Skocz do zawartości

ptaak

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O ptaak

  1. Ok, dzięki za uwagi. A jaka powinna być prawidłowa wartość statycznego kąta wtrysku dla silnika ASV? Wiem, że w silniku 1Z było to ok 55, czy w ASV będzie to samo?
  2. Witam! Auto Audi A3 1.9TDI z silnikiem ASV, rok 1997 (o ile dobrze pamiętam - auto kolegi). Auto straciło na dynamice, do ok 140km/h rozpędza się w miarę ładnie (choć gorzej niż wcześniej - tak twierdzi kolega) i na tym koniec - prawdopodobnie łapie tryb awaryjny. Poniżej logi: BS: 000-http://vaglog.rtnet.pl/ptaak_37363.html 003-http://vaglog.rtnet.pl/ptaak_37362.html 004-http://vaglog.rtnet.pl/ptaak_37361.html 011-http://vaglog.rtnet.pl/ptaak_37360.html MB: 000-http://vaglog.rtnet.pl/ptaak_37365.html 001-http://vaglog.rtnet.pl/ptaak_37364.html 003-http://vaglog.rtnet.pl/ptaak_37369.html 004-http://vaglog.rtnet.pl/ptaak_37366.html 007-http://vaglog.rtnet.pl/ptaak_37367.html 013-http://vaglog.rtnet.pl/ptaak_37368.html 023-http://vaglog.rtnet.pl/ptaak_37370.html dynamiczne: 000-http://vaglog.rtnet.pl/ptaak_37371.html 001-http://vaglog.rtnet.pl/ptaak_37372.html 003-http://vaglog.rtnet.pl/ptaak_37373.html 004-http://vaglog.rtnet.pl/ptaak_37374.html 008-http://vaglog.rtnet.pl/ptaak_37375.html 010-http://vaglog.rtnet.pl/ptaak_37376.html 011-http://vaglog.rtnet.pl/ptaak_37377.html Z tego co ja zauważyłem to termostat trochę niedomaga (logi były robione w temp ok -8st) i w 011 dyn widać, że przy ok 2000obr. ciśnienie wzrasta do prawie 2400mbar i po chwili ładnie się stabilizuje. Czym to może być spowodowane?
  3. Witam! Aktualnie jestem posiadaczem Audi 80 Avant z silnikiem 1Z. Być może zmieni się to w niedalekiej przyszłości i na podwórku zagości A4 B5 2,5TDi...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...