Skocz do zawartości

krzys173

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O krzys173

Osiągnięcia krzys173

0

Reputacja

  1. Problem z wibracjami, czyli uszkodzony wałek i zasyfiony DPF miały miejsce o wiele wcześniej, zanim wgrany został nowy soft.
  2. Soft i tak miałbyć zmieniony na oryginał u gościa który mi go wgrał, sam stwierdził że coś jest nie tak. Soft został zrobiony wirtualnie tzn. gość zgrał go, wysłał koledze, a po obróbce przez owego kolegę wgrał do sterownika.[br]Dopisany: 03 Czerwiec 2010, 11:02_________________________________________________Jest białe światło na końcu tunelu. Po zdjęciu kostki z przepustnicy dym tak jakby ustał. Po co jest ta przepustnica i czy można jeździć na wypiętej?
  3. Witam W zeszłą sobotę wymieniłem listwę zasilającą PD. Wibracje nie ustąpiły, ale znikł objaw spadku mocy podczas wibracji, czyli auto odzyskało moc. W poniedziałek odstawiłem auto do ASO. Stwierdzili że auto dusi się własnymi spalinami i dlatego telepie się silnik. Zdjęli pokrywę zaworów i stwierdzili zużycie krzywki na trzecim cylindrze, krzywka od wydechu. A więc wymiana wałka. Krzywka wałka wyrobiła się ponieważ pękła szklanka, (dziura w szklance). Obecnie auto bardzo ładnie pracuje, zero wibracji. Ale auto ma wgrany soft bez obsługi filtra (DPF usunięty), prawdopodobnie z jakimś błędem , muszę ponownie wgrać oryginał. Podczas przyśpieszania około 2000 obrotów dostaje czkawki, na ciepłym silniku mniej odczuwalna. Problem pojawił się zaraz po wgraniu nowego oprogramowania. Z tego co powiedzieli w serwisie to jest nie prawidłowe wysterowanie przepustnicy i się przymyka podczas przyśpieszania, aby to zdiagnozować należy wgrać oryginał. Było by wszystko ok gdyby nie ten cholerny dym, nie jest go dużo ale jest. Krzywka na wałku została znacznie wytarta, ale czy opiłki nie zaszkodziły silnikowi? Co dalej robić?
  4. Kolego z Rzeszowa, jestem umówiony na poniedziałek w serwisie Król i K... w Rzeszowie i równocześnie w Hoffman Serwis. Gdzie polecasz abym się udał? Czy brak jakiegokolwiek styku na wtryskiwaczach nie byłby zarejestrowany jako błąd i pokazany na Vagu? Pozdro
  5. Witam Już gdzieś na ten temat pisałem, ale jak do tej pory nie rozwiązałem problemu. W poniedziałek jadę do ASO może oni coś zdiagnozują. Czyli wibracje, zaczynam je czuć na biegu jałowym w przedziale 1600-2100, podczas jazdy, (podczas przyśpieszania znacznie się nasilają). Jestem po amputacji DPF-a, regeneracji turbo gdyż lało, czyszczenie dolotu, węże, zawór erg (zasyfiony mazią, sadzą+olej, albo ropka), dzisiaj jeszcze kolektor , także nieźle zasyfiony. Wibracje nadal są, jakiś czas temu po przygazazowaniu zanikały, obecnie już nie ustępują. Jeśli chodzi o dwumas to raczej z obserwacji wynika że raczej to nie on. Nie słychać stuków, cisza. Dopiero co kupiłem Vaga ale nie byłem w stanie zrobić logów dynamicznych, nie miałem z kim. Jedynie statyczne gdzieś wrzuciłem na forum i fachowcy stwierdzili że raczej jest ok. Mam jeszcze jedno podejżenie, mianowicie wiązka okablowania któro idzie do PD, (konektor, jak piszą gdzieś na forum). Chcę dodać że auto wcześniej wchodziło na obroty nieco szybciej i tak gładko, teraz jest to poszarpywanie i wydaje mi się że tak jakby coś go blokowało (brakowało płynnego wchodzenia na obrty, wolniej porzyśpiesza). Dodam że trochę dymi właśnie wtedy gdy poszarpuje, ale np w zeszłą sobote przejechałem jakieś 70 km w jedną stronę to niby szedł normalnie i bez dymu, a spowrotem jakby się coś zacieło, (podczas przyśpieszania dym i wibracje bardzo odczuwalne podczas przyśpieszenia). Teraz pytanie czy na Vagu w grupie 013, nie wyszły by ponad normę korekty? Pozdrawiam wszystkich zadowolonych i trochę mniej posiadaczy OOOO.
