yesfan
Pasjonat-
Postów
207 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O yesfan
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia yesfan
1
Reputacja
-
[B7 BPW] Zmiana charakterystyki pracy silnika na postoju
yesfan odpowiedział(a) na jacek1986 temat w Audi A4 B6/B7
Ta pani z filmu dobrze imituje dudnienie wydobywające się z obudowy filtra powierza ;-) -
[B7 BPW] Zmiana charakterystyki pracy silnika na postoju
yesfan odpowiedział(a) na jacek1986 temat w Audi A4 B6/B7
Oto przykład dudnienia: www.youtube.com/watch?v=fkzdKPYuKVI Ja zbytniej różnicy po zamknięciu EGR nie słyszę, za to znaczna różnica jest w czasie wypalania DPFa, a niby wynika ona m. in. z zamknięcia EGR. -
[B7 BPW] Zmiana charakterystyki pracy silnika na postoju
yesfan odpowiedział(a) na jacek1986 temat w Audi A4 B6/B7
jacek1986 - zbliż ucho do obudowy filtra powietrza i nasłu**** czy nie ma dudnienia. Po zamknięciu EGR praca silnika nie powinna się zbytnio różnić. -
[B7 BPW] Głośniejsza praca silnika (dudnienie)
yesfan odpowiedział(a) na dymian1 temat w Audi A4 B6/B7
To niekoniecznie od razu wytarty wałek, mógł wypaść korek na końcu kanału olejowego w dźwigniach napędzających pompowtryski. Wpisz "dudnienie" w wyszukiwarce. -
A jakie są opinie fachowców na temat oleju do 2.0 TDI PD w których usunięto DPF, czy lepiej pozostać przy 5W30 504/507 czy lepszy będzie 5W40 505.01?
-
Zasięg obliczany jest na podstawie średniego zużycia paliwa jakie masz na FISie.
-
julio4350, a możesz podać namiary na ten warsztat, który jest w stanie zregenerować gniazdo w wałku?
-
arenal - a sprawdzałeś poziom oleju? Przybywało?
-
Kilka informacji o motulu. Pojawiła się w końcu porządna strona www, na której są dokładne parametry wszystkich olei. http://www.motul.de/pl/en Jeśli ktoś potrzebuje oleju z normą 504/507 to ma do wyboru "8100 X-clean+ 5W30" oraz "Specific 504/507 5W30". Ten pierwszy jest tańszy, ale ma niższą liczbę TBN (6), Specific ma (7,2). O liczbie zasadowej (TBN) można poczytać na forum i w internecie, generalnie im więcej tym lepiej.
-
Czy można dopisać mnie do listy? 2.0 TDi BPW.
-
esselte8 - trzeba zajrzeć pod pokrywę zaworów i wtedy wszystko się wyjaśni. Wałek rozrządu i szklanki wymienia się tylko jak jest taka potrzeba, a nie tak jak pasek czyli co określoną ilość km.
-
Jeśli dudni z obudowy filtra powietrza, to znaczy że coś nie tak z hydrauliką czyli: wytarty wałek rozrządu, szklanki lub najbardziej optymistyczna wersja - wypadł mały aluminiowy korek z dźwigni która napędza pompowtryski.
-
BPW z DPF - średnia z 10 tys. 6,5 litra. W tygodniu dojeżdżam we Wroclawiu do pracy 6-7 km (spalanie 7-9), a w weekendy trasa ok 200 km. Kilka dni temu jechałem do Krakowa, wolno bo ok. 120 km/h na A4 i średnie spalanie wyniosło 5,6 litra. Rekord na trasie to 4,4 (zwykłe drogi - nie autostrada).
-
sm402 - a skąd wiesz że masz koła zębate? Po numerze vin czy zdejmowałeś miskę olejową?
-
Jesli masz auto z 2007 roku to powinienies mieć naped walkow realizowany za pomocą trybow bez żadnego łańcucha.