Skocz do zawartości

mlody82

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mlody82

Osiągnięcia mlody82

0

Reputacja

  1. tylko ze inne kolory przewodów .... więc nic z tego [br]Dopisany: 13 Sierpień 2010, 09:30_________________________________________________ech forumowicze... dałem sobie radę bez was
  2. czesc stukneła mi kobitka, uszkodziła prawy reflektor tak ze urwała przewody od wtyczki... i mam gołe kabelki ma ktos moze schemat który przewód wchodzi gdzie w lampie zebym mógł je sobie powpinać w nowa wtyczkę.. lampy sa z xenonami. dziekuje i pozdrawiam ps. rocznik 2002 wiec b6[br]Dopisany: 12 Sierpień 2010, 19:48_________________________________________________kurcze, rozpykałem wszystko po za 4 szarymi z paskiem przewodami.. prawdopodobnie poziomowanie xenonów.. nie wiem w jakiej kolejnosci powinny byc we wtyczce.. nikt nie moze sprawdzic u siebie? [br]Dopisany: 12 Sierpień 2010, 20:50_________________________________________________hmm nikt nie ma pomysłu ?? nikt nie może sprawdzić... chłopaki ! kurcze, a moge podpinać te przewodu aż trafie w odpowiedni sposób? czy w między czasie moge uszkodzić silniczek od pozycjionowania lampy?
  3. cześć robiłem małą ankiete o skrzyni biegów multitronic. Wyszło na to, ze jeśli ta skrzynia była montowana z silnikiem benzynowym to była prawie nieawaryjna jesli natomiast auto mialo silnik desla to psuła się częściej niz w benzynie. zgodzicie się z tym ?
  4. Cześć mam pytanie. Moje audi idzie na sprzedaż nowy wlaściciej chciałby wziąć je gdybym miał ręczną skrzynię, bo jakoś do automatów przekonać sie nie może. Moje pytanie jest takie, czy można zdemontować automat multitronic i zamontować ręcznąskrzynię ? jaki to może być koszt.. i czy jest sens... może poczekam na innego klienta mam audi a4 2002 2.0 benzyna ALT z multitronikiem.
  5. mieszkam na obrzeżach poznania.. i jestem zażenowany umiejętnościami okolicznych mechaników.... zwalniałem przed światłami i przy prędności 20 kmh usłyszałem tylko świst wału korbowego mielącego pasek rozrządu.. auto zgasło.. już nie próbowałem odpalić bo wiedizałem, że to może miec nie za fajny efekt. w domu okazało się ze w łańcuchu pękło ogniwo, zablokowało wałki rozrządu przez co pasek rozrządu tzn jego ząbki zostały zmielone na wale korbowym.. od jakiegoś specjalisty z wawy dowiedziałęm się ze pękające łancuchy to nie nowość i ze co 100 tys powinno sie je wymienić bo strzelają jak głupie.. szczególnie w mercedesach...... a ja myślałem że jak już jest łancuch to dozytownio...... moje auto ma przebiegu 128 tys licznik nie był kręcony bo sprawdzałem w systemie VW. chyba ze tak ktoś pokręcił.. przedtem 0 problemów z silnikiem i jego osprzętem .. pech i tyle dodam jeszcze ze jakieś 5 tys km wczesniej został wymieniony rozrząd .. kompletny i oryginalny w serwisie audi.
  6. mail poszedl nie chce mechanika, bo byłem już u 3 w mojej okolicy i każdy patrzył jak "Byk na małą pyrę" więc wolę sam spróbować niż żeby ktoś sie miał na mojej głowicy uczyć...
