Skocz do zawartości

krzysiek3737

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O krzysiek3737

  1. Dziękuję koledzy za wskazówki, niestety nie posiadam na dzień dzisiejszy VAG-a , wieczorem muszę jechać do Holandii a nie mam pojęcia kto by mógł mi zrobić logi przed wyjazdem w mojej okolicy.... Więc będę musiał się sam zaopatrzyć w oprogramowanie VAG-a i spróbować samemu zrobić logi po powrocie... chyba, że ktoś z Was koledzy wie gdzie bym mógł zrobić te logi w mojej okolicy to będę bardzo wdzięczny a w trakcie jazdy do Holandii zobaczę czy przerywanie się zwiększa i czy objadę... Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.[br]Dopisany: 31 Październik 2009, 09:26_________________________________________________Witam koledzy. Mam dobrą informację dzięki podpowiedzi jednego mechanika z Dębowca ściągnąłem dekiel od zaworów, odczepiłem na wtyczkach pompowtryskiwacze i podoginałem blaszki na stykach oraz poczyściłem delikatnie styki w pompowtryskiwaczach i wyobrażcie sobie że usterka zniknęła całkowicie! Więc taka mała błachostka a ile może namieszać... Na szczęście jest już wszystko ok. Pozdrawiam.
  2. Dziękuję bardzo za podpowiedź ale to raczej niestety nie to, ponieważ filtr paliwa został wymieniony 4 tyś. km temu firmy MANN, a w przypadku sprawdzenia V-agiem to było to sprawdzane u dwóch różnych elektryków w Ustroniu i nic nie wykazało... Pozdrawiam.
  3. Witam koledzy. Mam problem z silnikiem BLB. Silnik zaczyna przerywać w granicach obrotów 3400-3600 i jest to wyczuwalne na biegu 3,4,5,6 a po dłuższej jeździe samochodem ok. 4 do 5 godz. i dłużej samochód zaczyna przerywać na coraz niższych obrotach, że schodzę z obrotami do 2800 i mogę wtedy maksymalnie jechać do 140 km/h. Często robię trasy Polska-Holandia i po dłuższej jeździe coraz więcej zaczyna przerywać... po miejscu jest to wykrywalne w granicach wyższych obrotów a czym dłużej jadę samochodem stałą prędkością muszę obroty zmniejszać i zwalniać. Miałem podpinanego V-aga i nic nie wskazało. Wymieniałem już również przepływościomierz i nic to nie dało. Później stwierdził kolejny mechanik, że może to być pompa paliwa w zbiorniku, została ona zregenowana a problem nie zniknął... Szukałem podobnego wątku na forum ale niestety nic nie znalazłem o tym temacie lub nie chcąco przeoczyłem, bardzo proszę o pomoc! Za wszystkie wskazówki z góry dziękuję. Pozdrawiam wszystkich klubowiczów. Krzysiek.
  4. Witam wszystkich klubowiczów.Posiadam od czterech miesięcy audi a4 B7 2,0 TDI silnik BLB.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...