-
Postów
44 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O ArturA4

-
Już przeniosłem do odpowiedniego działu ---------- Post dopisany 30-09-2013 at 20:43 ---------- Poprzedni post napisany 25-09-2013 at 17:39 ---------- Problem rozwiązany.Okazało się, że wymiennik ciepła w nagrzewnicy przecieka. Wymieniony na nowy i wycieki ustały:decayed: ---------- Post dopisany 05-10-2013 at 09:59 ---------- Poprzedni post napisany 30-09-2013 at 20:43 ---------- Niestety moja radość była przedwczesna Puścił górny oring od strony kierowcy i wysikało mi z 1,5 l płynu chłodniczego do wnętrza samochodu :doh:Podejrzewam, że problem tkwi w złym spasowaniu rurki od chłodniczki z rurką doprowadzającą płyn. Dodam, że chłodniczka jest nowa, ale zamiennik i tutaj może być problem. Chyba kupię jakąś oryginalną używkę, bo zamiennik to g.... No i dodatkowo problem z zalanym wnętrzem, co przy takiej pogodzie nie jest ciekawą sprawą ---------- Post dopisany 09-10-2013 at 19:47 ---------- Poprzedni post napisany 05-10-2013 at 09:59 ---------- Tak jak przypuszczałem zamiennik to jedno wielkie g..... Kupiłem oryginalną używkę i wszystko jest ok:banan: Okazało się, że zamiennik ma kołnierze proste (dół fotki), a w oryginale są z rantem (góra fotki). Oring nie był dobrze dociskany i płyn uciekał. Ciekawe co powie producent tego g..., jak oddam na reklamację ---------- Post dopisany at 19:56 ---------- Poprzedni post napisany at 19:47 ---------- ---------- Post dopisany 10-10-2013 at 19:48 ---------- Poprzedni post napisany 09-10-2013 at 19:56 ---------- Po wymianie chłodniczki nagrzewnicywlałem płyn do zbiorniczka wyrównawczego do poziomu między min a max. Pojeździłem autem z ogrzewaniem na najwyższej temperaturze przez dwadzieścia minut i płyn zszedł do poziomu min, więc dolałem go ponownie do połowy stanu. Auto nie było odpalane przez 24 godziny i dzisiaj poziom płynu był około 2-3 mm poniżej minimum. Żadnych wycieków nie ma. Czy to oznacza, że układ się odpowietrza i płyn powoli wypełnia wszystkie kanaliki?Ile taki proces może trwać?
-
Spotkał się ktoś może z wyciekami płynu chłodniczego z instalacji nagrzewnicy?Nie są to wielkie ilości płynu, a raczej zacieki pojawiające się po obu stronach dolnej części panelu środkowego pod deską rozdzielczą. Zauważyłem, że płyn spływa po tych aluminiowych rurkach i później po plastikowej obudowie na dywanik ( w innych miejscach nie zauważyłem). Wycieki pojawiają się zazwyczaj po jeździe po nierównym terenie. Płynu narazie nie ubywa. Teraz pytanie, czy z pękniętej nagrzewnicy może tak się sączyć, czy to raczej jakiś oring na łączeniu tych aluminiowych rurek?
-
To naprawdę nie jest jak to określiłeś najlżejszy mod, tylko zdrowy kox jak na silnik BMK TIP wytrzyma, bo ma określony współczynnik bezpieczeństwa, a i chłopaki rozłożyli dość delikatnie przyrost momentu. 6HP19A ma fabrycznie wytrzymać z tego, co pamiętam 450Nm, czyli tyle co seria, więc każda ingerencja w podniesienie momentu jest dla niego "zabójcza" Ogólnie, jak dbasz (i jaki program masz), tak masz Fakt, że to wieczne skrzynie nie są. Od kiedy były montowane skrzynie 6HP21A?
-
[A6 ASB] AUDI A6 C6 3,0 Q 315PS - TEMAT UWAŻAM za zamknięty AUTO spalone !!
ArturA4 odpowiedział(a) na marek_xtr temat w Audi A6/S6/RS6
W takim razie te moje 576 Nm jeszcze nie jest zabójcze:naughty: Czytałem, że TIPy robione są do 750 Nm, tylko ograniczeniem w aucie jest turbina i wtryski:kox: -
Niestety jak kupujemy gotowy produkt to nie do końca znamy historię jego produkcji, a tym samym nie wiemy ile nam posłuży. Teraz wszystko jest robione na coraz mniejszy czas użytkowania i z marnej jakości materiałów.
-
Mądre słowa:thumbup1: Jak użytkuje się z głową auto z chipem, czy bez to będzie służyło. Może ulec awarii zarówno skrzynia w jednym jak i w drugim przypadku, nawet nowa. Po chipie trzeba używać z głową pedału gazu Z tego co się dowiedziałem TIPy są robione na 700-750 Nm, a ograniczeniem dla uzyskania takich wyników jest zazwyczaj turbina i wtryski.
-
Skoro ma wytrzymać tylko 450 Nm, to dlaczego można chipować bezpiecznie dużo więcej?TIP ma jakiś zapas momentu, czy fabryka puściła serię na wartościach granicznych (co byłoby bardzo dziwne:shock3:)?
-
Trzeba będzie po prostu bardziej o nią dbać
-
[A6 ASB] AUDI A6 C6 3,0 Q 315PS - TEMAT UWAŻAM za zamknięty AUTO spalone !!
