Skocz do zawartości

lidoo

Pasjonat
  • Postów

    46
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O lidoo

Informacje

  • Imię
    Lidoo
  • Miasto
    De

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2022
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    DTPA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Środa,13,Sierpień,2025,20:30:05:16365 Wersja VCDS: AKP 24.7.1 Adres AC: Kontrola reduktora Oznaczenie elementu: 4M0 907 355 E Komponent i/lub wersja: SCR-Stg-G3H05 0007 Kodowanie: Kod serwisu: VCID: 33331FD13BB69642929-8066 Identyfikacja rozszerzona:/FAZIT Identyfikacja: HLK-001 Data: 22.02.22 Numer producenta: 0001 Nr stanowiska kontrolnego: 0624 Programowanie flash: Próby programowania(aplikacja): 1/0 Data flashu: 22.02.22 Kod flashera(dane): 00001 790 06324 Różne: Oznaczenie elementu: 4M0 907 355 B Nazwa systemu wg producenta: J880 Wyposażenie/Kod PR: 000000000000000000000000 Numer zestawu danych: 8W0909571G Wersja zestawu danych: 0001 Zbiór danych ASAM: EV_RDCMINERGAU736 Weryfikacja zbioru danych ASAM: 005014 Informacje o pojeździe: Numer podwozia: ----------------- VCDS Info: VCID: 33331FD13BB69642929-8066 Plik etykiet: 4M0-907-355.clb ROD: EV_RDCMINERGAU736.rod No to oryginał, bo samochód po dowodzie rej, dopuszczony do ruchu 14.06.22
  2. jak sprawdzić czy ten sterownik jest oryginalny,? Samochod kupiłem jak miał 7000 tys przebiegu
  3. U mnie jeszcze wszystko w orginale, dlaczego pytasz?
  4. ... zmierzona masa sadzy 2.76 g masa popiolu olejowego 11.43 g
  5. No to grubo, pewnie z 1500 eur wymiana... Widziałeś wyżej parametry Dpfa? Mierzone na biegu jałowym, dpf przed wypaleniem... jakieś 90% zapełnienia. Przy obciążeniu gaz w połowie w podłodze na jałowym 80 hPa (powinno byc podczas jazdy wiem) przebieg ok 40 k
  6. to co do wymiany czujnik poziomu? czy to tylko chwilowa anomalia, ten bład: 67111 - Czujnik poziomu środka redukującego / temperatury w zbiorniku . już któryś raz widzę ..
  7. adpmap-01-05L-906-027-M_WAUZZZF41NA044373-20250812-1931.CSV blockmap-01-05L-906-027-M_WAUZZZF41NA044373-20250812-1929.CSV
  8. Znalazłem tylko pozycje w kg 22,455 wychodzi na to że jest pełny? A mimo to MMi pokazał informacje o konieczności napełnienia. Wyskoczył błąd 67111 - Czujnik poziomu środka redukującego / temperatury w zbiorniku . Czy to jest ten który tam wyżej na zdjęciu jest zaznaczony na zielono? Tych bloków co piszesz w/w temacie 10247 i 05232 lub o zbliżonych opisach niema. Zastanawia mnie pozycja stężenie mocznika u mnie na poziomie 32%. Log-NUPO728-WAUZZZF41NA044373-41527km.txt
  9. Tak sprawdziłem, jest wartość 188 mm, ale nic mi to nie mówi
  10. Vcdsem można sprawdzić poziom Adlbue?
  11. Ja tylko tym robię podgląd podczas jazdy, jak np wypalanie dpf czy właśnie poziom adblue. Wcześniej właśnie się zgadzalo z informacją o niskim stanie.
  12. No to z kąd takie rozbieżności?
  13. Jak to jest, ile jest czujników poziomu Adblue w zbiorniku, Car Scaner pokazuje 2 pozycje ,, Poziomu odczynnika w zbiorniku i Poziom zbiornika Def, u mnie wtym przypadku to 87 i 88 %, i widać że ubywa Adblu mniej więcej podobnie. Mimo to wczoraj pojawił się komunikat na MMI o konieczności uzupełnienia Adblue. Aplikacja Audi pokazuje stan. powyżej > 2400 km.
  14. Po odpięciu, dalej to samo, Za co ten ConBox odpowiada poza System Sos, Głupio wydać 1700 eur, ale pobór prądu podczas zimy no nie przelewki.
  15. Sprawdzę, najpierw podpiąć vcdsa, wyłączyć zapłon i dopiero odpiąć sterownik? A zaniedbałem to, miałem samochód jeszcze rok na gwarancji, i myślałem ze to błahostka ....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...