Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziwny odgłos silnika pomocy


kirenos

Rekomendowane odpowiedzi

Podłącz pod kompa wykonaj Autoscan i go tu wrzuć. 

Ciężko mi ocenić po tym filmiku. Skąd wydobywa się ten dźwięk? Z której okolicy?

Jaki przebieg?

Która kontrolka Ci się świeci?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez analizy autoscanu to wróżenie przyczyny świecenia kontrolki. Co do dźwięku nie jestem w stanie określić  co to może być, bez odsłuchania "na żywo".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, roni00 napisał:

@RALF76 @Muskel1 ale po filmiku, odsłuchaniu możesz stwierdzić czy pracuje okej? Czy nie do końca? 

ciężko stwierdzić, sprawdź błędy..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Praca silnika niczym szczególnym się nie wyróżnia.

Lecz tylko użytkownik zauważy każdą najdrobniejszą zmianę.

Nie panikuj tylko podłącz pod kompa.

A co z poprzednimi problemami, gdy to kontrolka silnika świeciła się ? co było powodem ?.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwny basowy dźwięk. Jak by wałek rozrządu dawał o sobie znać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Basowy dźwięk, takie dudnienie w silnikach PD powodowały panewnki na wale. W silnikach CR raczej się z tym nie spotkałem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, wroniec napisał:

Daj znać co wyszło z testu, mam podobny 'problem' w rodzinie, choć auto jeździ już miesiąc z tą kontrolką. radaropadow

co to za kontrolka??:) sprawdzić błędy..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, kirenos napisał:

Panewki? To raczej nie to

Chociaż się nie znam 

Dlatego piszę, że w silnikach CR się z tym nie spotkałem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, kirenos napisał:

Podpięcie pod komputer bogata mieszanka paliwa, mówią, że to sonda lambda 

Może ale nie musi. W silniku diesla raczej rzadko sondy padają.

Przyczyną zbyt bogatej mieszanki może być w tym przypadku lejący/e injektor/y, zapchany dpf i co zatym idzie, częste regeneracje, szczególnie w trybie miejskim gdy jest wtryskiwana większa ilość paliwa, by podwyższyć temp. spalin. 

1. Czy ten przebieg, który podałeś jest na 100% realny?

2. Ile nagromadzonego jest popiołu olejowego w dpfie? (odczytaj VCDSem)

3. Jak często wypala dpf (odczytaj VCDSem)

4. Przybywa oleju w silniku (rozrzedzenie oleju dieslem)?

5. Jakie odcinki pokonujesz dziennie? trasa? czy raczej tryb miejski?

6. Jak często wymieniasz olej?

7. Uzupełnij profil. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...