Skocz do zawartości

blady2000

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O blady2000

Informacje

  • Imię
    Bartłomiej
  • Miasto
    Reda

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia blady2000

1

Reputacja

  1. Problem dotyczy podświetlenia wskażnika temp. silnika. Z rana po uruchomieniu auta, przeważnie podświetlenie działa normalnie, następnie przygasa/mruga i całkowicie zanika. A4 jest po II lifcie zegary wyglądają identycznie jak te o nr: 8D0920900K Moje pytanie, to czy ten cyferblat od wskazania temp. jest podświetlany żarówkami czy diodami? Oraz czy można je w jakiś prosty sposób wymienić, gdyż jak widać na drugim zdjęciu wszystko jest zabudowane nie tak jak w starszych modelach A4 gdzie wystarczyło bezpośrednio wykręcić żaróweczki (bodajże 8.4D)
  2. Wielkie dzięki. Po przeczytaniu powyższej podpowiedzi znalazłem na innym forum, że jest to dokładnie czerwona kosta. Zmostkowałe wtyczki i wszystko działa jak należy. Wkońcu mam widoczną temperatu otoczenia na zegarach. Jeszcze raz dziękuję
  3. Wielkie dzięki za fatyge. Jutro będe z tym walczył Wielkie dzięki za fatyge. Jutro będe z tym walczył Jeszcze tylko zapytam o jedną sprawę. Auto od początku nie miało sygnalizacji pasów i niskiego stanu płynu do spryskiwaczy. Czy dla rocznika 99r. po II lifcie bardziej było by prawdopobne, że ktoś wcześniej to wyłączył czy może ten model poprostu może tego nie mieć?
  4. Czy istnieje techniczna możliwość wyłączenia całkowicie informacji o zużytych klockach hamulcowych? Od jakiś dwóch lat kable od czujników miałem zwarte na krótko i zarobione, co skutecznie się sprawdzało. Ostatnio po pojawieniu się informacji o zużytych klockach sprawdziłem te kable i dla pewności jeszcze raz je polutowałem ale problem pozostał. Wygląda na to, że przyczyna leży gdzie indziej i że najprostszm sposobem było by wyłączenie całkowicie tej funkcji. Dodam, że w moim modelu na zegarach nie odpowiada za to osobna kontrolka tylko pojawia się wielka ikonka na środkowym ekraniku między zegarami. Sygnalizacja ta blokuje wyświetlanie temperatury otoczenia co podwójnie mnie wnerwia.
  5. Tak jak pisaliście, po zbieżności wszystko wróciło do normy. Drażniło mnie jeszcze stukanie w lewym kole po wymianie tego zawieszenia, ale okazało się, że mechanik nie dokręcił dwóch śrub na łączniku stab.. Teraz wszystko gra.
  6. blady2000

    Do Czego To Sluzy ?

    ja to odkryłem po trzech latach użytkowania auta. Powiem szczerze widząc tylko tytuł tego posta podejżewałem, że o tym właśnie będzie mowa.
  7. blady2000

    MTS Technik

    http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=162636
  8. Dziś odebrałem auto od mechanika, wymienione zostały wahacze, końcówki drążków kier. i łączniki stabilizatorów. Jutro planuje jechać na zbieżność. Jest jedna rzecz, która bardzo mi się nie podoba. Samochód po wymianie ma o wiele mniejszy promień skrętu niż przed wymianą. Samochód wręcz nienaturalnie skręca prawie w miejscu. Oczywiście, każdy powinien się czieszyć z takiego faktu, lecz czuć, że tak być nie powinno. Mam świadomość, że pierwsze co trzeba zrobić to pojechać na zbieżność, lecz jak może już teraz występować tak duża różnica. Z osób, z którymi o tym rozmawiałem jedna powiedziała ciekawą rzecz, że istnieje możliwość montażu dolnego przedniego wahacza (ten co trzyma amortyzator) w dwóch różnych pozyćjach. Przejżałem zdjęcia na internecie (w zał.) i faktycznie wygląda to tak jakby istniała taka możliwość. Dodam tylko, że skręt jest tak samo mocny w lewą jak i w prawą stronę. Może spotkaliście się z podobnym problemem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...