Skocz do zawartości

g0g0

Pasjonat
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O g0g0

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia g0g0

0

Reputacja

  1. Czesc, wszystko chodzi tak jak powinno, to jest opinia czlowieka ktory regenerowal mi turbine, i mechanika u ktorego stoi teraz samochod. Naprawialem takze nastawnik, ale coraz bardziej wydaje mi sie ze to z nim jest problem, a dokladniej z silniczkiem, jak samochod jest zimny nie ma problemow innaczej jak sie nagrzeje ---------- Post dopisany 28-03-2013 at 08:32 ---------- Poprzedni post napisany 06-03-2013 at 21:26 ---------- Witam ponownie. Od miesiąca nie mam samochodu, wymieniono czujnik doładowania, nastawnik już trzeci , turbina regenerowana, ustawiana, ciągle ten sam problem. Samochod jedzie po odstawieniu na 10 min i ponownym przejechaniu tryb awaryjny. Więcej co sie udało znaleść to spalona ścieżka w komputerze. Po przelutowniu znowu sie przepalila, podobno prad brany przez nastawnik to ok 30A. Czy ma ktos z was dobrego elektronika samochodowego?
  2. Witam, Posiadam Audi A4 BKN 3.0TDI. Problemy zaczęły się w czerwcu i do teraz nie mogę sobie poradzic z samochodem. W samochodzie zalaczyl sie tryb awaryjny. Po podlaczeniu do komputera wyszlo ze jest to problem z nastawnikiem, 013128 - Control Circuit for Controller for Turbocharger 1 (J724): Electrical Malfunction P3348 - 006 - Short to Plus - Intermittent Pojechalem do mechanika, ktory wymienil mi nastawnik i stwierdzil ze powinno byc ok, ja w miedzyczasie wyslalem nastawnik do naprawy, okazalo sie ze moze byc problem z przejsciem przy silniczku, zostalo to naprawione. Nastawnik zalozony przez mechanika dal bład: 000565 - Boost Pressure: Regulation Range not Reached P0235 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON Wrócilem do nastawnika "naprawionego" nic to nie dalo. Samochod jest po programie w MrMotors. Dzwonilem do nich zasugerowano mi ze to wina nastawnika i ze moze byc zle zamontowany. Turbina zostala wyjęta nastawnik ustawiony, turbina zregenerowana( kierownice zmiennej geometri ciezko chodza, luz na walku) przewody do nastawnika przeswietlone przez elektryka wszystko z nimi ok. Problem wystepuje nadal. Objaw jest taki ze przez 2 tygodnie od zrobienia nastaw podstawowych jest ok, pozniej zaczyna sie problem, widac ze moc silnika spada az do momentu az zalaczy sie tryb awaryjny. Przy robieniu programu przez Witka, wyszlo ze samochod ma jakis problem, ze powinno byc 280KM a wyszlo ok 260KM, przez 1,5 roku samochod jezdzil i nic sie nie dzialo. Problem zaczal sie w momencie gdy przy innej naprawie mechanik wymienil mi czujnik od DPF( teraz nie pokazuje poziomy zanieczyszczenia DPF) , a problem byl z przepalonymi rurkami doprowadzonych do czujnika. Wymieniony zostal rowniez czujnik temperatury turbiny, uszkodzona byla kostka ale wymieniono caly czujnik. Wydalem juz bardzo duzo pieniedzy, chcialbym zeby samochod zaczal normalnie jezdzic. Zastanawiam sie czy przypadkiem nie jest tak ze przy programie samochod mial problem, teraz zostalo to naprawione i mapy nie mieszcza sie w zakresach ( nie znam sie na tym) Czy moze to byc problem z czujnikiem polozenie pedalu gazu? Aktualnie mam takie bledy: Wednesday,25,January,2012,16:52:35:46862 VCDS Version: Release 10.6.0 Data version: 20100630 Address 01: Engine (8E0 910 401 E) 16:52:33 Group 014 0.00 mg/str Inj. Quantity 0.00 mg/str Inj. Quantity 0.00 mg/str Inj. Quantity Tuesday,11,September,2012,17:40:16:46862 VCDS Version: Release 10.6.0 Data version: 20100630 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Control Module Part Number: 8E0 910 401 E HW: 8E0 907 401 AJ Component and/or Version: 3.0L V6TDI G000AG 0010 Software Coding: 0011171 Work Shop Code: WSC 12345 048 84097 VCID: 2142E7DAC793FC14 1 Fault Found 000565 - Boost Pressure: Regulation Range not Reached P0235 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON Freeze Frame Fault Status: 11110001 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 214430 km Time Indication: 0 Freeze Frame RPM: 2079 /min Torque: 261.3 Nm Speed: 52.6 km/h Absolute Pres.: 2070.6 mbar Absolute Pres.: 1040.4 mbar Mass Air / Rev.: 446.5 mg/str Temperature: 49.5°C Readiness: 0 0 0 0 0 Wednesday,12,December,2012,21:26:08:46862 VCDS Version: Release 10.6.0 Data version: 20100630 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Control Module Part Number: 8E0 910 401 E HW: 8E0 907 401 AJ Component and/or Version: 3.0L V6TDI G000AG 0010 Software Coding: 0011171 Work Shop Code: WSC 12345 048 84097 VCID: 2142E7DAC793FC14 1 Fault Found 013128 - Control Circuit for Controller for Turbocharger 1 (J724): Electrical Malfunction P3348 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Freeze Frame Fault Status: 00100010 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 219349 km Time Indication: 0 Freeze Frame RPM: 0 /min Torque: 167.7 Nm Speed: 0.0 km/h Temperature: 37.8°C Duty Cycle: 84.4 % Voltage: 12.16 V Duty Cycle: 16.6 % Readiness: 0 1 0 0 0 Tuesday,22,January,2013,16:16:52:46862 VCDS Version: Release 10.6.0 Data version: 20100630 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: Control Module Part Number: Component and/or Version: Software Coding: Work Shop Code: VCID: 55AA830AC35B40B4 1 Fault Found 000565 - Boost Pressure: Regulation Range not Reached P0235 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON Freeze Frame Fault Status: 11110001 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 223356 km Time Indication: 0 Freeze Frame RPM: 2814 /min Torque: 323.7 Nm Speed: 71.7 km/h Absolute Pres.: 2070.6 mbar Absolute Pres.: 1152.6 mbar Mass Air / Rev.: 569.9 mg/str Temperature: 4.5°C Readiness: N/A Saturday,23,February,2013,13:20:24:46862 VCDS Version: Release 10.6.0 Data version: 20100630 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Control Module Part Number: 8E0 910 401 E HW: 8E0 907 401 AJ Component and/or Version: 3.0L V6TDI G000AG 0010 Software Coding: 0011171 Work Shop Code: WSC 12345 048 84097 VCID: 2142E7DAC793FC14 2 Faults Found 000565 - Boost Pressure: Regulation Range not Reached P0235 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent Freeze Frame Fault Status: 00110001 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 225735 km Time Indication: 0 Freeze Frame RPM: 3528 /min Torque: 362.7 Nm Speed: 90.7 km/h Absolute Pres.: 2274.6 mbar Absolute Pres.: 1285.2 mbar Mass Air / Rev.: 640.4 mg/str Temperature: 10.8°C 013128 - Control Circuit for Controller for Turbocharger 1 (J724): Electrical Malfunction P3348 - 008 - Implausible Signal - Intermittent Freeze Frame Fault Status: 00101000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 225762 km Time Indication: 0 Freeze Frame RPM: 0 /min Torque: 167.7 Nm Speed: 0.0 km/h Temperature: 70.2°C Duty Cycle: 80.9 % Voltage: 12.46 V Duty Cycle: 0.4 % Readiness: 0 0 0 0 0 Pozdrawiam G0G0
  3. Rozrusznik spalony doszczętnie. Dziekuję za odpowiedzi. Pozdrawiam
  4. Witam Posiadam A4 b7 3.0 TDI, samochod stoi na dworzu caly czas. Dzisiaj bylo -15. Przyjechalem po pracy do domu wysiadlem na chwile przed brama, wylaczylem silnik i pozniej samochod nie odpalil.Z tego co czytalem BKN czesto ma przyciecia rozrusznika i wlasnie w tak bylo o u mnie i przy takim przycieciu juz nie odpalil. Nie odpalil takze od drugiego samochodu. Sprawdzalem napiecie na akumulatorze to jest ok 12,2V przy podlaczeniu prostownika prad ladowania jest ok 10A, po 2 godzinach spada do 5A, ale przy probie odpalenia odrazu wskazuje 10A. Rozrusznik ani drgnie, slychac tylko pompe paliwa. Co ciekawe swiatelka w srodku, xenony nie przygasaja. Samochod jezdził na bardzo krotkich odcinkach ok 3km, nieczesto na podgrzewanych siedzeniach , nadmuchu. Akumulator ma 7 lat. Martwi mnie ze po 2 godzinach nawet troche nie sproboje zakrecic. Dopiero jutro bede mogł podjechac kupic akumulator. Pytanie czy to on moze byc przyczyna? Czy po przekreceniu kluczyka ikonka akumulatora swieci sie caly czas? Pozdrawiam G0G0
  5. Cześć. Starałem się sprawdzić w bloku pomiarowym 104 i w pozycji nr3 i mam 0. Bląd jaki mi wyskakuje 008194, robiłem procedure wypalania samochod z 30 min wypalal dpf, po czym po ruszeniu znowu wyskakuje bład. W którym momencie procedure uznaje sie za zakończona? Orientujecie sie jaki jest koszt wyciecia dpf'a z korekta softu? Audi a4 bkn 3.0 Pozdrawiam KUBA
  6. Witam ponownie, po wymianie termostatu mam wrażenie ze nadal jest coś nie tak z temperatura, podłaczyłem dzisiaj pod komputer samochód i oto wyniki: Samochód lekko ogrzany temperatura na zewnątrz 21st na wskaźniku ok 55 st Tutaj te same warunki, ale samochód na postoju włączony silnik i wskaźnik 90st Porównywałem także temperaturę we wskaźnikach grupa 3 i pokazuje to samo. Czy wskazania są prawidłowe? Przejechałem się jeszcze raz samochodem Co to za temperatura -40,5st? chyba nie jest ok, na dworze +9,5st
  7. g0g0

