Jump to content

Kimas97

Pasjonat
  • Content Count

    43
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About Kimas97

Informacje

  • First name
    Adam
  • Location
    Kędzierzyn-Koźle

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2006
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    BPW
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam. Zauważyłem w moim Audi, że jak jest ciepło na zewnątrz +25 stopni czasem auto drży na biegu jałowym w środku odczuwane są wibracje jak lekko dodam gazu do 1000 obrotów jest ok. Dzieje się tak czasem tylko jak jest ciepło. Gdy na zewnątrz jest koło 20 stopni jest ok. Może pod wpływem temperatury auto jest mniej sztywne nie wiem. Wiem, że 2,0 TDI drżą natomiast może ktoś miał podobny problem. Wtryski sprawdzę, ale wątpię auto nie kopci ma moc ( kilka dni temu autostrada 210 km/h ) czyli tyle ile ma być.
  2. Witam. Mam pytanie co ile wymieniać tarcze i klocki. Tył wymieniałem grudzień 2017 przód październik 2018 i co mnie dziwi przy hamowaniu z dużej prędkości mam bicie kierownicy.
  3. Regulacja ciśnienia doładowania. Miałem to samo. Turbo do regeneracji. Z tym, że uprzedzenia Cię abyś nie wydawał pieniędzy w błoto, jak mechanik zaproponuje Ci ,, czyszczenie " turbiny nie baw się w to. Ja wydałem na to hajs i pomogło na dwa tygodnie. Zregenerowałem Turbo i ponad pół roku spokój.
  4. Coś z Turbo jest nie tak. Miałem to samo ikona silnika plus świece. Skończyło się regeneracją Turbo.
  5. Kimas97

    Kontrolka świec

    Z robota tyś zł to mało. Ja płaciłem 1650. 1250 turbo, robota 400.
  6. Kimas97

    Kontrolka świec

    Napisz ile za regenerację dałeś.
  7. Kimas97

    Kontrolka świec

    A więc masz to samo co ja miałem coś Ci doradze nie baw się w żadne czyszczenia zmiennej geometrii. Ja wywaliłem na to 600 zł nic to nie dało lepiej zregeneruj turbo. Ja juz 6 miesięcy jeżdżę na nim i nic się nie dzieje przy okazji wymieniłem też zawór N75.
  8. Kimas97

    Kontrolka świec

    Najważniejsze podpiąć pod Vag tam znajdziesz odpowiedź u mnie był błąd z doładowaniem. Przyczyn może być wiele dlatego odczytaj błędy z komputera.
  9. Kimas97

    Kontrolka świec

    U mnie ta usterka skończyła się regeneracją Turbo. Musisz podłączyć pod Vag.
  10. Witam. Dużo podróżuje po autostradach i drogach szybkiego ruchu na czy cierpi mój samochód. Zauważyłem przy drzwiach przednich pasażera kilka odprysków od uderzeń kamieniem są na takiej wysokości, że nie są to drzwi innego samochodu teraz pytanie czy można je jakoś zamaskować bez lakierowania całego elementu? Rok temu lakierowałem przedni zderzak i maskę ze względu na odpryski po czasie stwierdziłem, że to pieniądz wyrzucony w błoto, bo po roku znowu zderzak pełny odprysków.
  11. Dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Do mojego wchodzi 3,8-4 litry. Pytam, bo dzwoniłem po mechanikach i różnica w cenie 350 do nawet 800 zł i zastanawiam się skąd takie różnice. Swoją drogą zalać znów Castrol czy może tego Motula sporo osób poleca.
  12. Witam. Normalna cena waszym zdaniem za serwis olejowy Audi A4 B7 2,0 TDI wiadomo plus robota ?
  13. Ja miałem czyszczoną zmienna geometrię i nic to nie dało. 2 tygodnie i znowu tryb awaryjny. Po regeneracji spokój.
  14. Kimas97

    B7 bpw

    Ja tez nic nie słyszę niepokojącego mam ten sam silnik co Ty BPW. Turbine fajnie słychać nic nie sfista.
  15. Miałem ten sam błąd co Ty; Regulacja ciśnienia doładowania plus czujnik ciśnienia. Kupiłem nowy czujnik nic to nie dało 250 zł. Mechanik wyczyścił Turbo nic to nie dało skończyło się regeneracją. U Ciebie będzie to samo. Jak Ci sfista przy przyspieszaniu to regeneracja. Ja wywaliłem kasę w błoto nic to nie dało zregenerowałem turbo w listopadzie do dziś nic wszystko ok.
×
×
  • Create New...