Skocz do zawartości

mwiklak

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O mwiklak

  1. witam kolego z opisu wnioskuje ze masz popsuta manetke lub cos z kostką, zdejm kierownice dokop sie do manetki i sprawc czy nic złego sie tam nie stało a i czy bespiecznik jest dobry ( powodów moze byc wiele sprawc czy prąd dochodzi do tempomatu ) [br]Dopisany: 24 Maj 2011, 21:59_________________________________________________ witam, kologo przewód zasilający możesz podpiąć do akumulatora ale najłatwiej do nespiecznika koło ECu ( taki wielki ) w nim jest 12v a i dobrze by było jak byc na kablu zasilającym tempomat założył sobie jeszce dodatkowo bespiecznik ( tak w razie w....) ja tak miałem w istrukcii i tak dostałem juz gotową wiąskę z bespiecznikiem
  2. Witam założyłem sobie tempomat do mojej audi a4 1.8t 2000 rok manetkę i kostkę z kablem kupiłem orginalną, i niewiele mogą dodać do tych opisów co już są bo w nich jest wszystko dokładnie napisane. Ale dodam ze podłączenie przewodu z bezpiecznikiem (zasilającego) może byc gdzie kolwiek (ja dałem do akumulatora) a i co ważne trzeba uważać jak ktoś ma ABS ESP żeby w kierownicy nie obracać taśmą ( czujnik położenia kół czy skrętu albo jakoś tak ale każdy wie o co mi chodzi) bo będzie świeciła kontrolka od abs i esp no i jeszcze dodam ze należy zacząć od odpięcia klemy przed przystąpieniem do montażu, i ostatnia rzecz bardzo ciekawa ze czy to diesiel czy bęzyna jest tak samo, umnie z orginalnej kostki tempomatu do pinów w białej kostce to nawet przewody kolorami pasowały a i nie wiem dlaczego tempomat działał juz przed aktywacją vagiem ???? ciekawe dlaczego POZDRAWIAM ( sorki za błędy )
  3. witam na forum
×
×
  • Dodaj nową pozycję...