Skocz do zawartości

cymoteusz

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O cymoteusz

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam ponownie. Jestem już po remoncie. No i kasa poszła. W Midparts zapłaciłem 3200zł za wymianę sterownika na inny używany oraz wymianę oleju. Stary sterownik ponoć był źle naprawiony i nie nadawał się do ponownej regeneracji. Zaraz po naprawie pojechałem do Agma w Toruniu na zdjęcie chipa. Mam teraz ponownie 130 kucy (zalecił mi to mechanik w midparts). Cena, jaką zapłaciłem w midparts jest ceną netto!? co oznacza, że mam jedynie niepisaną gwarancję na 6 miesięcy na sterownik. Gdybym chciał ją na piśmie musiałbym dopłacić vat czyli około 700zł. Mechanik w midparts polecił mi jak najszybciej sprzedać auto. Zauważyłem jednak, że mówi to każdemu, kto naprawia u niego automat. W pierwszych słowach zazwyczaj zawiera zdanie:"a to żeś pan gówno kupił". Ma jakąś dziwną satysfakcję z dołowania ludzi. Pomijam fakt, że jest on raczej nieprzyjemnym facetem. No cóż na razie auto chodzi bez zarzutu. Z doświadczenia jednak wiem, że to może nie potrwać długo i że muszę mieć przygotowane w kieszeni kolejne 3000zł na kolejny remont, dopóki nie spłacę leasingu. Podsumowując... Nigdy w życiu nie kupię już używanego auta z automatyczną skrzynią biegów. Powód: producenci samochodów nie przewidują naprawy automatycznych skrzyń a jedynie ich wymianę. Jeśli autoryzowany serwis nie potrafi wykonać naprawy czemu mam ufać, że ktoś inny będzie potrafił to zrobić. Pozdrawiam wszystkich multitronikowców i modlę się abym nie musiał przechodzić kolejnej naprawy.
  2. Niestety zmiana tych parametrów niczego nie zmienia. Vag łączy się i łączy i kończy się to tym samym. Nie identyfikuje wogóle softu itd. Właśnie przypomniałem sobie, że zaraz po naprawie skrzyni pojechałem do swojego mechanika na wymianę rozrządu i mówił mi coś, że nie może się połączyć ze skrzynią ale to olałem myśląc, że mam wgrany jakiś nowy soft, którego nie obsługuje jego VAG. Przypuszczam, że mój sterownik od początku był źle naprawiony
  3. Witam ponownie No i jestem po testach VAGiem. Niestety komputer nie może połączyć się ze skrzynią: nie pokazuje się żadna informacja o sterowniku czy wersji softu. Jest jedynie info o błędach: 4 DTC's Found: 18201 - Transmission Output Speed Sensor 2 (G196): No Signal 000 - - - Intermittent 17101 - Transmission Input Speed Sensor (G182): No Signal 000 - - - Intermittent 17106 - Transmission Output Speed Sensor (G195): No Signal 000 - - - Intermittent 17114 - Gear/Ratio Monitoring: Incorrect Ratio 012 - Electrical Fault in Circuit Poza tym mam też problem z kontrolką silnika: 2 DTC's Found: 17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus 35-10 - - - Intermittent 17996 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Open Circuit 35-10 - - - Intermittent Próbowałem łączyć się kilkoma Vagami i wszędzie to samo. Co ta sytuacja może oznaczać?
  4. Niestety gwarancję miałem na 6 mcy a to było rok temu. Oczywiście gwarancja nie obejmowała sterownika a jedynie samo oprogramowanie. Do vaga go nie podłączałem bo i tak nie znam się na jego obsłudze (leży na półce i czeka kiedy się nauczę z niego korzystać). Kiedy sobie pomyślę ile już kasy władowałem w tą skrzynię to mnie krew zalewa. Zaczęło się od "naprawy" w firmie "Automat" u pana Olczaka w Nadarzynie, u którego w nadziei, że mnie poratuje spędziłem cały październikowy chłodny dzień (co potem tydzień odchorowywałem). Pan "O" wymienił mi olej w skrzyni (bez otwierania skrzyni i oczywiście w laczkach i piżamce) pseudo zaadoptował, powiedział że nic więcej się nie da zrobić, bo tej skrzyni się nie otwiera i skasował mnie na uwaga ... 1600zł (oczywiście cały czas czarował mnie jakim to jest wspaniałym fachowcem prowadzącym seminaria na uczelniach amerykańskich). Zapłaciłem z bólem serca i pojechałem do domu. Do dziś go przeklinam. Teraz wiem, że byłem idiotą. Potem wycieczka 500km do pana S, który naprawił auto, ale niestety jedynie na 40000km. Zapomniałem dodać, że przed naprawą prosiłem aby zwrócić uwagę na niepokojący zgrzyt przy ruszaniu. Niestety przy odbiorze nic się nie zmieniło a pan, który mi przekazywał samochód twierdził, że "ten typ tak ma". W jego minie jednak wyczytałem, że nie zwrócili na to zjawisko uwagi wogóle. Odebrałem samochód, zapłaciłem i pojechałem do domu po 3 ciężkich dniach spędzonych na Śląsku. Całe szczęście, że mam znajomych w okolicy, którzy mnie przenocowali.Cholera droga ta jazda multitronikiem. Wychodzi ~5000zł rocznie bo naprawa skrzyni u pana S kosztowała 3600zł. No a teraz czeka mnie powtórka z rozrywki. Już wiem, że na pewno będzie to przynajmniej 1900zł czyli naprawa sterownika i wymiana oleju z filtrem. Niestety auto jest w leasingu jeszcze przez rok a moja umowa nie przewiduje przejęcia jego cesji. Tak więc muszę się z nim przemęczyć do końca umowy i odsprzedać jakiemuś szczęśliwcowi. Odliczam dni do końca leasingu. Naprawdę lubię to auto, ale nie w multitronicu. Dam znać co dalej z samochodem. Zawożę go do midparts w Warszawie w tym tygodniu.
  5. Witam No i niestety stało się. Po 40 tysiącach przebiegu od naprawy multitronic skrzynia po raz kolejny padła. Samochód szarpie niespodziewanie, zmienia obroty jak wściekły, kontrolki biegów migają jak szalone. I tutaj mam pytanko na które długo można szukać odpowiedzi. Czy istnieje ktoś poza SSERWIS kto byłby w stanie dobrze go naprawić? Ze wstępnej diagnozy wynika, że to prawdopodobnie naprawiany sterownik się posypał. Zadaję to pytanie, ponieważ samochodem nie da się jeździć a ja mieszkam 500km od SSERWIS. Mogę załatwić lawetę ale przy takiej odległości jest do dla mnie zbyt przerażające. Trochę szukałem na internecie i wyczytałem, że dobrym warsztatem od skrzyń biegów jest Midparts w Warszawie. Dają 6 miesięcy gwarancji na naprawę sterownika a po dopłacie 15% ceny na 12 miesięcy. U pana Sopy gwarancji na naprawiany sterownik nie ma, jedynie na nowy kosztujący 4000zł. Dlatego mam dylemat co zrobić. Czy ktoś miał już jakieś doświadczenia z Midparts?
  6. Witam wszystkich. Właśnie przed chwilą odkryłem to forum. Mam Audi A4 b6 Avant. Mam nadzieję, że dzięki forum uda mi się rozwiązać kilka problemów z autem (przeszedłem dotąd skuteczną {odpukać} naprawę multitronica). Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...