Skocz do zawartości

Gepard

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Gepard

  1. Kajkosz - dzięki za dokładny opis - fotki są zbędne Miałem ten sam problem - proponuję małą modyfikację zaproponowanego przez Kajkosza procesu (pozwoli na uniknięcie problemów z urwanymi diodami) 1. po zdjęciu maskownicy moduł należy uchwycić za obudowę 2 szt. kombinerek, pewnie uchywycić na końcach poziomego boku i zdecydowanie równo wyciągnąć (metalowe blaszki będą stawiały dość spory opór) 2. po przyniesieniu modułu do domu DOPIERO teraz zdemonotować element z trójkątem (zaczepy po obu bokach) 3. uwalniamy zaczepy z tyłu modułu i powinna bez problemów wysunąć się płytka z tym całym elektronicznym ustrojstwem - delikatnie zdejmujemy plastikowy element przycisku (2 trzpienie na sprężynkach + trzpień do mikro włącznika) 4. dalej czyścimy i doginamy zgodnie z opisem Kajkosza 5. składamy w odwotnej kolejności i ...... cieszymy się z zaoszczędzonych nerwów i pieniędzy (nowy moduł ok. 150 PLN) :th:
  2. Witam, niestety dopadła mnie bolączka posiadaczy zegarów Magneti Mareli - padły zupełnie, generalnie na desce mam jakąś dyskotekę Proszę o radę czy naprawiać, czy wymianiać ??? Jeżeli naprawiać - to gdzie jest sprawdzony elektronik, który da sobie z nimi radę i nie będzie to naprawa na chwile - prosze o jakies namiary Jeżeli wymianiać - to pytanie jak wyżej .... tam jest problem z wbudowanym immo w zegary - ale jeżeli znacie kogoś kto to opanuje to proszę o info .. no i gdzie mogę dostać odpowiedni zegar używany Oznaczenia obecnego to 8D0 920 900 R JAEGER - czy mogę zastosować zamiennie VDO - jak tak to jakie powienien mieć oznaczenie ???? I jeżeli ktoś juz przerabiał taki problem jak mój .... z jakim orientacyjnym kosztem powinienem się liczyć ??? Pozdrawiam i czekam na wiadomości,
  3. Witam, Koledzy podłączyłem się dziś do VAG'a ponieważ zauważyłem jedną sprawę, która mnie nieco zanipokoiła .... wskażnik temperatury silnika przy zimnym silniku wskazuje czały czas ok 70 stopni ... natomiast jak trochę pojeżdzę i silnik złapie juz temperaturę maksymalna wówczas wskaźnik wskazuje na ok. 115 stopni - sprawdzałem stan cieczy chłodzącej - nic się nie gotuje. Po podłączeniu do VAG'a znalazłem taki błąd: 17664 Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus Czy ktoś miał już problemy z tym czujnikiem i takim błędem ... używałem szukajki ... ale niestety nie znalazłem. Proszę o pomoc - jak mam rozwiązać ten problem ... i gdzie znajdę ten czujnik - jeżeli Koledzy znacie nr katalogowy części będę wdzięczny za jego podanie (jestem jeszcze mało zorietowany w ETCE). Dzięki i pozdrawiam,
  4. Murzyna ma racje - warto zainwestować w antenę - koniecznie taka co ma możliwość zestrojenia na cewce z radiem - nie dajcie się nabrać na takie co wg sprzedawców same się zestroją ... tak nie da rady ... potem tylko nerwy, ze nie slyszysz sie z mobilem co jest 10 metrow od ciebie. Pozdrawiam,
  5. Dzięki Koledzy za pomoc - jestem już umówiony z mechanikiem na przyszły tydzień - będzie komplesowy serwis - to jest magik od diesli .... jak mi poustawiał poprzedniego Rovera ... no byłem pod wrażeniem nikomu innemu to się poprzednio nie udało ... jak da sobie radę z niunką ... tam znać wkrótce. Pozdrawiam,
  6. Witam, kilka dni temu zakupilem taka audiczke jak w opisie i wlasnie szukuje sie do I serwisu. Jest to moja pierwsza audika i pierwszy diesel na pompowtryskach. Rzeczy, które określiłem do zrobienia to: 1. wymiana filrtów - komplet (olejowy, paliwa, powietrza, przeciwpyłkowy) 2. wymiana płynów (olej silnik, olej skrzynia, płyn do chłodnicy) 3. rozrząd kompletny Czy uważacie, że coś istotnego pominąłem ??? Czy mogę liczyć na pomoc w doborze przede wszystkim płynów - jaki olej (czytałem temat dotyczący oleju - jednak nie znalazłem tam do końca odpowiedzi), jakie powinien mieć oznaczenia, czym zalać skrzynię i chłodnicę ??? Jakie ilości poszczególnych płynów będą potrzebne ??? Z tego co się zorientowałem do pompowtrysków stosuje się inny olej niż do silników z pompą rotacyjną. Na liczniku jest 165 kkm i wydaje sie, że jest to oryginalny przebieg. I jeszcze jedna prośba - gdzie mógłbym znależć w internecie instrukcję do mojego modelu ??? Pozdrawiam i dziękuję za wyrozumiałość dla niewtajemniczonego .... jeszcze
×
×
  • Dodaj nową pozycję...