Skocz do zawartości

marczan500

Pasjonat
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O marczan500

Osiągnięcia marczan500

1

Reputacja

  1. witam... ok.. nie ma co się szczypać... umawiam się w warsztacie... jak zrobię to się odezwę.. mam nadzieję że to będzie to.. pozdr.
  2. witam... Miałem przyrządem sprawdzaną szczelność układu chłodzenia czy spaliny nie biją w układ chłodzenia. Było ok. Jak by płyn chłodniczy dostawał do oleju to było by widać wzrośnie olej. Ale nie widać. Jak do komory spalania to by dymił intensywnie. Jak głowica była by pęknięta to prawdopodobnie po d*pie dostało by ogrzewanie. Może wymienię termostat jeszcze raz a jak to nie pomoże to ściągnę głowice. Nie wiem. A wakacje tuż tuż.
  3. witam... mam taki sam problem... wywala mi płyn jak tylko dynamicznie pojadę. Termostat pół roku temu wymieniłem. Później przewód mi pękł powrotny od nagrzewnicy. Nagrzewnice też wymieniłem. Wymieniłem zbiorniczek wyrównawczy z korkiem (oryginał). Sprawdzałem czy spaliny mi się nie dostają do układu chłodzenia - nie dostają się. Przewody nie ciekną nie pocą się.. Zanim się rozgrzeje to przewód co idzie nad alternatorem jest twardy, a jak wywali mi płyn to jest miększy. nie wiem co mam z tym zrobić. Nie długo będzie tak że na płyn nie wyrobie. jak mam ściągać głowicę. To chce to wiedzieć na 100%, że to jest to. Za każdą radę lub co jeszcze z tym mogę zrobić z góry dziękuje.
  4. witam... mogę się włączyć ze swoją w dyskusje na temat maglownic.... u mnie jest innego typu problem i nie wiem co z tym zrobić.. otóż maglownica mi stukała w tamtym roku jak skręcałem czy wchodziłem w zakręty. W tym roku doszły stukania na wybojach, dołkach... wy mówicie że powinna cieknąć? mi nie cieknie maglownica znaczy ciekła ale przestała cieknąć jak dwa razy wymieniłem płyn od wspomagania ale to był w tamtym roku jak zawracam czy parkuje to nie skręcam na max kołami tylko z wyczuciem żeby pompa nie jęczała luzu na końcówkach i drążkach nie mam. zawias kontroluje co jakiś czas. przeguby w tamtym roku wymieniałem. takie stuki zagrażają bezpieczeństwu? mam się tym martwić czy jeździć i do głowy nie brać.
  5. Przyczyną był schowany duży bezpiecznik 40A, teraz jest nowy i jest ok...
  6. patrzyłem pod osłona płynu od wspomagania, w tym miejscu właśnie na krótko podłączyłem wentylator i tak działało.. a jak wentylator się włączył to chyba nie szczotki?? bo jak by były szczotki zjeżdżone to by chyba nie chodził a jak by chodził to by zrzędził??
  7. witam... mam maleńki problem z klimatyzacją a w zasadzie z jej wiatrakiem.. nie włącza się. na krótko działa. jak podpiąłem do kompa - tez nie działa chyba jest problem z przekaznikiem klimatyzacji. ale gdzie on jest?? co jeszcze mogę sprawdzić... i gdzie jest ten przekaźnik klimatyzacji... z góry dzięki...
  8. wymieniłem akumulator na bosch Silver 74Ah 800A poprawiłem przewody masy. i jest wszystko ok.... :> che podziękować wszystkich co chcieli mi w jakiś sposób pomóc.
  9. wiecie kondensator kondensatowi nie równy na niektórych podczas testu zamiast 1f - to pokazywało 0,7f itp przypadki ponoć nie firmą tylko cena trzeba się kierować przy zakupie kondensatora to możne taki będzie dobry? HIFONICS HFC 2000 KONDENSATOR 2F przedmiot nr 1383121532
  10. i tak trzeba poczekać aż cieplej będzie - nie chce plastików w razie "W" połamać dzięki...
  11. witam... jakie grube te kable muszą być!! jak tylko cieplej się zrobi od razu tak zrobię i się odezwę. - ale nie będzie problemu z zasilaniem przy takiej grubości, chodzi mi o akumulator czy więcej po d*pie nie dostanie. jak tak zrobię to jaką od razu różnice dostrzegę.
