Skocz do zawartości

kochajj

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O kochajj

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. hmm... ja mam taki objaw: przy 2000rpm dodaje gazu do maxa i jak turbiny załapią to puszczam gaz... wtedy słysze jakby szuranie, chrobotanie. Jak jade powoli efektu tego nie ma. dzisiaj pojawiło się coś dzwnego. chciałem przegonic autko na autostradzie. jechałem na kazdym biegu do czerwonego i przy przepięciu z 3 na 4 bieg auto straciło zupełnie moc. coś jakby wogole turbina nie pracowała. autko po wcisnieciu gazu praktycznie nie reagowało. po kilku kilometrach zatrzymałem się, zgasiłem auto i po zapaleniu wszystko wrociło do normy. Kolejna dziwna sprawa to przy pedale w podłodze nagle zgasły zegary, auto przydławiło i znowu wszystko było ok... niedawno robiłem logi i wychodziło ze delikatnie przeładowuje. pozostałe parametry były ok.
  2. dziekuje za pomoc[br]Dopisany: 25 Listopad 2009, 16:52_________________________________________________dziękuje za pomoc...
  3. nr sterownika to 8E0910517B
  4. WIELKIE DZIEKI ZA POMOC... ale drogi kolego nie kazdy kupując kabel przeczytał całe forum... chyba po to zostało stworzone to forum, aby sobie pomagć więc jeśli nie masz nic do powiedzenia to odpuść sobie... rozwaliłem kodowanie nie jako perwszy i nie ostatni...
  5. ale z tego co wyczytałem to moduł jesli ma tempomat to na pewno ma mf... a zwijak to taśma tak?
  6. witam. Mam B7 z tempomatem i FISem ale bez MF... na allegro kupiłem MF... troszeczke poczytałem, ale nie jestem pewien... rozumiem, ze wystarczy przełożyć kiere i zaprogramowac w moim przypadku???
  7. tak błędy pokazuje, ale wczesniej ich nie było... mozliwe że coś się posrało... błędy to: 1/3 0529 steuergerate fuer airbag J234 2/3 0522 Motorsteuertgeret 3/3 4687 Coderung/variante der steuergerate prufen jak to napawic??? kabel to :INTERFEJS VAG K+CAN COMMANDER
  8. Witam. Może ktoś mi pomorze.. Dzisiaj przyszedł do mnie kabelek i w momecie jak połączyłem się z ABS coś sie pokrzaczyło i wywala i BREAK.... ESP i ABS nie działa... dodam ze przed podpięciem kabla wszystko było OK...
  9. ciśnienie mierzy się na ciepłym silniku... na zimnym jest znacznie wyzsze... wg mnie 4bary na zimnym to duzo za mało...
  10. Dzięki Panowie za informacje. Wszystko przekazałem żonie... w Dieslach niestety nie mam doświadczenia a na codzień tylko automatami jezdze ... a autko to ja kupiłem żonce ...
  11. spokojnie... zaledwie kilka kilometrów przejechała...
  12. auto mam od wczoraj... jezdzi nim zona i w sumie pytania są od niej... ja jezdze tym:
  13. Myśłe ze dobrze by było jak byś startował z 3 biegu. bo po co 1i 2. No coment Zimny Chirurg Ostrzeżony ambitna odpowiedz... gratuluje elokwencji...
  14. a przy jakiej predkosci najlepiej wbijac 6ke????
  15. to diesel... tak znikają... na nizszych biegach nic nie czuje...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...