[B7 BPW] Nierówna praca silnika
0

    19 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    mam audi z 2005 roku 2,o tdi 16v.Przy około 2tyś obr/min szarpie mi silnikiem.muszę wtedy zredukować bieg albo na chwilkę puścić pedał gazu a następnie go wcisnąć.robiłem badanie tech. i wyszło ,że jeden wtrysk odbiega od pozostałych ale nie tak znacznie zeby go wymienić .prawdopodobnie jest to jakis zawór ale nie mam pojęcia jaki.według polskich specjalistów mówią wtrysk ,a według niemieckich serwisantów audi chodzi właśnie o ten zawór.prosze o informacje te osoby które miały podobny problem i go rozwiązały.piszę dlateo,że jeżdżę od serwisu do serwisu ,każdy podpina pod komputer i tylko macha rękami ale każdy chce 150 -200 złoty.za machanie rękami to trochę za dużo.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Zawór EGR. Testowo zaślepić jak opisywałem i zobaczyć co się dzieje.

    Zmień silnik w profilu.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam

    Podepnę się dotematu.

    Mam identyczny problem jak kolega lukasz. Z tym że w serwisie Bosh-a po podłączeniu do komputera nie wykryło błędów. Auto z Niemiec ma przejechane 170 000km, zakupione we wrześniu 2009roku. Z tą dolegliwością przejechałem jakieś 300km. Autem przejechałem sam ogółem 15 000km bez żadnych problemów. Odstawiłem auto do serwisu Bosch-a. Mechanik nie był pewien co mu dolega, ale zaczął od przeczyszczenia zaworu cyrkulacji spalin, wymiana oleju i filtrów gdyż już przejechałem 15 000km. Podczas jazdy testowej nie zauważył zmiany, a nawet się pogorszyło zapaliła sie kontrolka od DPF-a i auto przeszło w tryb awaryjny. Z filtrem nie miałem wcześniej problemów, nawet nie wiedziałem że coś takiego mam. Auto zalane było Castrolem edge, tankowane tylko i wyłącznie Verwą , lub Dynamikiem. Okazało się że filtr jest zapchany jakieś 80%. Pytanie, czy idzie ten filtr wykręcić i jakoś częściowo wymyć, później założyć aby się sam zregenerował? Jeśli będzie dalej stwarzał problemy to chyba amputacja. A co do telepania silnikiem ??? Wtryskiwacz? Nie zauważyłem też aby brał olej, ani więcej palił. Jesienią jazda dynamiczna, raczej na trasie a zimą dużo delikatniej. Teraz także znacznie jazda dynamiczna i bardziej na trasie.

    Pozdrawiam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    po za tym silnikiem mam jeszcze problem z czujnikami cofania,nie działaja .przy włączeniu biegu R załącza się sygnał -czasami nie, ale czujniki nie wykrywają przeszkody ,a dzisiaj a dzisiaj jaj na złość zapaliła sie kontrolka mechanizmu doświetlania drogi w reflektorach mało tego od roku mika mi xenon.same problemy dla laika jak ja.auto ma dopiero 90 tyś ,aha siedzenie mi nie grzeje ,zima w tym roku była sroga :(.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Kolego podepnij to autko pod porządny komputer żeby dokładnie opisało wszystkie błędy

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Z filtrem nie miałem wcześniej problemów, nawet nie wiedziałem że coś takiego mam.

    a nie pokopales cos z oznaczeniami silnika bo o ile sie nie myle to BRE nie maialy DPFa tylko BPW

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam

    Sam już nie jestem pewien, auto stoi na serwisie i nie mam jak sprawdzić.

    Pytanie odnośnie pompy oleju, czy w 2007 roku nadal montowali tą z tym imbusikiem?

    Pozdro.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    a nie pokopales cos z oznaczeniami silnika bo o ile sie nie myle to BRE nie maialy DPFa tylko BPW

    BRE były zarówno z filtrem jak i bez :decayed:. Wywalenie DPF'a wymaga niestety zmiany programu sterownika silnika.

