Skocz do zawartości

rkarolew

Pasjonat
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rkarolew

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia rkarolew

0

Reputacja

  1. rkarolew

    POMOCY , błędy vag

    ok będę walczył ,dam znać pozdrawiam dzięki ---------- Post dopisany 25-04-2012 at 21:56 ---------- Poprzedni post napisany 20-04-2012 at 23:44 ---------- Zmiana na trzecią dała efekt , zobaczymy za kilka dni czy jest ok . dzięki .Pozdrawiam ---------- Post dopisany at 21:56 ---------- Poprzedni post napisany at 21:56 ---------- Zmiana na trzecią dała efekt , zobaczymy za kilka dni czy jest ok . dzięki .Pozdrawiam
  2. rkarolew

    POMOCY , błędy vag

    Dobra ok podłączałem dwie i i obydwie byłyby walnięte ??
  3. rkarolew

    POMOCY , błędy vag

    Po podłączeniu kompa wywala non stop 00635 , 28-00 short t o B + .
  4. Co powiecie na pierścienie tej firmy ?
  5. Witam forumowiczy, szukam tłok do 1.8T A4 B5
  6. wczoraj kupowałem napinacz Febiego 058109217 -300zeta łańcuczek -120 zeta po upuście !!!!
  7. olej wciągał ,interkuler zaolejony druga turbina , zrób próbę olejową [br]Dopisany: 30 Listopad 2011, 22:38_________________________________________________a jak temperatura za 90stopni ? [br]Dopisany: 30 Listopad 2011, 22:39_________________________________________________zrób próbę olejową !!![br]Dopisany: 30 Listopad 2011, 22:46_________________________________________________ja zacząłem składać zobaczymy wstawiłem blok wał tłoki od apt
  8. witam, kolego ja miałem podobny problem ciśnienie 11-12-12-5 przy a4 1.8T AEB 150 km zwaliłem głowice nie robiłem próby olejowej byłem pewny że któryś zawór wypalony ,okazało się że głowica ok w cylindrze szok !! w tłoku w rowkach pierścieni dziura .miałem przed tym problemy z układzem chłodniczym non stop zapowietrzał się taka pierdoła a co wyszło, drugi blok na razie 1500zeta w plecy plus swoja robota !!!!
  9. Nie , głowica zostaje od aeb , cały osprzęt zostaje od aeb tylko poprostu drugi kompletny blok czyli wał + tłoki od apt ,chodzi o to że przy apt tłoki są zupełnie płaskie a przy aeb wklęsłe . [br]Dopisany: 28 Listopad 2011, 21:53_________________________________________________
  10. Witam szanownych forumowiczów , odnośnie kadłubu mam kod silnika aeb zakupilem kadłub od silnika apt razem z tłokami + wał jedyna różnica w kadłubie to kruciec od chłodzenia turbiny jest do przewiercenia i druga różnica to zupełnie płaskie tłoki . Wycięcie jak w aeb na zawór ssący tylko martwi mnie jedno bo przy aeb mam delikatne wklęsłe tłoki , czy to nie będzie kolidowało ? odnośnie sprężania , kompresji i mieszanki paliwowej . Orginalny kod silnika aeb a4 1.8 T 150 km 1996 r . Czekam na odp . Pilne !
  11. Witam , poczytaj o przepustnicy :gwizdanie:Pozdrawiam
  12. Odnośnie bloku ADR byłem u kolesia niby to samo ale numery na tłokach aeb było 80.95 a na adr 80.97.5 minimalna różnica ale pierścienie wg katalogu to samo i tłoki dziepko inne
  13. Witam forumowiczów , to samo co w temacie .. PILNE
  14. Witam szanownych forumowiczy , chciałem się upewnić co do nr sondy lambdy do mojej audi a4 1.8T AEB 150km quattro avant 96rok .Numer to 058906265 i jest jeszcze nr bosch niepamiętam ,Na sondzie jest podany rok 1997.06 Pozdrawiam
  15. rkarolew

    silnik AEB

    nie nie to co otwiera gruszka[br]Dopisany: 16 Kwiecień 2011, 20:06_________________________________________________sorki za kierownice
×
×
  • Dodaj nową pozycję...