  6. Witam proszę o analizę logów, wydaje mi się że jest coś nie tak z początkiem wtrysku i kątem wtrysku Pozdrawiam http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c679868eb7b1fd29.html
  7. Ok. Dzięki za pomoc. Czy to prawda że w silniku 2.0 TDI potrafią zapowietrzać się wtryski z racji tej że nie mają uszczelnienia między nimi a głowicą. Pytam gdyż mechanik stwierdził iż wibracje które występują u mnie w aucie są spowodowane właśnie tym. Czy na logach wyszło by że np. jeden wtrysk w tej chwili jest zapowietrzony? Wibracje nie występują cały czas, między 1700 - 2100 a czasami wcale nie występują. Natomiast gdy są to podczas przyśpieszania w zakresie tych obrotów znacznie się nasilają i mam wrażenie że silnik wolniej się wkręca, czyli jest odrobinę słaprzy. Pozdro
  8. Gdzieś na forum przeczytałem że po zsumowaniu powinny dać zero.
  9. Witam Jestem początkującym forumowiczem, dopiero zaczynam zabawę z Vag Can Profesional. Zrobiłem logi statyczne grupy 13 i proszę o analizę, bo wydaje mi się że chyba nie są prawidłowe. Pozdrawiam i proszę o wyrozumiałość. Dawka Dawka Dawka Dawka 11:27:09.390 BL:13 -0,78 mg/H 0,42 mg/H 0,49 mg/H -0,16 mg/H 11:27:09.692 BL:13 -0,78 mg/H 0,42 mg/H 0,49 mg/H -0,16 mg/H 11:27:09.982 BL:13 -0,75 mg/H 0,42 mg/H 0,49 mg/H -0,16 mg/H 11:27:10.269 BL:13 -0,75 mg/H 0,42 mg/H 0,49 mg/H -0,16 mg/H 11:27:10.556 BL:13 -0,75 mg/H 0,42 mg/H 0,49 mg/H -0,16 mg/H 11:27:10.844 BL:13 -0,75 mg/H 0,42 mg/H 0,49 mg/H -0,16 mg/H 11:27:11.132 BL:13 -0,75 mg/H 0,42 mg/H 0,49 mg/H -0,16 mg/H 11:27:11.404 BL:13 -0,75 mg/H 0,42 mg/H 0,49 mg/H -0,16 mg/H 11:27:11.692 BL:13 -0,75 mg/H 0,42 mg/H 0,49 mg/H -0,16 mg/H 11:27:11.982 BL:13 -0,75 mg/H 0,42 mg/H 0,49 mg/H -0,16 mg/H 11:27:12.268 BL:13 -0,75 mg/H 0,42 mg/H 0,49 mg/H -0,16 mg/H 11:27:12.557 BL:13 -0,75 mg/H 0,42 mg/H 0,49 mg/H -0,14 mg/H 11:27:12.846 BL:13 -0,75 mg/H 0,40 mg/H 0,49 mg/H -0,14 mg/H 11:27:13.131 BL:13 -0,75 mg/H 0,40 mg/H 0,49 mg/H -0,14 mg/H 11:27:13.437 BL:13 -0,75 mg/H 0,42 mg/H 0,49 mg/H -0,14 mg/H 11:27:13.724 BL:13 -0,75 mg/H 0,42 mg/H 0,47 mg/H -0,14 mg/H
  10. Witma W moim przypadku to wina leżała po stronie turbiny, która puściła olej. Jadąc autem miałem wrażenie że jadę warburgiem na mieszance olej-benzyna. Przegoniłem auto przez weekend trochę i zauważyłem ż dymienie na szaro znacznie zmniejszyło się - czyli resztki oleju w dolocie i w wydechu. Pojawia się tylko odrobinę ciemnego dymu podczas przygazowania , ale chyba w normie. Pytanie do emilss - widzę że masz taki silnik jak ja, ile zrobiłeś na nim i czy miałeś problemy z nim?
  11. Witam W moim przypadku to niewiedziałem że mam coś takiego, byłem zadowolony że audo nie puszcza dymka. Auto ma przejechane 170 000. Ja przejechałem nim jakieś 15 000 no i zaczęły się cyrki z filtrem. Nigdy nie zapalała mi śię żadna kontrolka, tylko raz na trasie zaczęła mi mrugać od świec żarowyk, po przejechaniu 20 km zatrzymałem się zgasiłem auto, poczym ponownie odpaliłem i wszystko wróciło do normy. Filtr zapchało mi gdy auto było na wymianie oleju w warsztacie, i diagnozie wibracji które mi śię pojawiły. Mechanik pojechał na jazdę próbną i go scholowali ponieważ auto normalnie zdławiło, po podłączeniu pod Vaga wyszło że filtr jest poważnie zapchany. Najpierw podjąłem się aby go wyczyścić, ale było by to bez sensu. Postanowiłem go rozciąć i wybebeszyć. W moim przypadku okazało się także że turbo leje, po stronie zimnej (zacieki na wylocie z turba i kapiący olej z węża koło collera , no i dymienie na niebiesko. Obecnie mam problem taki że turbo jest niby po naprawie , a dymienie zostało. Mechanik który demontował a później montował turbo twierdzi że mył rury dolotowe. Spróbuję jeszcze dzisiaj pojeździć , mam nadzieję że to tylko olej się wypala gdzieś gdzie się nagromadził z lejącego turba ,a mechanik tego nie wychwycił. Jeszcz ponoć jest opcja , gdzieś przeczytałem że może to być nieszczelność na dolocie. Chu... mnie strzela wywaliłem tyle kasy na auto którym chciałem pojeździć jchociaż ze trzy lata bez zaglądania. Pozdro
  12. Witam Miałem ten sam problem , uunąłem zawartość puszki, a pustą puszkę zamontowałem. Jeśli chodzi o czujniki to zostawiłem tylko sonde lambda. Nie wiem czy prawidłowo. Auto pali, ale paliła się kontrolka od silnika. Znalazłem elektronika który skopiował zawartość sterownika silnika, wysłał do kogoś aby mu to obrobił bez filtra. Następnie wgrał mi to do auta. Kontrolka zgasła , ale auto podczas mocniejszego przyśpieszania dostaje w okolicach 1900 obrotów tak jakby czkawki. Pozatym wydaje mi się że zabardzo dymi na niebiesko. Dodam że turbina lała olej, ale jest już naprawiona. Co z tymi czujnikami od DPF-a. Może powinny zostać. Pozdro
  13. Oczywiście że nie. Szukam dobrego zakładu w okolicach Rzeszowa gdzie mi to dobrze zrobią. A odnośnie tych wibracji to mogą być powiązane z turbem?
  14. Witam Filtr został wymontowany, rozcięty a zawartość usunięta. Następnie zespawany i zamontowany, czujnik temp. usunięty i zaślepiony, czujniki ciśnienia także. We wtorek ma zostać zawirusowany, na tą chwilę świeci tylko kontrolka pomarańczowa od silnika, auto odpaliło (wcześniej po uruchomieniu gasło, było dławione przez zatkany filtr). Okazało się także że turbawka leje olej po stronie zimnej , są zacieki na turbinie i z węża intercoolera. Pytnie, skoro leje po jednej stronie to chyba też po drugiej co mogło zasyfić filtr? Wibracje nie ustąpiły, jadąc dzisiaj po około 15km gdy mu pocisnąłem auto przeszło w tryb awaryjny, więc wyłączyłem i ponownie uruchomiłem i już normalnie delikatnie wróciłem do domu bez mrugania kontrolki od świec. Kolejne pytanie czy bez wirusa można jeździć, i czy za te wibracje może odpowiadać lejąca turbawka? Dodam również że auto trochę dymi na niebiesko podczas gazowania. Pozdrawiam. PS. Filtr wyciągnąłem dołem bez odkręcania poduszek, jedynie półoś, drążki i filtr powietrza.
  15. Witam Dzwoniłem dzisiaj do ASO i po VIN-ie gość powiedział że mam koła zębate. Czy da rade wyjąć DPF bez wyciągania półosi?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...