    Ostatnio profilaktycznie w moim BLB wyczyściłem EGR'a. Teraz silnik lepiej pracuje i na jałowym nawet mniej buja.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam

    Wyczytałem gdzieś na innym forum że w Paskach 2.0 TDI na początku 2006 roku zmieniono napęd pompy oleju na z łańcuszka na koła. Ktoś potwierdzi czy w Audi też?[br]Dopisany: 20 Kwiecień 2010, 18:24_________________________________________________Witam

    http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=42022

    Tutaj jest ten wontek o zmianie napędu pompy, ale żadnych konkretów.

    Jeszcze jedno, ch ciałbym kupić jakiś kabel przez który mółbym się połączyć z autem oczywiście też oprogramowanie. Co polecicie, zaznaczam że chcę podpiąć laptopa przez USB , no i auto z 2007 roku.

    Pozdrawiam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam

    Wyczytałem gdzieś na innym forum że w Paskach 2.0 TDI na początku 2006 roku zmieniono napęd pompy oleju na z łańcuszka na koła. Ktoś potwierdzi czy w Audi też?

    Nie trzeba czytać na forum Passata bo tu jest tego pełno, wystarczy :szukaj:

    Napęd pompy oleju w niektórych silnikach był na łańcuszek http://img156.imageshack.us/i/pompa2dc9.jpg/

    a w niektórych za pomocą kół zębatych http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=c450fae38313a5c2

    A w 2.0TDI każda pompa odbiera napęd od wałków poprzez zabierak (tzw imbusik).

    O interfejs do auta popytaj spany lub totalfree :hi:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Znam auta, które maja numer seryjny większy niż ten podany w etkce (080172), a mimo to mają łańcuch.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam

    Dzwoniłem dzisiaj do ASO i po VIN-ie gość powiedział że mam koła zębate.

    Czy da rade wyjąć DPF bez wyciągania półosi?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    witam niedarady wyciagnac DPF dolem prubowalem , góra tylko jest troche zabawy zeby wyjac go .trzeba zdematowac filtr powietrza .odkrecic poloski od skrzyni, odkrecic poduszki silnika od dolu ,wydech, silnik trzeba uniesc do gory i wtedy ladnie wyjdzie DPF jakies 3 ,4 godziny zabawy

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam

    Filtr został wymontowany, rozcięty a zawartość usunięta. Następnie zespawany i zamontowany, czujnik temp. usunięty i zaślepiony, czujniki ciśnienia także. We wtorek ma zostać zawirusowany, na tą chwilę świeci tylko kontrolka pomarańczowa od silnika, auto odpaliło (wcześniej po uruchomieniu gasło, było dławione przez zatkany filtr). Okazało się także że turbawka leje olej po stronie zimnej , są zacieki na turbinie i z węża intercoolera. Pytnie, skoro leje po jednej stronie to chyba też po drugiej co mogło zasyfić filtr? Wibracje nie ustąpiły, jadąc dzisiaj po około 15km gdy mu pocisnąłem auto przeszło w tryb awaryjny, więc wyłączyłem i ponownie uruchomiłem i już normalnie delikatnie wróciłem do domu bez mrugania kontrolki od świec. Kolejne pytanie czy bez wirusa można jeździć, i czy za te wibracje może odpowiadać lejąca turbawka? Dodam również że auto trochę dymi na niebiesko podczas gazowania.

    Pozdrawiam.

    PS.

    Filtr wyciągnąłem dołem bez odkręcania poduszek, jedynie półoś, drążki i filtr powietrza.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    chcesz robic wirusa mając zdychającą turbawę? :no:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Oczywiście że nie. Szukam dobrego zakładu w okolicach Rzeszowa gdzie mi to dobrze zrobią.

    A odnośnie tych wibracji to mogą być powiązane z turbem?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy