
KrzychoB
Pasjonat-
Postów
28 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O KrzychoB

Informacje
-
Imię
Krzysztof
-
Miasto
Krosno
Auto
-
Model
Q5
-
Nadwozie
SUV
-
Rok produkcji
2018
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
INNY
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Automat
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Ok przetrenuję temat. Jaka ma być prawidłowa wartość w 07 kanał 001 adaptacji?
-
TPMS 65 mam wykodowany w gateway 19. Z jednostką 07 nie łączę się.
-
Nie wiem dlaczego jest poliftowy zegar ale chyba ktoś go wymienił bo jest kolorowy. W takim stanie auto zostało kupione.
-
Wrzucam autoscan autoscan_20250310_2039.txt
-
Wrzucę dopiero w poniedziałek bo wtedy wróci auto do mnie.
-
-
KrzychoB obserwuje zawartość Audi Q5 80A FY brak wspomagania i Długie kodowanie licznika w Audi A6 4F
-
Przepraszam za opóźnienie w odpowiedzi. Chwilowo brakło zdrowia do prawidłowego funkcjonowania. Wracając do licznika w A6 C6 to jest długie kodowanie chyba po 2009 roku (kolorowy licznik). Audi nad którym pracuję jest z 2006 roku i ma przeszczepiony poliftowy licznik. Funkcja OCF w VCP nie robi TPMS w liczniku z długim kodowaniem. No i brak opisu bajtów. Chcę wyłączyć wskazanie TPMS ponieważ ktoś to zaczął ale nie ukończył tego w samochodzie znajomego. Bardzo dziękuję za mocne zainteresowanie tematem.
-
Witam Czy ktoś udostępni mi opis długiego kodowania w liczniku 4F0920933Q Audi A6 4F ? Mój VCP k+CAN nie ma opisu roli bitów w tym kodowaniu. Mam za zadanie wyłączyć komunikat TPMS.
-
Sam sobie odpowiem, musi być zrobiony dealer key.
-
Pin jest ok. Nie mam vcds ale mam lunch 431, autel ds808 VCP SKP900 itd. Widziałem auta z USA które miały piloty 433 dlatego nie mam pewności. Czy ktoś mi powie czy w tym przypadku musi być dealer key?
-
Witam wszystkich Walczę z zakodowaniem pilota i kluczyka w A4 B6 USA z licznikiem RB4 D42 8E0920950P bezskutecznie. Czy ma ktoś możliwość sprawdzić jaką ma częstotliwość pilot w module komfortu 8E0959433BB? Auto jest z USA i nie ma kluczyka. 433MHz nie mogę zakodować. Jest też problem z zakodowaniem klucza. Mam transponder ID48. W VCP pokazuje mi status immo 1. Co to oznacza? Jak to obejść? Po jednym połączeniu z licznikiem muszę czekać kilkanaście minut aby znowu się połączyć. Mam odczytany pin. Immo off nie pomaga bo włączają się awaryjne.
-
Ogarnąłem problem mojego Q5. Powodem wszystkich błędów było uszkodzone EPS. Pan Waldemar z ASO Audi Rzeszów podał mi aktualny typ zamiennej maglownicy (cena nowej 12tys. zł) i kupiłem używkę. Po wymianie maglownicy jest wszystko ok.
-
Tak, było uderzone w prawy przedni błotnik. Jeździło bezawaryjnie 10tys. km i 9 miesięcy. Nie wiem jaki ma związek awaria EPS z błędem CAN U112300. Czy sterownik 44 EPS ma ochronę komponentów? Można zamontować używaną maglownicę z innego pojazdu?
-
autoscan_20221010_1512.txt
-
Witam wszystkich W moim Q5 80A FY w czasie jazdy wyłączyło się wspomaganie kierownicy "44 (Układ wspomagania kierowania} - J500 EPS_MLBEVO1BS Numer VAG : SW: 4M0909144H HW: 4M0909144B". Pierwszy odczyt błędów C10CB00 -Tryb awaryjny niemożliwy, C10F129 -Czujnik momentu obrotowego kierownicy niewiarygodny sygnał B1168F1 -Czujnik kąta skrętu Synchronizacja nie powiodła się. Dodatkowo w innych kilku modułach (09, 15, 3C, CF) jest błąd U112300 -Otrzymano wartość błędu magistrali danych. Odczytując wartości rzeczywiste w 44 EPS wszystko wygląda ok. Wykonałem kalibrację czujnika kata skrętu G85 i pozostaje tylko błąd C10CB00 ale wspomaganie nie załączy się. Gdzie dalej szukać usterki? Jeśli muszę wymienić kompletną maglownicę to czy ma ochronę komponentów? Jakim sprzętem ewentualnie zrobić klonowanie? Co ma wspólnego z tym błąd CAN kamery, airbag czy asystenta zmiany pasa?