  12. co za małe są czy co - te przewody? to jakie powinny być twoim zdaniem? - jak do betoniarki na siłę. a ten bezpiecznik jest wielkości jak dwie zapalniczki jest przezroczysty i nie wiem ile ma amper. (powiedz mi w którym miejscu jest napisane to ci powiem) przewody idą prosto do wzmacniacza. a jak zadajesz jakieś pytania to się dokładnie rozpisz bo to nie jest pisanie sms-ów i nie wszyscy wiedza o co dokładnie ci chodzi. Zapytałem się na początku ale napisze to łatwiej: -jak słucham muzyki ma maksa to lampka podświetlenia kabiny mi przygasa - to normalne i czy da się coś z tym zrobić? gdy mam na 3/4 przygasanie nie występuje. -czy jak silnik pracuje na biegu jałowym, muzyka jest na maksa - to normalne ze można rozładować akumulator po 40min? -teraz mam nowy akumulator - nie sprawdzałem bo nie miałem okazji czy się rozładuje -myślę o wstawieniu kondensatora 1f; 2f ale nie wiem czy lekko odciąży mi akumulator czy nie. Ja potrzebuje lub proszę o normalna odpowiedz co sprawdzić, co muszę zobaczyć lub cokolwiek a nie domysły. każdy robi inaczej swoja zabudowę i na jakiś temat wie lepiej lub gorzej. pozdr. -jak za małe przewody. Dobra wymienię. Ale jak mi nic nie pomorze to co? pozdr.
  13. jeśli chodzi o kable to: -przewody są miedziane -zmierzyłem średnice zewnętrzna przewodów 9,2 mm z izolacja -jest duży bezpiecznik niedaleko akumulatora -lewą stroną idą przewody zasilania -a prawą idą radiowe do przednich głośników
  14. Chyba chodzi o przewody zasilania!! to są grube, zasilanie bezpośrednie z akumulatora do wzmacniacza. a swiatło w środku mi przygasa jak na maksa odkręce. na allegro zobaczyłem taki: Hifonics HFC1000 kondensator 1 faradowy przedmiot nr 1376562005 czy ten kondensator jest dobry wiem tylko tyle ze nie jest duży i ładnie wygląda. pozdr.
  15. witam... potrzebuje rady lub pomocy mam małe pojęcia na ten temat chce kupić kondensator 2F. nie chodzi mi o moc bo i tak mam dobra chodzi mi o akumulator czy kondensator go oszczędzać będzie czy nie. mało robię kilometrów wiec nie ma za często okazji się doładować na max. w sprawie kondensatora f1 czy 2f cena nie gra roli co jest lepsze i pod jakim względem jeżeli nie ma różnicy to wezmę 1f ale jak ma mi nie pomóc to po co zakładać kondensator ponoć 1f starcza na 500w w rms to 2f powinno mi bardziej skumulować energie i oszczędzić aku. ponoć??!! mam taki sprzęt u siebie: to jest przód: DLS Woofer size 16,5 cm (6,5") Tweeter T25, 25 mm (1") silk dome tweeter Power handling capacity 80 W RMS / 120 W max Crossover point (Hz) 4500 Hz Frequency range 50 - 20 000 Hz Sensitivity 94 dB (1W/1m) Outer diameter of woofer 165 mm (6,5") Magnet size 100 mm (3,94") Mounting depth 76 mm ( 3") Mounting hole 140 mm (5,5") Crossover Filter box with 6/12 dB slope (LP/HP) Impedance 4 ohm tył: Powerbass Głośnik: 2-cewkowy Średnica: 12" (30 cm) Moc RMS:300 W Moc max.: 600 W Impedancja: 2x4 Ohm Pasmo przenoszenia:29 Hz-450 Hz Skuteczność 1W/1m:91 dB Średnica cewki: 51 mm Magnes: 3,5 kg, wentylowany Głębokość montażu: 140 mm Membrana: 4-warstwowa masapapierowa wzmacniana wełną Zaciskowe terminale przewodów Górne zawieszenie:santopren Przewody cewki zaszyte w dolne zawieszenie (duża trwałość) wzmacniacz: PowerBass ASA 600.4 Ilość kanałów:4 Moc wyj. RMS/4Ω: 4x100W Moc wyj. RMS/2Ω:4x200W Moc wyj. RMS/4Ω mostek:2x400W Pasmo przenoszenia:20Hz–22kHz Maksymalny poziom zniekształceń THD: <0,05% Sygnał/Szum (S/N Ratio IHF-A): >94dB Czułość wejściowa: 500mV–4,0V Filtry HP/LP/FULL: - HP z płynna regulacją: 40 - 250Hz (12dB/okt.) - LP z płynną regulacją: 40 - 250Hz (12dB/okt.) Wyjście liniowe:1 para RCA alternator zregenerowałem: szczotki bieżnie łożyska akumulator wymieniłem: na bosch s4 silver 80ah 740a cała instalacja jest poprawnie zainstalowana, zamontowana przez firmę która się tymi rzeczami zajmuje. z góry dzięki za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...