ArturA4 odpowiedział(a) na marek_xtr temat w Audi A6/S6/RS6
Kolego jak sprawuje sie Tiptronic po chipie?Bo u mnie w A6 C6 224 KM 3.0 TDI wyszło 284 KM i 576 Nm po samym sofcie i tak sie zastanawiam co na to Tip? -
Ciekawe, czy miał jakieś mody mechaniczne, bo u mnie tylko soft. Pytałem dlatego, bo w katalogach przyrostu mocy w tym silniku lekki soft powinien wyjść 265 KM i 530 Nm,a tu taka niespodzianka:grin:
-
Tym razem na wycięcie DPF i chipa poszła A6 3.0 TDI 224 KM i wyszło, aż ....... 284 KM i 576 Nm Nie spodziewałem się takiego wyniku, przy najlżejszym sofcie:shock3: Wrażenia z jazdy niesamowite, ale zastanawiam się co "powie" na to Tiptronic :eusathink:Co myślicie o tej konfiguracji? Jaki maksymalny moment wytrzymują Tipy? Coś mi się wydaje, że to nie jest soft w wersji light.
-
Instalacja fabrycznego modułu Bluetooth w Audi A4 B6/B7
ArturA4 odpowiedział(a) na malik temat w Audi A4 B6/B7
Moduł z A na końcu jest modułem BASIC i będziesz miał tylko odbieranie i inicjowanie połączeń.Żeby mieć pełną książkę na FIS-ie i RNS-E najlepiej instalować moduły od H w górę. W poście wyżej Kolega ma do sprzedania. Sam takiego używam i Samsung Galaxy SIII śmiga bez problemu. Lista BT z uwzględnieniem funkcjonalności: 8E0 862 335 (do MY 2005.5 A4) [uSA] – bez Bluetootha 8P0 862 335 (do MY 2004 A3) – podstawowa funkcjonalność 8P0 862 335 A (MY 2004 A3/A4) - podstawowa funkcjonalność 8P0 862 335 D (MY 2005 A4 do 8E-5-533 000) - podstawowa funkcjonalność 8P0 862 335 E (MY 2005 A4 od 8E-5-533 001 do 8E-5-600 000) - podstawowa funkcjonalność 8P0 862 335 C (MY 2006 A4 od 8E-6-000 001 do 8E-6-800 001) 8P0 862 335 B (MY 2006 A3/A4) [uSA] 8P0 862 335 F (MY 2006.5 A3/A4) [Europa] 8P0 862 335 G (MY 2006.5 A4) [uSA] 8P0 862 335 M (MY 2007) [Europa] 8P0 862 335 J (MY 2007) [uSA] 8P0 862 335 H (MY 2007.5) [Europa] 8P0 862 335 L (MY 2008) [uSA] 8P0 862 335 K (MY 2008) [Europa, firmware 0340] -> uszkodzony soft (=unikać) 8P0 862 335 Q (MY 2008) [Europa, firmware 0350] 8P0 862 335 R (MY 2008) [uSA] 8P0 862 335 N (MY 2009) [Europa] 8P0 862 335 P (MY 2009) [uSA] 8P0 862 335 S (MY 2009.5) [Europa] 8P0 862 335 T (MY 2009.5) [uSA] 8P0 862 335 AA (MY 2010) [Europa] 8P0 862 335 AB (MY 2010) [uSA] 8P1 862 335 (MY 2011) [Europa] -
Instalacja fabrycznego modułu Bluetooth w Audi A4 B6/B7
ArturA4 odpowiedział(a) na malik temat w Audi A4 B6/B7
Miałem to samo,tylko z modułem o oznaczeniu H:decayed: Musisz po prostu zakodować moduł pod swoje auto pod adresem 77:naughty: Musiałem oczywiście zmieniać kabel na inny, bo ten co miałem nie widział modułu teraz wszystko śmiga z każdym telefonem -
[ALL B7] Po "cudownym zastrzyku" w MR MOTORS ;-)
ArturA4 odpowiedział(a) na ArturA4 temat w Wykresy po modyfikacjach
Z chęcią bym pojechał,ale Mistrz Rogalotti był na urlopie. Teraz ja wyjeżdzam,a chciałem sprawdzić autko. Myślę,że to co sprawdzali w Kreatorze nie wymaga jakiś wielkich umiejętności, więc mam pewność, że osprzęt jest ok. Rozmawiałem z Rogalem przed chwileczką i potwierdził diagnozy. Prawdopodobnie ciśnienie paliwa zmniejszyło się,a wiec albo wtryski,albo pompa -
[ALL B7] Po "cudownym zastrzyku" w MR MOTORS ;-)
ArturA4 odpowiedział(a) na ArturA4 temat w Wykresy po modyfikacjach
Słynna hamownia Kreatora Mocy ---------- Post dopisany 12-07-2013 at 16:24 ---------- Poprzedni post napisany 21-06-2013 at 11:50 ---------- Dzisiaj autko było na badaniach w Kreatorze Mocy i stwierdzili, że układ dolotowy, turbina, przepływomierz, przewody ciśnieniowe są w stanie idealnym. Program trzyma parametry, map sensor też ok. Padły dwie diagnozy, że może wtryski, albo wytarty wałek w silniku. Auto nie kopci, pali bez problemu, ale przy ruszaniu jak dam mniej gazu to potrafi dostać dziwnych wibracji. Ostatnio było lane inne paliwo niż zwykle (wcześniej Orlen Verva, a teraz Statoil Diesel Gold+uszlachetniacz Millers),ale czy to może być przyczyna tej ucieczki kucyków?Ktoś miał może podobny przypadek?