Skocz do zawartości

arenal

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O arenal

Informacje

  • Imię
    Arek
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia arenal

0

Reputacja

  1. Ot historia…. Samochod kupiony u warszawskiego dealera w lipcu 2007 roku. A4 Avant 2.0 TDI 140KM Quattro S-Line rocznik 2007 Mój pierwszy własny leasingowy - trudno nie kochać. Początki…. …problemów to DPF, zapychający się nader często, procedurowałem sie z nim sam i pomagało ale wiadomo w mieście procedura czasem awykonalna wiec 2 razy w ASO podłączali do VAGa i latali na obrzeżach miasta, co 2-3 tygodnie to samo. Jak sie po raz drugi zapaliły świece i w trybie serwisowym odłoczył turbine to zacząłem być w ASO persona non grata a jak już pisma chciałem do Pana Kulczyka pisać to raptem nie jak ręką odjął…po 4 czy 5 wizycie filtr sie już nie zapalał. Wszechmocne ASO. W 2010 poleciało sprzęgło przy 75 tyś. Znalazłem polecaneg na forum mechanika. Samochod już bez gwarancji coż robić wymieniłem. Koszt nie mały bo z dwumasem. Kilka miesięcy poźniej wyciek oleju. I to spory. Poleciał simmering. Wymiana. Miło. Po drodze miałem też wymieniane wahacze bo uderzylem w kraweżnik gdy na trasie kierowca z naprzeciwka zajechal mi droge - odbiłem i….. znowu koszt …ale życiowy, zdarza się kierowca pojechał, sie nie zatrzymał… poszlo z mojego AC. Podczas jazdy z nowym sprzęgłem odkryłem że czasem bryka traci moc. Leci i jakby na ułamek sekundy odłacza turbinę. Pomyślame że gdzieś tam sie szykuje wydatek w przyszlosci. Niedaleko po tym zaczął zapalać się "Engine" nazwany przez żónę przez jednego z forumowiczów "lampą alladyna" Czasem gasł na chłodnym silniku i po kilkunastu km sie zapalał…aż wreszcie gasnąć nie chciał. Podjechałem do swojego mechanika podłączyli VAGa i wskazywał na zapchany DPF. Przy teście kontrolek okazało sie że na FISIE nie pokazał DPFa, a zawsze sie zapalal FIS zanim przeszedl w tryb awaryjny - standard. Ciekawe czy to w ASO grzebali bo załaziłem pod skórę? Jak sprawdzić. "Lampe alladyna" zgasili VAGiem. Po 80 km znowu sie zapalił Engine. Polecili procedure więc ją wykonałem ale ikonka długo nie gasła. Po kilku dniach sie nie zapaliła wiec pomyślałem że zrobie trase 350 km. Ruszylem. Po przejechaniu 100 zapalil sie Engine znowu. wiec znowy zaczalem procedurę. Efekt taki że korbowód wywalil mi dwie dziury w bloku z lewej strony. Dolna płyta stanęłą w ogniu. Ledwo to gówno ugasiłem 3 gasnicami. Tu można zobaczyć co znalazłem pod samochodem i jak to wygląda. http://dl.dropbox.com/u/11760194/szkoda-audi.jpg Czy ktoś ma jakiś sensowny pomysł, bede probował rozmawiać z ubezpieczycielem mam AC ale czy Audi Polska nie powinno być też adresatem roszczeń o naprawe? Samochod ma 79tyś i juz za soba wymiane dwumasu i teraz to… zalezy co poleciało ostatnie chwile wygladaly tak że było bieg 3 lub 4 i 4000 RPM zaraz potem utrata mocy i dym siwy z przodu…no i palenisko Jeszcze silnik w środku - nie wiadomo czy to słynna pompa olejowa - imbusik, czy turbina zassala olej - ma ktoś jakiś pomysł? Nie palił sie filtr DPF, nie pojawiały sie tryby serwisowe, gdzie leży problem? Niby BPW są mniej awaryjne niz pozostale ale nie wydaje mi sie.... Czy jest możliwe by ASO modyfikowało soft i wycieło filtr bez mojej wiedzy bym nie męczył ich już? Mechanik twierdzi że wymiana silnika konieczna, no to rozglądam sie za używką bo nówka kompletna 17tyś 4 letni samochod, od nowości u mnie, przebieg 79tyś....... Ledwo spłacona ratami leasingowymi i teraz takie numery....
  2. Od 2 lat, I właściciel Avanta B7 2.0 TDI Quattro 140 Kucyków. I dziś pryszła pora na szukaie doktora Pysznie sie śmiga ale problemiki też są pzdr arenal
×
×
  • Dodaj nową pozycję...