Jump to content

Kimas97

Pasjonat
  • Content Count

    67
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About Kimas97

Informacje

  • First name
    Adam
  • Location
    Kędzierzyn-Koźle

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2006
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    BPW
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Kolektor ssący jak na moje nie ma nic wspólnego z turbiną. Dobrze, że to wyczyściłeś profilaktycznie. Gdyby był problem z klapami to mogło by zwiastować zabrudzoną przepustnice.
  2. Mi mechanik czyścił pomogło na 2 tygodnie i znów pojawił się tryb awaryjny. Wymieniłem turbine i ponad półtora roku spokój.
  3. Też miałem ten błąd przeładowania. Włączał mi się tryb awaryjny. Wymiana turbiny na regenerowaną załatwiła problem.
  4. Witaj. Miałem ten sam błąd w moim 2,0 TDI BPW. Do tego doszedł błąd sonda lambda za wysoka dawka. Dość długo się męczyłem z tymi awariami. Objawy te same co Ty masz szarpanie, brak reakcji na dodawanie gazu. Mechanik wyczyścił mi przepustnice i EGR. Do tego nowa sonda lambda Bosh. Błędów brak. Kilka tyś przejechane i spokój.
  5. Przyczyn może być dużo. Sprawdź sobie korekcję czasu wtrysków na ciepłym gdy ma 90 stopni grupa 13 jakie tam są wartości.
  6. Akumulator nie padł?. Ja tez kiedyś miałem ten dźwięk ,, tik " jak Aku padł.
  7. Pierwszy dźwięk na 90% turbina miałem coś podobnego. Skończyło się trybem awaryjnym i regeneracją turbo. Prawdopodobnie zapieczone łopatki. Drugi nie powiem Ci, ale oba dźwięki mogą mieć związek z turbo.
  8. Kimas97

    Drgania

    Jeżeli czujesz drgania na karoserii to znaczy, że może coś być nie tak. Ja też mam BPW i jest spoko nic nie buja.
  9. Kimas97

    Drgania

    Drżenie w samochodzie jest odczuciem mocno indywidualnym. To co dla Ciebie jest drżeniem, dla kogoś innego będzie normalną pracą silnika TDI. Byli tu tacy co próbowali z tym walczyć. Czyścili EGR, regenerowali inne rzeczy. Wydali po kilka tys zł. Efekty, albo nie było, albo wystąpił tzw efekt placebo. Te silniki po prostu generują drgania. Gdy jeżdżę dieslami znajomych one też drgają. Więc albo to zostawisz, albo niech ktoś wejdzie do auta kto ma wiedzę i sam oceni, bo wydasz kupę kasy bez efektów.
  10. Drżenie jest pojęciem dość indywidualnym. Dla Ciebie auto może drżeć dla kogoś innego będzie to normalny objaw diesla. Z tym spalaniem to jedz na drogę ekspresową załącz 6 bieg i jedź 100 km/h spalanie powinieneś mieć chwilowe 5, 5,5 litra. Skoro drży zobacz EGR może trzeba wyczyścić lub przepustnice.
  11. Ja mam opony 205/55/16 i m wszędzie 2,4 bar.
  12. Sprawdź opony może ciśnienie, zdejmij podmień tył z przodem. Jak temperatura nie trzyma to na 99,9% zawsze winny jest termostat. Filtr paliwa bym przejrzał czy nie zapchany. Ja jak jadę spokojnie np 90 mam chwilowe spalanie 5, 5,5 litra.
  13. Kimas97

    Błąd P0234

    Miałem ten sam błąd. Czyszczenie nic nie dało dwa tygodnie pojeździłem i znowu błąd wyskoczył tylko kasa wydana na marne. Zawór N75 też wymieniłem dalej było to samo. W końcu zdecydowałem się na nowe Turbo ( zregenerowane ) i jest ponad rok spokój. Czyszczenia nie polecam, było kilka wątków z Twoim błędem tu na forum i prawie każdy odradzał ten zabieg.
  14. Kimas97

    Silnik bpw

    Tez m BPW. Musisz wiedzieć, że inaczej silnik pracuje jak jest zimny s inaczej jak jest rozgrzany. Jak nic się nie dzieje, nie ma błędów nie szukajmy dziury w całym. Jeśli chodzi o dźwięki najlepiej nagrać co to za dźwięk.
  15. Silniki Diesla ogólnie sporo czasu się nagrzewają. Też mam BPW to w zależności jak jedziesz między 4-6 km i jest nagrzany do 90.
×
×
  • Create New...