Skocz do zawartości

Kimas97

Pasjonat
  • Postów

    124
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kimas97

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Kędzierzyn-Koźle

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BPW
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Kimas97

3

Reputacja

  1. Witam serdecznie. Ostatnio mam niesamowite problemy z klimatyzacją. Zaczęło się od świecącego econ sam się zapalał sam gasił w czasie jazdy. Wyszedł błąd czujnika ciśnienia został wymieniony na nowy. Tydzień wszystko było ok po tygodniu to samo econ w czasie jazdy zapalał się i włączał mechanik sprawdził sprężarkę okazało się że ma niesamowite skoki nawet do 33 barów wczoraj wymieniona, układ uzupełniony dławik nowy po chwili to samo econ sam się wyłącza/ włącza. Zwrócił uwagę na wentylator i jego moduł twierdzi że tu jest problem. Wczoraj była sytuacja gdzie uderzył lekko kluczem w ten moduł i klima zaczęła działać a wiatrak kręcić. Nie mam nerwów bo wydane trochę kasy a błąd jak był tak jest. Zasugerowałem że może czujnik ciśnienia jest zły stwierdził że to niemożliwe bo jest nowy. Wentylator faktycznie dziwnie działa raz się kręci raz nie, podejrzewam moduł jest walnięty jutro chce kupić używkę facet daje 2-3 tygodnie gwarancji na moduł a jak będzie zły to wyjdzie od razu. Reasumując wymieniony czujnik ciśnienia, nowy kompresor klima 100% nabita, nowy dławik a problem dalej jest econ sam się zapala i gaśnie. Będę wdzięczny za wszelkie sugestie czy podpowiedzi.
  2. Jak w każdym dieslu dwumas, wtryski, turbina. Ja mam również 2,0 TDI z tym, że 140 km. Zwracaj uwagę na elektrykę lubią zacinać się szyby a tak to jak w każdym dieslu. Schładzaj turbinę po ostrej jeździe i nie piłuj na zimnym.
  3. Witam forumowiczów Mam takie pytanie na postoju postanowiłem spryskać szyby i szybko podeszłem do zbiorniczka i zaobserwowałem takie jak by bulkanie. Moje pytanie brzmi czy poziom płynu w zbiorniczku opada od razu po użyciu płynu czy dopiero po jakimś czasie ? Dziś rano zaobserwowałem minimalnie mniej płynu jak było wczoraj ale stoi nic nie opada.
  4. Dev a Twoim zdaniem jak to powinno wyglądać?
  5. Oleju powinno być tak 3/4 miarki lub pomiędzy. Też mam BPW. Pamiętaj, że olej też ścieka do miski po jeździe i jak na gorącym masz Max to po jeździe jak ścieknie może być ponad max a to niezbyt dobrze wpływa na uszczelki min pokrywy zaworów.
  6. Jeśli chodzi o turbo prawdopodobnie zapieczone masz łopatki stąd wywala błąd podciśnienia i auto wchodzi w tryb awaryjny. Może nie obyć się bez regeneracji turbiny. A co do kolektora ssącego to musisz napisać konkretnie jaki błąd. W tych modelach lubi padać silnik klapy kolektora ssącego. Są to takie zębatki które lubią się ułamać. W konsekwencji auto dostaje czkawki podczas stałej jazdy i przy gaszeniu mocno telepie budą co niekorzystnie wpływa na dwumase. Do sprawdzenia turbina i przepustnica.
  7. Kimas97

    2.0 TDI BPW siwy dym

    Mi też moje bpw dymiło jakiś czas temu, ale przestało samo. Na zimnym miałem lekki dymek. Podejrzewam, że to przez paliwa premium które wlałem. Pierwsze pytanie czy przy dymie ubywa płynu chłodniczego? Sprawdź to. Jak jest odma niedrożna to zasysa korek wlewu oleju i ciężko jest wyjąć bagnet. Sprawdź czy korek i bagnet można swobodnie odkręcić/ wyjąć.
  8. Kimas97

    Płyn wspomagania

    Witam. Pytanie co ile powinno się wymieniać i czy w ogóle płyn do wspomagania. Znalazłem u siebie fakturę z ponad 3 lat gdzie miałem wymienianą pompę wspomagania, ale na temat płynu nie było nic napisane i pytanie czy powinno się wymieniać co jakiś czas, czy zostawić tak jak jest?
  9. Pisałem, że przepustnica ;).
  10. Miałem to samo raz się załączał raz nie a czynnik był. Winny był czujnik ciśnienia.
  11. Dziwny basowy dźwięk. Jak by wałek rozrządu dawał o sobie znać.
  12. Zrobiłem test klima była włączona zgasiłem było telepanie, później dałem econ i zgasiłem całkowicie klimę to było normalnie. Wiadomo, że klimatyzacja obciąża silnik, bo wytwarza duże ciśnienie ( dziś pokazywało mi 30 stopni to w aucie mogło być nawet 50 ), tylko czy to jest normalny objaw. Telepanie nie jest duże tylko czuć na tyłku przy gaszeniu.
  13. Witam. Mam pytanie problem może blachy czy też wam lekko zatelepie mocniej autem przy włączonej klimie ? Jak jest wyłączona klima auto gaśnie płynniej. Podobno na klimie silnik jest bardziej obciążony i to normalne.
  14. Dziwne, że nie ma błędu bo ikonka spirali powinna zakomunikować błąd w systemie, ale objawy wyraźnie wskazują jak by turbo odcięło na chwilę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...