  7. Cześć stała się tragedia.. rozpadł się łańcuszke rozrzadu łączący wałki rozrządu w moim 2.0 benzyna ALT. 2002 rok powodem był uszkodzony ślizg napinacza.. no ale ok, kupiłem wszystko i czas na złożenie.. Ma ktoś może opis jak ustawić wałki przy zakładaniu łańcucha żeby było dobrze? na jednym wałku są 4 cech.. trójkąt, kreska na kole, i takie kółko czy 0.. nie wiem domniemam, ze któryż z tych cech trzeba ustawić naprzeciwko cechy na głowicy.. (chodzi o wałek na kanałach dolotowych) na wałku gdzie są kanały wylotowe jest prościej bo tylko jednak cecha, którą się ustawia na przecisko cechy na głowicy.. dobrze myśle ? moze ma ktoś jakąś dobrą dokumentację, która mi pomoże ? pozdrawiam Wojtek
  8. mam ksenony. a czujnik jest zamontowany na wahaczu.. nie wiedzialem ze on do tego słuzy dziekuje za odpowiedź !
  9. Witam, robiłem ostatnio zawieszenie w Audi i znalazłem czujnik wysokości zawieszenia.. do czego on służy? tzn rozumiem, że do ustalenia wysokości zawiedzenia.. ale po co.. z czym dalej się to łączy bo raczej nie z abs pozdrawiam W.
  10. pewnie abonament był za drogi dzieki za odpowiedzi.. jeszcze jedno cieżkie pytanie potem zabiore sie do kompletowania elementów.. Wszyscy piszą o nawigacji RNS-E.. a ja nie mam RNS-E tylko Navigation Plus czyli chyba RNS ta duza nawigo z lekko obracanym wyświetlaczem.. widac kawelek na foto nr 2.. rozumiem ze ten fakt nic nie zmienia
  11. ok, a co do obsługi tel.. będzie się to odbywało tym pokrętłem przy telematicu ? mam wielofunkcyjną kierownice.. ale standardową w A4, bez rolki i przycisku MODE a moze ktos jest z poznania kto juz sobie to zrobił.. ?
  12. dzięki za odpowiedź poszukalem troche w internecie i znalazłem PR numer telefonu który potrzebuje tzn 8E0 862 393 znalazłem go na allegro http://www.allegro.pl/item786672814_telefon_nokia_8e0_862_393_audi_a4_a6_a8.html teraz jeszcze jedno pytanie.. czy mogę zdemontować to i zamiast telefonu podłączyć jakoś moduł bluetooth ? na forum jest temat jak to zrobić samemu... ale od podstaw.. a ja już część instalacji mam.. do tego telefonu.. dokładnie nie wiem jak to będzie wyglądało.. moze wystarczy zebym moduł telefonu zamienił na jakiś z bluetoothem, i zamontował antene do bluetootha ? bo przeciez microfon musi już być u mnie itd.. dobrze myśle czy bredze ? ;P
  13. aha, czyli to obsluga telefonu, ok ale szukalem telefonem przez bluetooth auta i nic.. czyli musze podlaczyc telefon jakos kablem i bedize działaś tak ? [br]Dopisany: 17 Październik 2009, 23:12_________________________________________________ takie coś mam w samochodzie... a po zdemontowaniu tej pierwszej "łódki" coś takiego : ..od spodu jest gnaizdko jak do internetu.. wie ktoś czym albo jak tu tel podłączyć ? jakąkolwiek nokie.. chcialbym, żeby to zadziałało.. a na koniec ten przycisk telematic
  14. Witam mam w swojej A4 2 przyciski i pokrętło.. przycisk Telematic, pokretło i przysick return.. zamontowane jest to koło ręcznego hamulca i zapalniczki.. ale nie działają.. do czego to jest? mam radio navigation plus. pozdrawaim W>
  15. jesli sie dowiem ze skrzynia jest do wywalenia.. to sam ja rozbiore jesli bedzie trzeba zainwestowac w nowa to nic nie strace a moze czegos sie naucze.. ale wlasnie wrocilem z jazdy i generalnei rzecz biorac to chyba jestem troche przewrazliwiony.. nikt inny tego leciutkiego zrzucania biegow przy zwalnianiu nie czuje... moze jest ktos z poznania kto ma cos takiego i moze sie ze mna przejechac ??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...