Jump to content

hager84

Pasjonat
  • Content Count

    230
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2

About hager84

Informacje

  • First name
    marek
  • Location
    lesko

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2005
  • Engine
    2.0 TDI
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Piątka i 70km/h hmmm nie za nisko ja trzymasz. Ja 5 wrzucam przy 90kmh też mam skrzynie 6
  2. hager84

    Olej

    Weź sobie zalej motulem rzepakowym o podwyższonej zawartości kwasów omega 3
  3. Jaki kolor kontrolki był żółty czy czerwony?
  4. Koledzy ostatnio zauważyłem że jak zmieniam temperaturę nawiewu od strony kierowcy to po stronie pasażera też sie zmiana. Nie zawsze tak się dzieję. O co może chodzić? Klimatyzacja ustawiona na Auto
  5. Kolego nie wiem czy masz to samo ale jak kupiłem ponad 10 lat temu moja a4 to jak delikatne położyłem mogę na sprzęgle to czułem jak coś odbija tak jak by niewyważone koło zamachowe*( ciężko to opisać takie tyk tyk na pedale było czuć na nodze). Po 10 latach jest tak samo więc jakby coś było nie tak po takim czasie usterka by wyszła na światło dzienne
  6. Miałeś rację
  7. Koledzy jak w temacie. Auto stracilo moc zaczęło kopcić na czarno na blacie żadnego błędu nie wyświetliło. Jak dodaje gazu zaczyna sie czkawka max na 2-gim biegu 30 km/h. Turbo robione niecałe 30 tyś km temu. Auto już u mechanika więc coś więcej jutro będę wiedział. Podejrzewam pęknięty jakiś wąż. Miał ktoś taki przypadek?
  8. Mi mój zaufany mechanik który wyciągał i diagnozował nie jedną już pompę z 2.0 tdi mówi im auto częściej razy się odpala tym imus szybciej się wyrabia. W moim przypadku takiego użytkowania przy 200k był już prawie okrągły
  9. Nie miałem tylko objawy zacinajacej się geometri. A co co ryszajacej turbiny to ja Ci nie powiem raczej nie ruszają się po zgłaszaniu silnika. Jak masz możliwość podłącze komputer i czytaj bledy
  10. A co do czerpania na zimnym to mi też tak dziwnie szarpie już od prawie 9 lat
  11. Mi odcinało tylko turbine w różnych zakresach obrotów ale chyba powyżej 2400obr. Zawiozłem turbine do polecanego tu na fprum gościa z Mielca. Jeżdżę już 4 rok i auto śmiga
  12. Kolego miałem ten sam problem w bre przy 200k czeka Cię czyszczenie zmiennej geometrii turbiny
  13. Cześć. Ile masz na tym silniku km nalatane?
  14. Moja czyscilem w poleconym tu na forum warsztacie zrobiła już 40k. Ale jak Ty jesteś w uk to jest inna historia. Jaki masz przebieg?
×
×
  • Create New...