
koralm
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
6 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O koralm

-
Witam po stracie mojego auta przymierzam sie do zakupu drugiego. przegladam fora i natknalem sie na forum a4 na pompy VP-44 (czyli te slawne boscha co w oplach) ktore lubia padac... w jakich modelach te pompy wystepuja ktora wersje silnika kupic zeby nie narazic sie na tak kosztowne usterki jak regeneracja pompy..
-
zabawne, puki co tam mi jeszcze nikt nic ciekawego nie odpisal.
-
witam jak w temacie, tylko chodzi tu o astre II 2,0DTH. szukam informacji gdzie sie da gdyz nie umiem zdecydowac. mam przebieg 270kkm, do ok 260kkm byl lany mobil 0w40TD czy jakos tak, pozniej w jakims gupim ASO zalali castrola 5W30. olej spadl mi na minimum, dolalem 0,75l w sobote (przejechalem 300-400km) i we wtorek wieczorem olej sie teleportowal. poczytalem tu i tam ze castrol tak ponoc ma i zeby wrocic do mobila (do ktorego i tak wroce), ale pytane do jakiego?? Mam do wyboru 3: - Mobil1 0W40 TD http://www.mobil.com/Poland-Polish/Lubes/PDS/EUXXPLPVLMOMobil1_Turbo_Diesel_0W-40.asp - Mobil1 5W50 http://www.mobil.com/Poland-Polish/Lubes/PDS/GLXXPLPVLMOMobil1_5W-50.asp - Mobil Super S 10W40 TD http://www.mobil.pl/Poland-Polish/LCW/Products_Services/Auto_Semi-Synthetics.asp a moze inny z mobila? w ASO mowia 0W40TD, moj mechanik mowi ze bezpiecznie 10W40, a ja sie waham nad wyposrodkowaniem 5W50. co wybrac??
-
ale tu chodzi o to zeby łatwo rozpoznac kombinowane, bo skoro koles zaklada zle znaczki to cos nei tak
-
az z ciekawosci jutro podzwonie po ASO...
-
na forum nie moge nic znalesc z oznaczeniami silnika, w octavi silnik taki sam jak w vw golf4, zdziwoli mnie to ze czerwone i a silnik 90KM a koles wciska kit ze to tak jest bo ma turbo sprezarke :drool: cos mu sie chyba hmhmh ten tego..... http://moto.gratka.pl/tresc/skoda-octavia-1-9-diesel-7428838.html?w=5dc9e30b6be8cc40&s=1 poza tym fura bita jak cholera, oba blotniki i masaka robiona, progi podrapane jak po gwozdziu i tylna klapa oid dolu robiona pierwszy wlasciciel TVN :polew: ale mniejsza o to jak by furka byla sprawna...
-
jak ma sie i do mocy silnika? czy to nie oznacza 110KM? czyli: - TDI - 90KM - TDI - 110KM - TDI - 115KM czy tak nie powinno byc? chodzi o roczniki ~97-2001. ogladalem dzi octavie 2001 z oznaczeniami wskazujacymi na 110KM a w papierach 90KM, samochod byl mocno bity z przodu...
-
no dala mi do myslenia ta klima, bo boje sie ze dziecko z zona sie ugotuje z tylu auta... jak to realnie sie sprawuje w Audi A4 B5 lub Passacie B5??
-
czyli B5 audi/passat maja nawiew na przod? hmmm, na B6 mnie nie stac, nie moge nawet B5 znalesc a co daje dwustrefowy klimatronic?
-
jak w temacie... wlaczam klime 20C, i wieje po nogach i na klate przyjemnie... a co z pasazerami z tylu? wieje jakos na nich czy musza sie zadowolic tym co moje cialko juz ogrzalo?
-
czy w ASO audi/vw zadziala im podlaczenie seata do kompa? silniki niby te same ale jak jest z kompem? pracownik aso nie byl mi w stanie odpowiedziec na to pytanie, ale moze ktos z was ma jakies wieksze informacje...
-
AC i autko >10lat
koralm odpowiedział(a) na koralm temat w Ubezpieczenia, odszkodowania, kolizje, wypadki
to wlasnie jest ze znizkami (bylby 5 rok) nigdy niewiem jak to procentowo/ -
AC i autko >10lat
koralm odpowiedział(a) na koralm temat w Ubezpieczenia, odszkodowania, kolizje, wypadki
ale maja ceny orientacyjnie za kombi, 96r, sprowadzony z niemcowni... ok 1450zl za samo AC z przymusem wykupu u nich OC i NW. -
jak w temacie, czy istnieja ubezpieczalnie ktore ubezpieczaja autka ktore maja powyzej 10lat? jesli tak to duzo wiecej sie placi?
-
ok, a czy kupujac auto uzywane, zarejestrowane w polsce nie musze nic skladac do US? gdzies wyczytalem o jakis dziwacznych dokumentach zwanych PCC-1/2/3. jak wyglada sprawa z tymi dokumentami?[br]Dopisany: 26 Czerwiec 2007, 08:46 _________________________________________________a jakie sa wysokosci oplat? akcyzy i takei tam podobne rzeczy?