosphere Ventil, N75 (z TT 225hp), wszystkie wezyki cisnieniowe sprawdzone, filtr powietrza czysty, nowy filtr paliwa i oleju, olej. Plyn chlodzacy i olej jest w normie i nie ubywa, auto nie kopci a wiec WTF?! Czy rzeczywiscie sie westgate spie*dolil? Wymienic? Co zrobic i w jakiej kolejnosci? Tak jak juz pisalem podejrzewam ze ktos wepchna jakiegos gownianego chipa. Chce to sprawdzic i ewentualnie sie pozbyc. Wrzucic cos sprawdzonego... Do kogo sie wybrac w takim celu w Zach-Pom? Jest jakas hamownia w Szczecinie? Pomozcie prosze, rece mi opadaja... Z gory THX!!!
  9. Bym się chyba załamał jak bym miał na raz tyle w aucie wymienić :gwizdanie: A możesz mi napisac dlaczego wymieniasz 4 łożyska na raz? Dlatego ze kupilem auto w bardzo okazyjnej cenie, z wyposazeniem takim jakim chcialem. Niestety zaniedbane troche. Laduje kase w zawieszenie dlatego ze jutro zamawiam gwinta D2 ( http://www.d2racing.com/content/products/coilovers ). Czy ktos ma doswiadczenie jezeli chodzi o D2? Czy H&R jest lepsze? Nie katuje auta, zdazaja sie momenty ze musze jechac na max i wtedy chce wiedziec co mam pod butem a ze mam mozliwosc to zrobic... why not? Jestem zakochany w Audi :> [br]Dopisany: 25 Październik 2009, 19:33_________________________________________________ ile teraz pompuje turbina? sprawdz cięgno od WG może sie przycina Turbina pompuje do 1.4bara THX, sprawdze. Niestety nie mam dostepu do hamowni... Musze sprawdzic czy ma chipa, co i jak. Tutaj nikt mi nie pomoze z tym a w Polsce bede dopiero po Nowym Roku
  10. Dopiero dzis wymienilem N75... Turbo laduje bardziej "rownomiernie" i odczuwa sie wyrazna roznice. Po wymianie oleju zrobilem 2000km, oleju nie ubywa i autko nie zostawia juz czarnej chmury za soba. Natomiast na osce turba jest luz (jakies 2mm), czy to normalka? Sa rowniez plamy oleju (nie leje sie ale uwazam ze jest za duzo tego) w przewodzie powietrza z turbo do intercoolera. Zakladam ze turbina przepuszcza ale to chyba nie jest standard?
  11. THX za podopowiedzi @domjenick : Z chamownia bedzie problem, pomysle nad tym. W pierwszej kolejnosci dobiore sie do ECU, moze tam na cos natrafie... 1.3 bara to prawie 3x tyle ile powinno dmuchac wiec obawiam sie ze to turbo dlugo nie pozyje i bedzie zaloba ;( Szczerze mowiac to przegapilem wymiane oleju i swiec przy okazji wymienie N75 Jak juz wymienie, dam znac... Narazie nie bede marudzil... Na pozniej pozostalo jeszcze kilka gratow do wymiany:
  12. Udalo mi sie wymienic DV na ten bardziej trwaly od TT. Wmienilem kilka popekanych przewodow cisnieniowych i dopiero w sobote wymienie N75 + atmosphere ventil (nie znam PL nazwy) Do tego nowy olej, filtr i swiece... Zamontowalem rowniez wskaznik doladowania turbo, pokazuje: - na postoju -0,6 bara - przy max obciazeniu 1,3 bara ?!?! Pytania: 1. Jak najlatwiej sprawdzic czy auto ma jakis chip? 2. Czy moze ktos tylko grzebal przy wastgate? Skad to doladowanie? 3. Przy wymianie DV chcialem obejrzec filtr powietrza... Filtr okazal sie sportowa wkladka K&N, niestety znalazlem tam plamy od oleju... Czy to oznacza ze turbo przepuszcza olej na osce?
  13. THX domjenick Kupilem dzis DV w BSR, mialbyc "wzmocniony" okazalo sie ze jest to ten DV od Audi TT 225hp tam dorwalem rowniez wskaznik doladowania i to wszystko w dobrej cenie N75 bedzie we wtorek... Wszystko sie okaze w przyszlym tygodniu ale wiem ze musze sie liczyc z wymiana turbo. O czym jeszcze musze pomyslem w zwiazku z wymiana turbo? Co jeszcze wymienic? THX za pomoc!
  14. Jestem poczatkujacy w tym temacie... Czy N75 = zawor elektryczny do sterowania cisnienia doladowania? Jak spawdzic? Czy DV = zawor upustowy, tzw. blow off? Czy masz moze numery tych czesci? Chce spawdzic ceny w Audi [br]Dopisany: 06 Październik 2009, 23:29_________________________________________________N75 - dowiedzialem sie co i jak. Juz jest w drodze DV - jaki zawor wybrac? Ori Audi czy moze wzmocniony z http://en.bsr.se/ lub moze Samco Sport? Jaka jest tak naprawde roznica? Czy sprawdzic rowniez przeplywomierz?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...