Skocz do zawartości

Piotras85

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

1 obserwujący

O Piotras85

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Wodzik

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAHA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Cześć. Pewnego czasu miałem problem z pierwszym czujnikiem temperatury spalin w swoim samochodzie z silnikiem 170KM CAHA. Krótko opisze jak u mnie udało się to rozwiązać. Na desce pojawił się migający symbol sprężyny a w późniejszym czasie dodatkowo żółty znaczek silnika. Podłączony komputer pokazał: Po diagnozie wiedziałem, że czekają mnie zakupy W tym samochodzie są 4 czujniki. Pierwszy czujnik temperatury mieści się w kolek torze Najlepsze dojście do tego czujnika jest z góry samochodu po odkręceniu EGR i wyciągnięciu filtra powietrza. (czujnik1spalin.pdf załącznik jak odkręcić EGR i dostać sie do czujnika - dziekuje koledze, który umieścił tą instrukcje na forum !! Bardzo mi pomogła) Dostęp do wtyczki ,która idzie w głąb silnika najlepszy jest od spodu samochodu. UWAGA 1 ! Jak będziesz kupować nowy czujnik zwróć uwagę na długość przewodu elektrycznego. Mój był krótszy niż ten oryginalny ale na szczęście udało się sięgnąć i podłączyłem go. UWAGA 2 ! Czujnik, który był oryginalny a zarazem zepsuty wyglądem różnił się od tego co kupiłem tzn. element który wchodził do katalizatora był krótszy. Na szczęście (kolejny raz) mój dłuższy nowy czujnik wszedł bez problemu do katalizatora. Po odkręceniu EGR tak to wyglądało Drugi czujnik to sonda Lambda Trzeci czujnik temperatury Czwarty czujnik temperatury spalin - Najlepszy dostęp do niego jest od spodu auta po odkręceniu plastikowej osłony j Dojście do czujnik od spodu samochodu
  2. Udało sie. Wymienilem co trzeba i działa (tfu tfu) hehe Zrobie posta dla innych zeby wiedzieli.
  3. Koledzy macie racje. Bylem właśnie w garażu rozejrzeć sie i chyba mam to Jak wróci wszystko do normy to zrobie post o tych czujnikach aby inni mieli jasność dzięki za pomoc do tej pory jak będą dalej kłopoty to będę sie konsultować.
  4. Tak są 3 czujniki. Nie jestem mechanikiem ale ten wlasnie co pokazalem na zdjeciu wskazal mi moj mechanik ze jest to czujnik 1 przed dpf. Na zdjęciu 1 to ten czujnik a 2 to sonda lambda (takie mam informacje) Jeżeli ktoś wie lepiej to proszę napisać. Może jest tak że mechanik błędnie wskazał ten czujnik....
  5. Cześć. Pewien czas temu zaczęła mi migac kontrolka świec. Po wyłączeniu samochodu i włączeniu ponownie sytuacja się nie powtórzyła. Kilka dni później znowu to samo ale dodatkowo zapalił się żółty check. Po podłączeniu do kompa mechanik powiedział że problem z czujnikiem temperatury spalin pierwszy rzędu pierwszego. Kupiłem używany czujnik 03l 906 088D (na oryginalnym był taki numer) który był zagiety. Pomyślałem że skoro taki numer jest to będzie pasował. Po wymianie kilka dni później znowu ten sam kłopot. Kupiłem więc z VDO nowy czujnik który wg VIN miał pasować. Pani powiedziała że to ten czujnik przed dpf do mojego samochodu, kod silnika CAHA 170km będzie pasował. Wymieniłem błędy skasowane no i znowu się zapaliła kontrolka. Nie sprawdzałem czy znowu ten sam błąd bo święta się zbliżają i mechanik mam zamknięte. Jeżeli wyskoczy na kompie ten sam błąd czy jest możliwość że czujnik będzie dobry ale pokazuje ten błąd bo dpf jest zapchany i nie umie to wypalić? Na zdjęciach czujnik który wymieniłem i błąd z kompa
  6. Witam wszystkich. Mam na imie Piotr i posiadam autko Audi A4. Bede staral sie aktywnie brac udzial w dyskusjach
×
×
  • Dodaj nową pozycję...