    [B7 BPW] Błąd ESP

    Witam Mam podobny problem. Po odpięciu zasilania i naprawie węża od nagrzewnicy, zapaliła mi się kontrolka esp, po podłączeniu do vaga mam dwa błędy z czego g85 już zniknął Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-910-517.lbl Control Module Part Number: 8E0 910 517 C HW: 8E0 614 517 BB Component and/or Version: ESP8 quattro H04 0180 Software Coding: 0004426 Work Shop Code: WSC 06325 000 00000 VCID: 2756F9C2A9B70224 2 Faults Found 00493 - ESP-Sensor Unit (G419) 008 - Implausible Signal Freeze Frame Fault Status: 01101000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 23 Reset counter: 40 Time Indication: 0 Freeze Frame Hex Value: 0x00C0 Hex Value: 0x4202 Hex Value: 0x00FF Hex Value: 0xFFA9 Hex Value: 0x00FF 01826 - Sensor for Steering Angle (G85); Supply Voltage Terminal 30 000 - - Freeze Frame Fault Status: 01100000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 8 Reset counter: 40 Time Indication: 0 Freeze Frame Hex Value: 0x0000 Hex Value: 0x0202 Hex Value: 0x00FF Hex Value: 0xFF97 Hex Value: 0x00FF Próbowałem kalibracji ale nadal nic, wydaje mi się ze coś nie tak jest z kodowaniem. Czy może mi ktoś pomóc? widziałem schemat do generowania kodów, ale nie wiem dokładnie które mam hamulce. a4 2005 3.0 BKN. Pozdrawiam
  8. Witam Od kilku dni mam problem z ubywającym płynem chłodniczym. Jako ze cieknie coraz bardziej udało mi się zrobić zdjęcie, niestety nie znam symbolu, ewentualnie nazwy. Załączam zdjecię i proszę o identyfikacje
  9. 16:51:15 Group 013 0.00 mg/str Inj. Quantity 0.00 mg/str Inj. Quantity -0.24 mg/str Inj. Quantity 16:51:15 Group 014 0.61 mg/str Inj. Quantity -0.85 mg/str Inj. Quantity 0.47 mg/str Inj. Quantity
  10. Witam, Takze mam problemy z wtryskiwaczami 059130277BD, silnik co prawda BKN. Zrobilem logi statyczne wtryskiwaczy, nie wiem czy w taki sposob sie robi Czy moze ktos ocenic : Address 01: Engine (8E0 910 401 E) 14:26:31 Group 072 -22.0 ms Time Corr. -8.0 ms Time Corr. 0.0 ms Time Corr. 14:26:31 Group 073 -8.0 ms Time Corr. 0.0 ms Time Corr. 2.0 ms Time Corr. 14:26:31 Group 074 -26.0 ms Time Corr. -6.0 ms Time Corr. 0.0 ms Time Corr. 14:27:30 Group 075 -6.0 ms Time Corr. 4.0 ms Time Corr. 6.0 ms Time Corr. 14:27:30 Group 076 -8.0 ms Time Corr. 0.0 ms Time Corr. 2.0 ms Time Corr. 14:27:30 Group 077 -2.0 ms Time Corr. 0.0 ms Time Corr. 0.0 ms Time Corr.
  11. Witam, Dzisiaj rano przed odpaleniem samochodu podłączyłem się do samochodu, żeby sprawdzić czy wskazania czujników są poprawne. Wymieniłem termostat ale spalanie samochodu i tak moim zdaniem jest za wysokie. 3.0 V6 tdi pali 13L w zimie i lecie przy bardzo emeryckiej jeździe. Bylem na KTS'ie ale ludzie który sprawdzali samochód moim zdaniem nie znali sie na tym. Próbowałem zrobić logi ale niestety nie zapisuje się nic do pliku. Po wybraniu measuring block wybieram add to log ale nic nie zapisuje. Czytałem instrukcje do vcds i nadal nic. Załączam screen.
  12. Ile w takim razie kosztuje czujnik? za termostat wydalem 180zl + wymiana , w tym tyg bede mial vaga po robie logi i sie wyjasni.
  13. Temperatura przy predkosciomierzu caly czas byla 90st. Po podpieciu VAG'a temperatura na kompie pokazywala ok 80st. Stad moje przypuszczenia i wymiana termostatu. Po wymianie spalanie zmalalo i temperatura sztywno na komputerze trzyma 90st. Skakanie, a nie falowanie obrotow nie jest stale i wystepuje po nagrzaniu silnika. Pozdrawiam
  14. Witam, Od wymiany termostatu pojawily sie "skaczace" obroty. Nie jest to falowanie a wlasnie skoki. Minimalny skok obrotomierza gora-dol na postoju, minimalny ale jednak wyczuwalny w samochodzie. Czym moze to byc spowodowane? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...