
Jani
Pasjonat-
Postów
42 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Jani

-
Dzięki Panowie kat wycięty już dawno, tylko ostatnio nie latałem audiką w trasy to może zasyfiło turbinke. Przegonie ją przy najbliższej okazji i zobaczymy co wyjdzie
-
Daaawno nie VAGowalem audiczki,a miałem możliwość zapożyczyć vaga, więc teraz proszę kolegów bardziej ogarniętych w tym temacie niż ja, o analizę logów Zgóry bardzo bardzo dziękuje Kąt początku wtrysku do regulacji? czy tyle niema znaczenia ? Czasami na gorącym silniku (po długie trasie) troche gorzej pali, to może być tego wina ? GRUPY BS: LOG 000 LOG 004 LOG 003 LOG 011 GRUPY NORMALNE: Grupy: 007 - VAGLOG 007 Grupy: 000 - VAGLOG 000 Grupy: 001 - VAGLOG 001 Grupy: 003 - VAGLOG 003 Grupy: 004 - VAGLOG 004 Grupy: 013 - VAGLOG 013 Grupy: 023 - VAGLOG 023 LOGI DYNAMICZNE: Grupy: 000 - VAGLOG 000 Grupy: 002 - VAGLOG 002 Grupy: 003 - VAGLOG 003 Grupy: 004 - VAGLOG 004 Grupy: 008 - VAGLOG 008 Grupy: 010 - VAGLOG 010 Grupy: 011 - VAGLOG 011
-
W mieście ok 7l. trasa ok 6l przy pełnym stanie.. na 500km autostrady i 100 górek itp udalo mi sie zejsc do ok 5,2 L
-
u mnie było podobnie. okazało się, że wyrobiły sie wielokliny przy wycieraczkach.ściągnij je i zobacz. ja narazie dokręciłem mocno te nakrętki i póki co działa,choć to rozwiązanie tymczasowe..
-
u mnie jest podobnie jak u kolegi. na wolnych obrotach drga gałka i delikatnie kierownica.pod dodaniu gazu drgania ustępują. aha , drgania nasilaja sie przy cieplym silniku.. co może być przyczyną?
-
Jak Ci sie udalo wlaczyc klime przy -5 ?? migajaca kontrolka swiec zarowych informuje o błędzie w ECU. podepnij VAGa zobacz czy nie wywalilo bledów.
-
Ja zwykle wstawiam audike do ogrzewanego garazu i wtedy zapalam silnik, otwieram garaz brame, wyjezdzam, zamykam garaz i brame i powoli jade:) natomiast gdy auto zostaje na polu to wtedy tylko i wyłącznie opcja 2
-
u mnie dokladnie to samo bylo. kat wtrysku na 255 i ten sam błąd na vagu. po ustawieniu pompy wszystko wróciło do normy
-
Na 99% nie masz termometru w zegarach,bo i skąd.. Tak, climatronic między innymi używa tego czujnika. zrób tak jak mówi kolega leoncjo ,sprawdź czy na kanale 1 climatronic nie wywala błędów. Tu masz opisane jak to zrobić oraz ewentualne kody błędów. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=70.0
-
Na full baku 90% trasa robie 1160-1200km. natomiast w miescie lyknie mi koło 7l.
-
Niunia już śmiga aż miło :> a wiec tak, zabralem sie za przestawiania pompy (byla na maks w strone silnika), przestawiłem ją tak o 3/4 w prawo i na vagu z 225 kat wtrusku zmalal na 160. no to jeszcze raz odkrecilem i przestawilem na max w prawo, wynik -na vagu ok.140. no to wio do mechanika co spitolil robotę żeby przestawił o ząbek. No i tak też uczynił,przy czym pompe zpowrotem na max w strone silnika (tak samo jak byla ustawiona gdy audika do niego trafila), przyjechalem do domu, na vag kąt wtrysku 90. ostateczna regulacja pompy i ostatecznie wyszło na 52 tylko za cholere nie moge zakrecic tej plastikowej srubki od oslony rozrządu nieby wchodzi w dziurke ale nie łapie, niewiem co jest grane ale juz dzis nie mialem sily do tego a słownik wyrazów obcych poszerzał się coraz bardziej Dziękuje wszystkim za pomoc
-
no możliwe że masz racje jutro sie okaze. Powiedzcie mi czy moge ustawiać kąt wtrysku (przestawiac pompe) na zapalonym silniku czy raczej niebardzo ?
-
tez nad tym myslalem ale wartos caly czas utrzymuje sie na poziomie 224-225 wiec klin chyba wporządku
-
U mnie licznik dzienny jest do 1999. A kiedys jechalem z kolega golfem III i przy przebieg sumarycznym 300 000 licznik wyzerował sie
-
u mnie po wymianie olejow i filtrow w serwisie bosha mialem podobny objaw,ale okazalo sie ze mechanicy przez przypadek zrzucili wąż od IC